• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    NIGHTHUNTER: to asi zalezi aj na tom aku ma v tej oblasti distributor prenosovu kapacitu ne?
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    R_U_SIRIOUS: je zajímavý, kolik různých výkonů mají - 72, 120, 160, 180, 202, 320 a 360 kW, přitom ceník rozlišuje pod 150 kW a nad 150 kW (včetně). Takže když máš vedle sebe 180, 202 a 360 kW nabíječku, všechny za stejnou cenu, která bude obsazená první? A proč tam nemohla být nějaká třeba 144 kW a zbytek výkonnějších co to dovolí? ;-)
    R_U_SIRIOUS
    R_U_SIRIOUS --- ---
    Spouštíme nový ultrarychlý dobíjecí HUB
    https://mail.cez.cz/i/W83P6aA_uyle__RenwUi5e2bYgXYLxW2U8uND1uameKwoSF7rMHeCA

    V tempu spouštění nových stanic nepolevujeme
    Nadále pokračujeme v rozšiřování dobíjecí sítě a spustili jsme pro vás nové lokality:

    D1 - 96 km, odpočívka Mikulášov: 14 x HPC + 1 x DC (6 x 320 kW, 4 x 180 kW, 4 x 160 kW, 1 x DC)
    Liberec – Vaňurova: 3 x AC (3 x 22 kW)
    Rožnov pod Radhoštěm: 1 x DC + 1 x AC (1 x 72 kW, 1 x 44 kW)
    Albert Kraslice: 1 x DC (1 x 72 kW)
    Automyčka Bor u Tachova: 2 x DC (2 x 72 kW)
    Bartošovice v Orlických horách: 1 x DC (1 x 72 kW)
    Brandýs nad Labem: 1 x DC (1 x 72 kW)
    Kaufland Havířov: 2 x DC (2 x 72 kW)
    Kaufland Nový Bor: 3 x DC (3 x 72 kW)
    Retros Ústí nad Labem: 2 x DC (2 x 72 kW)
    Tesco Kladno: 6 x HPC (1 x 202 kW, 3 x 180 kW, 2 x 120 kW)
    Kino Hvězda Přerov: 1 x HPC (1 x 202 kW)
    Hotel Thermal Karlovy Vary: 4 x AC (1x44 kW, 3 x 22 kW)
    Kostelecké uzeniny: 1 x HPC (1 x 180 kW)
    Tesco Nový Jičín: 4 x HPC (1 x 360 kW, 2 x 202 kW, 1 x 180 kW)
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    Životnost trakčních baterií v plug-in hybridech
    x.com
    https://x.com/diagon_swarm/status/1826307908604174385?s=46
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    LAUNCHER: Ja pred obci ten tempomat manualne vypnu a jak se na display zobrazi 50 tak ho zapnu, vim ze te to blby, ale aspon neco. Nekde se ta rychlost nezmeni, tak musis koleckem rychlost doupravit. Nejlepsi je ten phantom braking, kdyz se ti na dalnici ve 130 prepne sama rychlost na 80, vetsinou to dela v mistech kde byla nejaka rekonstrukce a jak ma stary datovy podklady v mapach tak tu rychlost zmeni. Je potreba s tim pocitat a v pripade zmeny pridat rychlost pedalem.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    LAUNCHER: Me naopak zase sere, kdyz se u tempomatu jentak sama prepina rychlost :)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    MINER: Nepřepne se to na 50 km/h při vjezdu do města. Buď vůbec, nebo až na značce - pozdě. Po konci města se to leckdy nepřepne na 90 km/h.

    Když o víkendu jezdím s dětma po regionu, je to otravný. Žít se s tím dá, ale je to špatně.
    MAGE
    MAGE --- ---
    Mate uz nekdo zkusenost s tim Scenicem?
    Seznamte se se 100% elektrickým vozem Renault Scenic E-tech
    https://www.renault.cz/elektricke-vozy/scenic.html
    MINER
    MINER --- ---
    LAUNCHER: co nefunguje na tempomatu?
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    LAUNCHER: jeste roletku do kufru, to skladaci plato je uplne tragicky
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: Co tomu chybí, za mě po roce, v CZ, s garáží se zásuvkou. YMMV, jak níže padlo značně subjektivní*:

    1) 150 kWh baterie.
    2) Kamery se vzdáleností kol od obrubníků.
    3) Rychlý servis vcetně náhradních aut, pro případ bouračky.
    4) Tempomat použitelný v CZ (začátek a konec města).

    Možná jsem na něco zapomněl. Zbytek většinou buď dobrý nebo výborný.
    DIM_
    DIM_ --- ---
    To je sranda, jak to chybi kazdymu neco jinyho. Mne chybi ty senzory, nebo 360 kamera. Nebo at ty Tesly nejsou tak siroky...

    Ted jsem pres mesic jezdil Yarisem a vlastne jsem si to hrozne uzival, jak se vsude vejdu a jak nemusim parkovat 2cm od chodniku.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    W_NOICE78: Nic takového jsem nezaznamenal. Y mám teda bílou, což pomáhá. Kolem sebe mám bílou 3 a černou 3, černá horší ale ne průšvih. Všechno bílé interiéry, jestli to má měřitelný vliv nevím.

    Spoustu Y se vyrobí v Austinu, CZ teplot bych se nebál.
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    W_NOICE78: 0.5M je sice dost, ale je to jen cca tretina navic a i ty mraky drobnosti z toho ve finale muzou udelat o tretinu lepsi auto… a u koncernu mas (krome Enyaqu coupe) moznost volby, jestli chces prosklenou strechu nebo ne…
    ID.7 se urcite nestane nejprodavanejsim autem planety, ale na nejprodavanejsi elektricky VW mu verim, hlavne diky firemnim sluzebakum :-)
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    NIGHTHUNTER: 0,5M je dost, za to si postavis elektrarnu pokud mas kde. To co ti vadi jsou drobnosti, 360 kameru asi nepotrebujes, ale co je velkej fail v lete je prosklena strecha u Tesly. Se zapnutou ochranu proti prehrati musis byt na kabelu, jinak to ma velkou spotrebu. Teplota int. kolem 70 stupnu.
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    W_NOICE78: Tesla nema ani 360 stupnovou kameru - a kdyz bude, tak stejne nebude tak dobre koukat na disky kol, aby sis je pri parkovani neodrel - jen se mrkni kam koukaji vsechny Tesla kamery a soustred se na kola… ze ma koncern treba kamerky ostrikovany taky ocenis, az kdyz v Tesle nic nevidis… nebo treba drobnost jako zadni sterac nema zadna Tesla a fakt by se mi obcas hodil… ono toho pul mega neni tak moc, kdyz ti to auto ma delat radost :-)
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    NIGHTHUNTER: Packy jdou dodelat, senzory nepotrebujes. Jediny na cem by mela Tesla zamakat je ten autopilot.
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    W_NOICE78: on chce třeba někdo kombík a nechce ani sedan kvůli pitomému kufru, ani SUV, tak mu pak Teslu neprodáš, i když je o půl mega levnější ;-)
    ale Juniper třeba vyřeší odvětrávané sedačky a lepší pohodlí, asi i nová Performance bude mít DCC podvozek, ale zas ale nebude mít páčky pod volantem, jak jsou všichni normálně zvyklý, nemá ultrazvukové senzory, nemá head-up displej s rozšířenou realitou, nemáš masážní sedačky, nemůžeš mít elektronicky zatmavovanou prosklenou střechu, verze Performance nemůže mít tažný zařízení a když vezmeš Long Range, tak to fakt neni instalace zmáčknutím tlačítka a kopnutím a s Long Range už zase nemáš DCC podvozek... a když zabrousíme i k úplným blbostem, tak i VW má ten LED pásek pod předním sklem chytrej - v Tesle si jen nastavíš jeho barvičku a končíš, ale u ID.7 ti bude běhat na stranu podle toho kam máš podle pokynů navigace zatočit, při nabíjení ti bude ukazovat kolik % už máš nabito a kolik se nabíjí, výstražně se rozbliká v případě nebezpečí nárazu atd...

    a jasně, Tesla má spoustu jiných vychytávek, skvělou mobilní aplikaci, větší výkon a je levnější, ale lidi si chtějí připlatit za nějaký pohodlí, luxus, komfort... i proto existujou značky jako Rolls Royce, přitom je to taky jen auto a jiný by tě odvezlo stejně a levněji :-)
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    NIGHTHUNTER: Jak myslis. Radeji usetrim 0,5M a budu si potit zadek a poskakovat po silnici, coz asi s Juniperem stejne vyresi.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam