• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    BIO23
    BIO23 --- ---
    jestli tomu dobře rozumím, jel si na skutru sjetej, kamarád pro kterýho jsi to dělal tě napráskal a policajti ti to neodpustili...
    no jestli je to tak , tak jsi nejspíš nehoráznej kokot
    DUCATIMONSTER
    DUCATIMONSTER --- ---
    EKIM: Mel jsi dnes prášky? Nemyslím ty, co se berou nosem.
    EKIM
    EKIM --- ---
    Tak asi je normalni ze jsou ,,lide,, kteri o druhych smysleji jako o vecech, a kdyz je nemohou ovladnou ve svuj prospech tak jim nici zivot. Asi jsem blbec kdyz mi neprijde normalni zneuzit dobre vule druheho a mit radost z toho ze mu zpusobim problemy. Navic okoli nema problem je tolerovat, narozdil od tech co nezapadaji do zajetych koleji. Reakce naznacuji ze tak to je v poradku. Pak neni co dodat, a je zbytecne to resit.😁
    PAN_MYVAL
    PAN_MYVAL --- ---
    DUCATIMONSTER: myslím, že vysvětlení tkví v 50. slově příspěvku na nějž reaguješ (v to počítaje spojky a předložky).

    "...sjetej".
    DUCATIMONSTER
    DUCATIMONSTER --- ---
    EKIM: Co to meles ? :D
    EKIM
    EKIM --- ---
    JAVESEU: ja bych to uz radsi dal nerozebiral, pac i kamos ti rekne ze je to tvuj problem, jenze vtip je v tom ze na rozdil od nej ja nepotreboval jet nekam sjetej abych nerusil souseda, ta buzna me praskne?, a fizl mi chce vsugerovat ze jsem kokot, pac ikdyz je stav psychiky cinitel ktery rozhoduje o bezpecnosti jizdy, tak pro nej je to latka v krvi, a to okolo blby keci, fetaka. Doufam ze toho zmrda nepotkam, pac je moji povinnosti ho sejmout, a radsi ho rovnou zabit, pac nechat ho na zivu, neni bezpecny. A hlavne me nebavi fizlacky pozy, o moralce, a keci v kleci o svobodnym pravu, silnejsi pes jebe, mi vlastne naznacil ze kdyz budu zotpovedne vyzbrojen bude pravo na me strane. Netvrdil ze kdyz je postrilim, a zmizim tak v pohode. Pakarna....
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    EKIM: Vůbec nerozumím tvému příspěvku, co si provedl že ti vzali papíry?
    EKIM
    EKIM --- ---
    Diky fízlové vygumovany opravdu jste me pomohly,zas pěkne ze zacatku sezony bezpapirovej, a ke vsemu abych vysel vtric kretenum ktery me nabonzovaly. Lidi preju vam co zavidim, nezapominejte ze tech nejlepsich ridicu jsou narvany hrbitovi. No a ja na to mozna seru, uz jsem ten ridicak delal 3krat, a na konec jezdim jen prez zimu, to nema vejsku howk
    MRTVEJ
    MRTVEJ --- ---
    tak sem dneska nahodil letni gumy a timto prohlasuju letosni leto za zahajeny :o)
    CAJ_O_PATE
    CAJ_O_PATE --- ---
    KCE: Dekuju!
    KCE
    KCE --- ---
    CAJ_O_PATE: :))
    jo a nezapomen to po oflexovani vycistit a odmastit, benzinem nebo toluen.cisticem
    na vejfuk bude lepsi spis ten mekkci kartac

    pokud nemas flexu tak delaj i na vrtacku, da se i s aku, ale trva to vecnost;)
    CAJ_O_PATE
    CAJ_O_PATE --- ---
    KCE: Přesně:) je to výfuk
    KCE
    KCE --- ---
    CAJ_O_PATE: v poho, ja to pochopil, ale nejaka zazracna vodicka co odstrani korozi imho nepredci mechanicky odstraneni. nejlepsi by bylo opiskovat, u nektrejch veci co jdou odmontovat se to vyplati. po mech.vycisteni pak klidne nakej odrezovac, napr. ja pouzivam obcas tannox, ale jsou ruzny, oplachovy i bezoplachovy, to zalezi i na nasledne pouzity zakladovce. takze pak nejakou tu zakladovku, nejltrvanlivejsi je epoxidova a na to vrchni polyuretanova. ale zalezi co chces 'odrezovat'/restaurovat.. pokud napr vyfuk, tak to vem tim dratakem na flexe a strikni vypalovaci barvou na kamna, stejne to moc dlouho nevydrzi..
    CAJ_O_PATE
    CAJ_O_PATE --- ---
    KCE: Jsem total začátečník :) asi se ptám pitomě. Dík!
    KCE
    KCE --- ---
    CAJ_O_PATE: flexa s dratakem, na silnou korozi jehlovy oklepavac ;)
    CAJ_O_PATE
    CAJ_O_PATE --- ---
    Mate nějaký dobrý tip na prostředek na odstraňování rzi?
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    KAPPY: Celkove mi prijde super... Ale ted sem mel trochu blbou zkusenost, ze v appce ukazoval skutr 80% baterky, ale pak sem jel do kopce a zacly na tom svitit oranzovy kontrolky motoru a baterky. Cely se to zpomalilo asi na 30kmh, v provozu neprijemny. Pak sem jel z kopce a uz to bylo zas dobry. Asi nektery baterky uz maj zraly na vymenu... Jinak se mi na tom jezdi dobre, ma to rozumne velky kola. Obcas by to mohlo ject trochu rychlejc, aby na me nedotahovaly do kopce nedockavy auta.
    KAPPY
    KAPPY --- ---
    První zkušenosti a dojmy s BeRider. Musím říct, že v zásadě jako jo.

