• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    W_NOICE78: Slyšel jsem, že nabízí opravdu mizerné částky i za Tesla vozy. Zkusil jsem nechat nacenit svuj Model 3, tak uvidíme:)
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    ⚠️ Tesla Trade-in je nyní k dispozici v Česku! ⚠️

    Váš vůz vezmeme na protiúčet (ano, i ne-Tesla auto) a odečteme cenu výkupu z pořizovací ceny 💰

    Pak už jen přijedete se starým autem a odjedete s Teslou ⚡⚡⚡

    Všechno funguje extra jednoduše přes aplikaci Tesla ✅
    https://x.com/Adrian_Smrcek/status/1992093551266779475
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    Dnes som musel na tm3 pouzit rucne tahlo na uvolnenie nabijacieho portu, pasol som sa 2,5h na pomalej AC nabke, teplota okolo 2 stupnov, tak to neslo odomknut, nasiel som, ze to moze takto blbnut pri nizkych teplotach, ale este ani nemrzne
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    PEPAZZ: Uvidíme... Každopádně úžasný a bojují za nás všechny 👍
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    ALESH: u pre HL je to otazka novyhc tlumičů .. cca 20tis kč investice .. no stress
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    LAUNCHER: nabijou rucne ty dva články a bude to fungovat ... vsadíme se? :)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    DOCKINEZ: Hele nový DPF od Mercedesu stojí 120k a na vrakáči nejsou, jakmile se vyjebe tak je to jasná volba.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    ALESH: 2020 je ten prelom na facelift, mala chromovane alebo cerne kliky? Pofacelift ma dvojite skla, tak je to tam s hlukom lepsie a dost urobia aj pneumatiky, mam teraz zimaky goodyear ultragrip3 co vyhrali posledny dtest a ten rozdiel v hluku a hladkosti jazdy oproti levnym pneu je znacny, aj ked u mna bola hlavnym tahakom prilnavost na mokru a uplne si chrochtam
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    CEEFA: Z vlastní zkušenosti vím, že to v Highlandu a Juniperu zlepšili. I TMY 2024 je lepší nez Y z r. 2022
    LELI
    LELI --- ---
    ALESH, CEEFA: TM3 HL je uplne jiny auto, nez starej TM3. Neni slozity si dojit do pruhonic nebo ostravy a na hodku nebo kolik si s tim pojezdit, at si nazor udelate sami, je to velkej skok. TM3 ma presne roky do kdy je to tvrdy, ale takovy jisty a dobry, pak kolem 2020 je to tvrdy, ale takovy nic moc, a pak je HL skok do jinyho vesmiru.
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    W_NOICE78: ale teda ten komfort podvozku ala zebrinak me fakt prekvapil, bolely me z trojky zada jak z devadesatkovy hondy... Ale jo, je fakt, ze to byl ten starsi model, tak snad to highland zlepšil
    ALESH
    ALESH --- ---
    NIKDAS: W_NOICE78: jako je to mozny, ale spis mi prijde ze citrwen je lepe odhlucnen (lepena skla atd.) Zlusim to priste zmerit :)
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    ALESH: Dovolím si tvrdit, že je to tím, že jsi neslyšel motor.“ 😊
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    ALESH: To je právě ten problém, BEV je tichý, takže je pak slyšet každej prd. Tím chci říct dvě věci:
    1. Může to být subjektivní, tzn. kdybys měřil decibely, tak jsou maxima stejný, ale u ICE to je skrytý konstatním monotónním zvukem motoru, který je pro ucho příjemnější + čím nižší frekvence, tím "příjemnější" zvuk. Navíc když máš stálou hlukovou hladinu, tak ti ucho "zalehne", resp. na zvuk si zvykne.

    2. Už se mi párkrát stalo, že mi v autě něco začalo vrzat, hrozně jsem to řešil (a vyřešil, chvála pánu bohu - naposled to byly špatně uložené sluneční brýle), a prskal, že u ICE tohle nikdy nebylo a pak jsem zase jednou jel s ICE a zjistil, že vrže všechno stejně, jen se to "ztratí".

    Mluvím samozřejmě obecně, s ani jedním z tebou zmiňovaných aut nejezdím. + tvrdý tlumiče u Tesly jsou stará známá věc a naštěstí existují relativně levný (+-10tis kč) aftermarket řešení.
    ALESH
    ALESH --- ---
    ELIJEN: 2020, jo slysel jsem, ale stejne me to prekvapilo.
    GOR: Jina trida, ale o 10+ let novejsi auta. Necekal jsem takovej rozdil a halvne EV je vic potichu tak nejak z principu, takze me takovej narust hluku oproti starymu dieselu prekvapil.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    ALESH: Z jakeho roku to byla Tesla? Od Highlandu a dal by to melo byt o dost lepsi, ale Model 3 je tvrdym podvozkem znamej.
    GOR
    GOR --- ---
    ALESH: Hele, jako dobry, ale proc srovnavas s Leafem, kterej je ponekud jina trida?
    ALESH
    ALESH --- ---
    Projel jsem si o vikendu Teslu model 3 a Nissan Leaf 2. A teda ac mi prijde EV super, tohle by byl velkej krok zpatky v komfortu oproti moji C5 X7. Enormni hluk v kabine, kazda nerovnost na silnici je cejtit a slyset. Snad brzy klesnou ceny pohodlnejsich EV na prijatelnejsi uroven, protoze na takovyhle kostitrasy jsem uz starej :)
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    ADAM: Tak ty si to v ES jen kupuješ ne? Nebo to tam budeš i provozovat?

    Jinak u ehybridu se vyplatí jet na benzín zhruba u ceny elektřiny nad 13kč/kwh. Takže z DC se tam vejde akorát Lidl, ten to má ale málokde, a pak občas Eon. Zbytek čekačka než se to nabije přes AC a to je voser, třeba kromě takových těch obchodních center/Ikea, kde člověk zkejsne na ty dvě a půl hodiny. Tam mají většinou Pre, to stojí 9kč, taky si asi pořiď. Kaufland má extra levný AC, ale bývá to většinou obsazený teslákama co tam stojí celý dny/noci a pro nás s alternativou to pak nemá smysl, protože DC drahý jak prase.

    A btw 15 euro za jednorázové nabití baterky pro tebe vyjde 19kč/kwh což je mega úlet, to můžeš vrčet na benzín a dobíjet to jen když potřebuješ komfort na dálkové topení.
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    LAUNCHER: podle xAI je rozdíl v ceně malý, protože i repasovaný pack prochází téměř stejně náročným procesem (testování, výměna modulů, kalibrace) a instalace stojí stejně.
    Záruka po placené výměně (ať nová nebo repas):
    4 roky nebo 80 000 km s garancí min. 70 % kapacity.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam