• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    Andrej Karpathy 29. let z SK, co se podilel na vyvoji Tesla Vision

    x.com
    https://x.com/varunnavani/status/1877037740484886870?s=46

    Andrej Karpathy: Tesla AI, Self-Driving, Optimus, Aliens, and AGI | Lex Fridman Podcast #333
    https://youtu.be/cdiD-9MMpb0?feature=shared
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    Upgrade m3 std na long range dle ev clinic :Upgrade: Used battery aprox 6000€ + install 1000€
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    KORKMAZ: A platební brány na jiných webech fungují…?
    Nějaké blokovací doplňky v prohlížeči nemáš…?
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    KORKMAZ: no, k tomu nemám co dodat :(
    Nicméně si myslím, že chyba je někde u Tebe. Takže bych vyzkoušel:
    - pokud to zkoušíš jen na domácí WiFi, tak se připoj přes data a vyzkoušej to znovu
    - jestli máš k dispozici jiný mobil, vyzkoušej to nainstalovat na něm
    Mám pocit, že máš tak nešťastně nastavené zabezpečení, že to blokuje ten proces.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    JYRKA: FYI, tohle mi napsali z VW. Začínám si tak trochu myslet, že jsou to debilové, protože jsem jim jasně psal, že to dělám na webu a ne v aplikaci

    Pokud omezení přetrvávají, kontaktujte nás znovu a uveďte následující informace:
    VIN vozidla.
    VW ID ) e-mailová adresa spojená s účetem).
    Model Vašeho mobilního telefonu a verze jeho operačního systému.
    Verze aplikace.
    Poslední 4 číslice čísla kreditní karty (nikoli však 3místná kontrolní číslice).
    Kreditní karta (VISA nebo Mastercard) a název společnosti / banky, která kreditní kartu vydala.
    Podrobný popis chyby (požádejte zákazníka o maskování osobních údajů)
    Snímek obrazovky s chybovou zprávou.
    Přesný čas (datum a čas) posledního pokusu o ověření.


    ...nejvíc zapeklitý bude asi poslat jim snímek chybové hlášky, protože chyba je taková, že nevyskočí ani žádná hláška (točí se kolečko a pak jakoby nic...a znova a znova).
    CERMI_FOX
    CERMI_FOX --- ---
    COMODOR_FALKON: samozřejmě, že si svoji práci (a čas) vyčísluji, ty ne? Pokud někdo něco udělá levnějc než já (včetně započtení toho, že profík to udělá rychleji a má nástroje) v dostatečné kvalitě, tak si ho rád najmu a budu se věnovat výdělečnějším činnostem.
    Nejsem stát, abych měl v podstatě neomezeně finančních i lidských zdrojů.

    (disclaimer - hobbies jsou jiný případ, na to se to vztahuje jen částečně)
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    V koních je to auto výkonnější přece.
    100 koní, ale jen 74 kW
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    JYRKA: V těch originálních baterkách často taky nic takového není…🤷🏽‍♂️

    CERMI_FOX: Díry na silnici řeší (dobře seřízené) tlumiče.

    Cena je poměrně hodně závislá na kvantitě…
    10 kwh do FVE bude ~12 článků + jak Tě tak čtu, tak asi budeš klientem "ready to use" řešení (proclené a zdaněné baterky v polském/českém skladu) a tam se asi pod 25k za 10kwh nedostaneš…

    Na kolik si ceníš svojí práci, to je těžko vyčíslitelné - když si lidi na dvorku mění pneumatiky, tak to taky nevyčíslují…
    I když je fakt, že tady v Praze už většina řidičů výměnu nezvládá a na jaře/podzim jezdí do autoservisu, takže nějakou cenovku to má…
    STETKINS
    STETKINS --- ---
    Byste chtěli lidem sebrat naftu a ještě je připravit vo koně, to už by to opravdu nikdo nekupoval :-D
    GOR
    GOR --- ---
    FEDAJKIN: Že se výkon tepelného stroje uvádí i v kůních, přestože jsme ratifikovali SI někdy v 70s, tak nějak beru. Ale proč se uvádí výkon v kůních u elektrického stroje, mi uniká. Neměli by tedy uvádět i kapacitu baterky v koňohodinách?
    #kecy
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    NIGHTHUNTER: Mě teda fascinuje, že tam nemají koňských sil, ale "koní". Příště tam napíšou 1,618,900 kaček? Místo elektrický vůz elektrická kára? Jsem hnidopich, vim:)
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    GOR: v konfigurátoru VW jde vidět, že ten nový 210 kW motor, co se dává do ID.x a Enyaqů má těch 210 kW jako maximální výkon elektromotoru udržitelný po 30 minut (ale ona to po 30 minut zase nedá ani baterka - ať vybitím, teplotou, nebo kombinací). Vtipné je, že verze 4x4 s předním motorem navíc přidává 54 koní v tom maximálním výkonu na 30 minut, ale jen jednoho trvale ;-)

    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    GOR: To je taky možný
    GOR
    GOR --- ---
    NIKDAS: Nebo je to naprosto totoznej motor, ale s ohledem na celkovou hmotnost toho vykonu nedosahne po dostatecnej cas.

    Pochybuju, ze by uvadene vykony u EV byly trvale.
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    STETKINS: jasně že 105kw stačí, já se spíš divím, že se jim vyplatí nedat tam 200kw motor. Ale co já vím, třeba by ty jejich baterky neutáhly?
    STETKINS
    STETKINS --- ---
    NIKDAS: To už docela dává smysl. Budeme potřebovat další dodávku, ale koukal jsem na sprinter a ten stojí v elektrice v základu skoro 2M a to je úlet.
    Tohle vypadá zajímavě, teda až na to, že je to renault a má to krátkou ložnou plochu...

    Jinak máme dlouhýho craftera s 103kW naftou a jede to docela v pohodě. 105kw elektrika by byla super, protože to má odspoda a bez řazení...


    RSZ: mělo by to mít 1,55t
    DIM_
    DIM_ --- ---
    ELIJEN: TM3 je velky auto. Delsi a sirsi nez Octavia, skoro dlouha jak ID Buzz. Delsi a sirsi nez Toyota Rav4. Atd.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    GOR: 140 hp mi prijde strasne malo. Tesla Model 3 ma skoro 500 hp a je to malinkate auto. Jinak samozrejme nadsazka :)
    GOR
    GOR --- ---
    ELIJEN: proc?
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    NIKDAS: To se nalozene nemuze ani rozjet do kopce, ne? :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam