Áchich, tak jsem byla šťastná, že logopedka Tondu pochválila za pokroky a že už budeme cvičit písmeno L a dneska mě čekala ve školce studená sprcha, že v porovnání s vrstevníky se Tonda vůbec nelepší, jestli vůbec cvičíme a že neví, jestli postoupí o třídu výš, už v tý první třídě zůstal od loňska, to bych ještě chápala, ale jestli to myslí vážně, tak budu tvrdě proti, nejde přece o to, že bych ho cpala do předškoláků, ale přece nemůže zůstat v pěti letech s tříletými, to by ho psychicky zničilo a asi znemožnilo v kolektivu víc, než když by jediný blbě mluvil, což mi teda nepřijde, že všichni mluví jako kniha a nemůže ho porovnávat s vrstevníky, ale s tím, jak mluvil špatně loni a jak se zlepšil letos, ten rozdíl je markantní :-/