    Negativa
    - aplikace mi na Androidu běží trochu podivně, téměř pro každou další akci ji musím restartovat, jinak některé funkcionality nejsou k dispozici, snad pomůže aktualizace. Divím se, že ji nemají dávno dostatečně odladěnou. Zatím mě to nijak zvlášť nesere
    - hned u prvního skútru mi při jízdě prvních pár minut kapala hnědooranžová tekutina z levé rukojeti na kalhoty. Když jsem parkoval, náhodou jsem narazil na technika, který zrovna měnil baterii na jiném skútru a bylo mi řečeno, že jak pršelo, tak je to zrezlá voda, která se tam drží. WTF? :)
    - rozjezdy z křižovatky - vždycky jsem byl zvyklý akcelerovat rychleji, než auta, tady to nefunguje. S tím souvisí třeba i to, že ve Strahovském tunelu směr Břevnov to do mírného kopečka jede max 60 a mě hrozně drásá být brzdou provozu. Zkoušel jsem i jižní spojku, tam si přijdu taky trochu nepatřičně
    - odmítám si po někom na hlavu vzít nějakou zasiflenou helmu, takže mám radši svou a pak ji tahám v báglu

    Pozitiva
    - je opravdu uzoučký, v kolonách klíčová vlastnost
    - příjemné jízdní vlastnosti a manévrovatelnost - na kostkách to neskáče jako koza a zároveň v zatáčkách nemám strach, že by to plavalo. Brzdy odpovídající
    - občas mívám jen jednosměrné cesty a je fajn, že můžu nechat skútr kdekoliv v zóně a nemusím pak řešit, jak a kdy si ho vyzvednu
    - postupně jsem downgradoval ze sedumpade až na Suzuki Sixteen 150, kterou jsem dal nedávno pryč kvůli stěhování a nemožnosti parkování (na ulici jsem ji nechávat nechtěl, protože se mi to v minulosti vymstilo) a tohle je první motorka, kterou beru pouze jako prostředek k přemístění z místa A do místa B a tím pádem nemám blbý nápady :) I na té Suzině jsem občas chytl rapla a ve zpětném zrcátku nebyly některé situace úplně bezpečné (zároveň chápu, že pro pravověrného motorkáře jsou chybějící emoce asi spíš negativum, ale já už se o sebe časem začal bát a u silnější motorky jsem často neodolal nevyužít její maximální potenciál. To byl vlastně i důvod downgradingu)
    - Hodně volných skútrů v ulicích. Zatím jsem k žádnému nešel déle, než 10 minut. Třeba dodat, že soudím jen podle centra, Prahy 4 a 6 obvykle kolem stanic metra. V odlehlejších místech to možná bude horší

    Má tady někdo nějaké dlouhodobější zkušenosti?
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    SAMOUT: Já kupoval 2014 před 2 lety za 42k. Najeto 22k aktuálně mám 27k. Měnil jsem dvakrát olej, vzduchový filtr a jednou gumy (prasklinky). Jinak podle zkušeností známých do 80k neřešíš většinou nic motorického, jen spotřebák. Výhodou Hondy je tak i pozvolný pokles ceny. Maximální spokojenost. :)
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    DUCATIMONSTER: Me to delali asi za 600 u obyc zamecnika.
    Kazdopadne jsou dva zpusoby jak to udelat.

    1.) Mas master klic s cipem (je nejak oznacenej, cervenej, nebo napisem, pismenkem M, atd...), pomoci kteryho se do skutru da naprogramovat ID libovolnyho jinyho cipu. (je na to nakej easy postup, ze tam ty dva klice otocis rychle po sobe)

    2.) Zamecnik ma nakej cip s prepisovatelnym ID, do kteryho okopiruje ID toho klice, kterej mu prineses. To ma dve nevyhody. Pokud to delas s master klicem, tak pak mas dva mastery, coz neni vzdycky zadouci (napr. pri ztrate klice ho ze skutru nevymazes). Ten prepisovatelnej cip udajne neni tak spolehlivej, muze se prepsat nejakym vnejsim vlivem. To se mi zatim nestalo, ale prijde mi, ze se nekdy chytne az na podruhy. Vyhoda samozrejme je, ze v zamecnictvi jim staci mit jeden typ cipu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam