KUTAS: kvůli jízdním vlastnostem
Jako u sračky typu Leaf je to jedno
Pokud odkazuješ na sportovní auto s motorem uprostřed, co bylo zadokola, tak už to úplně jedno není
BEV je díky umístění většiny masy mezi nápravy podobná autu s motorem uprostřed, a pak je škoda z toho rovnou neudělat zábavné řidičské vozidlo
Tuplem když si vykrádáš historii a odkazuješ na to nejsportovnější nejlegendárnější auto
U kompaktních ICE dává smysl předokola kvůli jednoduchosti konstrukce s motorem napříč a zachováním vnitřního prostoru (třeba genialní původní Mini je toho učebnicovou ukázkou, kor když to porovnáš s kovošrotem typu VW Brouk, kterej se musel notně upravit v rally special Porsche 911, aby na Mini Coopery vůbec stačil.. Přitom cenově to bylo úplně jinde, a místa víc uvnitř pořád nebylo)
U ICE je prostorově jedno, kde bude motor
A tím, že máš váhu 50:50, tak je škoda nedat motor dozadu, kde zajistí lepší jízdní vlastnosti i zábavnost