DAN_F: V tomhle je nejlepší VW/škoda. Koupíš si auto v naději, že právě servis máš na každym rohu.
Jenže v současné době jsou ty SW bugy na takový úrovni, že záruční servis jede podle úplně jiného harmonogramu než klasický - klasika třeba do dvou týdnů, záruka třeba dva tři měsíce a když tam voláš, tak v povzdálí slyšíš tiché vzdychnutí technika (neeeee). Pak tam auto hodíš, týden dva tři na to čumí, neví nic, odpojí přitom baterku, vymažou diag log a vrací s tím, že to máš sledovat a že se určitě vrátíš.
Jenže lidi jim to normálně žerou, protože plebs je rád, že infotainment už se aspoň neseká a můžeš si normálně zatopit, což byl právě velkej problém jak přišli s tou revoluční konektivitou po představení golfa 8 a pak to postupně kaskádovali dále .
Sem to asi trochu nepatří, protože ty faily nejsou primárně v EV části, ale v asistentech, senzorech a konektivitě. Takový částečný řešení je jezdit na servis do civilizace DE/AT, tam mají mnohem větší vůli měnit namátkově ne úplně laciné díly jako volanty, sedačky, GPS, e-call...
Takže ano, výhoda je pozáruční neznačkový servis (opět hlavně non EV) a opravy mechaniky po bouračce, ale jinak blízkej servis a jeho začlenění do lokálního auto landu (bohužel i do party úplně dementních vývojářů) nemusí být výhodou.