První zkušenosti a dojmy s BeRider. Musím říct, že v zásadě jako jo.
Negativa
- aplikace mi na Androidu běží trochu podivně, téměř pro každou další akci ji musím restartovat, jinak některé funkcionality nejsou k dispozici, snad pomůže aktualizace. Divím se, že ji nemají dávno dostatečně odladěnou. Zatím mě to nijak zvlášť nesere
- hned u prvního skútru mi při jízdě prvních pár minut kapala hnědooranžová tekutina z levé rukojeti na kalhoty. Když jsem parkoval, náhodou jsem narazil na technika, který zrovna měnil baterii na jiném skútru a bylo mi řečeno, že jak pršelo, tak je to zrezlá voda, která se tam drží. WTF? :)
- rozjezdy z křižovatky - vždycky jsem byl zvyklý akcelerovat rychleji, než auta, tady to nefunguje. S tím souvisí třeba i to, že ve Strahovském tunelu směr Břevnov to do mírného kopečka jede max 60 a mě hrozně drásá být brzdou provozu. Zkoušel jsem i jižní spojku, tam si přijdu taky trochu nepatřičně
- odmítám si po někom na hlavu vzít nějakou zasiflenou helmu, takže mám radši svou a pak ji tahám v báglu
Pozitiva
- je opravdu uzoučký, v kolonách klíčová vlastnost
- příjemné jízdní vlastnosti a manévrovatelnost - na kostkách to neskáče jako koza a zároveň v zatáčkách nemám strach, že by to plavalo. Brzdy odpovídající
- občas mívám jen jednosměrné cesty a je fajn, že můžu nechat skútr kdekoliv v zóně a nemusím pak řešit, jak a kdy si ho vyzvednu