Mě by vážně zajímala ta ziskovat na BEV, protože ty ceny mi pořád přijdou šílené. Jak se pohybuje cena baterek, všude člověk čte o poklesech, ale na cenách aut se to projevuje velmi pozvolna (kromě Číny). Protože kromě baterky to auto musí být na výrobu z principu kurevsky levnější než ICE...
Chápu, že v Číně stát zaplatil vývoj těch aut, ale jestli si automobilky stěžují, že není odbyt, tak nechápu na co čekaj? Prostě tyhle (
JYRKA) auta přeci nemůžou stát víc než 500k CZK. A s tím, jak rozšíří auta, tak se vyřeší i problém s nabíječkami.
Možná je to jen můj pocit, ale přijde mi, že si automobilky zvykly brečet o dotace a proto tlačí ty ceny nahoru a křičí o záchranu. Už bych jim nedal ani korunu a soustředil se na dobudování infrastruktury (nejen nabíječek, ale i kapacit sítí a rozvoje FVE).
Přehlížím něco nebo to vnímám nějak špatně?