No problém s dopravou v Praze je v tom, že je v Praze příliš mnoho individuální automobilový dopravy.
A řešit tu situaci znamená regulovat IAD a podporovat další typy dopravy- a to prostě tak nějak nejde, protože tady si 90% obyvatel myslíže auto je svatej grál a že jediný způsob, jak dostat svoje děti 3km na kroužky je hodit je tam autem.. to je realita kterou je třeba akceptovat, většinovou podporu zatím antiIAD politika nemůže získat, tak se to musí řešit tak nějak salámovou metodou...
A lidi to zkrátka vnímaj tak, že za všechno může Hřib, ačkoli dopravu má na starosti PrahaSobě. Je to docela pochopitelný, protože prostě první kdo je zodpovědný za město je primátor. A taky proto, že Piráti proti některým debilitám Scheinherra vůbec nikdy nevystupovali, nebyl tam žádný spor o to, jak to dělat líp, ale pořád hrozný kamarádství.
Takhle to dopadne tak, že dopravu si vyžerou Piráti a PrahaSobě si v klidu naopak připíše body za to, jak opravila Výstaviště.