HANZS: Ono to bude i tím, že legacy výrobci svou první vlnou BEV ztratili u zákazníků důvěru, protože prodávali mrtky s mrtkovskýma vlastnostma a jako bonus o tom lhali. (protože když se "lže" o spotřebě ICE, má to každej na párku. Když se "lže" o spotřebě BEV, člověk zjistí, že auto nemůže používat tak, jak by potřeboval, jak plánoval, kvůli čemu ho kupoval. Tak se pak nemůžeme divit, že se cítí podvedenej. - tady stačí jeden z deseti, ale špatný zprávy se holt nesou mnohem rychlejc.)
ID4 byl plasťák. Některé BEV si dovolili dávat bez TČ. Pomalej nabíjecí výkon. Auta bez předehřevu baterky atd atd.
Plus firmy, který se snažily být zelený, ale zároveň do toho nechtěly dávat moc peněz nakoupily naprosto nevhodné vozy na nevhodnej účel. Znám manažera z ČEZu, kterýmu dali leaf s 48kwh baterkou na denní ježdění mezi brnem a prahou. Tak samozřejmě, že se v celý firmě neslo, jak v zimě jezdil v lyžařských rukavicích, aby nemusel topit, aby dojel. - tohle maj teďka lidi zakořeněný a bude hodně dlouho trvat, než se ta důvěra vrátí.
Všk taky veškerý argumeny, který proti BEV slýchávám možná platily pro auta před pěti lety, ale pro dnešní už vůbec.