FEDAJKIN: Nemám problém s tím, že Jardovi Soukupovi, kterej podle všeho řídil asi třetí elektromobil v životě a je ze všeho radostně nadšený, dělá problém najít důvody proč nechtít Teslu, a tak to dali do nadpisu.
Nicméně ten článek je takovej někam na blogísek, ne do něčeho, co původně mělo být reálnou byť občas odlehčeně pojatou motoristickou novinařinou – ale to je ne tolik nesouhlas s autorovým názorem jako spíš nelibost nad tím, kam kdysi můj projekt dospěl.
Jinak o pádlech jsem nikde nepsal, že je to bez nich šílený, ale že je rozhodně lepší mít možnost nejezdit jen ve one-pedal režimu, jakkoliv zase u normálních automobilek nechápu, proč one-pedal nemaj vůbec.
Obecně mi přijde zajímavej rozdíl, že většinou "neřidiči" milujou one-pedal a čím víc lidi umí řídit/čím víc jsou zvyklí na ICE, tím víc minimálně mimo město preferují "plachtění".
Pak je třeba v tom článku zajímavý, že vůbec nezmiňuje třeba absenci páček pod volantem u Highlandu, nebo že celou ergonomii shrne tím, že ten displej hezky funguje, ale už bez komentáře, jestli kdyby pod tím displejem bylo pár fyzických ovladačů, nebylo by to lepší.
Nicméně faktem zůstává, že přes svoji častou kritiku Tesly s tím nadpisem dokonce částečně souhlasím, hledat důvody, proč si nekoupit trojku nebo Y je fakt těžký a většinou se týkají "pocitových" věcí (ergonomie a logika ovládání) nebo toho, co dělá Musk.