Jinak první dojmy z aktuálního testování – Ioniq 6 zadokolka vypadá, že žere znatelně míň než pětka, ale možná je to dojem daný tím, že je větší teplo.
Ale když jsme se bavili o tý ergonomii a infotainmentech, tak toho Hyundaie mám chuť zapálit po půl hodině řízení. Má to sice spoustu tlačítek, ale většina věcí, který člověk potřebuje fakt často, je někde na x-násobný klikání v infotainmentu.
Speciální kruh pekla bych pak vyhradil pro ty, co dají do auta dingající upozornění na překročení povolený rychlosti a jeho vypnutí (který je potřeba po každým nastartování) dají do asi čtvrtý úrovně podmenu. Přitom to klidně mohlo být kombinací tlačítko + jedno kliknutí. Nebo to mohlo jít aspoň nastavit na volitelný tlačítko na volantu.
A třeba vyhřívání sedaček který je na kliknutí na dotykový tlačítko na středovým panelu plus následný klikání v infotainmentu je taky děs. Přesně proto má VW "oříznutý" CarPlay a je to tak dobře.