• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: na javascript ti opravdu seru, pouzivat ho v unity je dost hloupy napad :)

    Ale v podstate jde o to, ze si udelas vlastni atribut Savable, priradis ho ve skriptu tem promennym, ktere se maji ukladat, a pri savovani nebo loadovani projedes class, vyberes vsechny polozky s atributem a ty si ulozis (nebo naopak nactes), plus udelas nejaky interface pro class ISavable, ktera bude definovat onsave a onload pro pripad, ze potrebujes neco custom. (nejaky onload teda budes potrebovat skoro vzdy, podle toho jak herni objekt inicializujes).


    Nejaka ukazka je v dungeonu ktery jsem delal loni na vanoce do LD (ne moc dobra a narychlo naprasena jako test, uklada se to do player preferences, coz neni rozumne, ale u web buildu to jinak snadno nejde):
    Unity Web Player | WebPlayer
    http://dl.dropbox.com/u/19916467/TDMR/TDMRExt.html

    Zdrojaky:
    http://dl.dropbox.com/u/19916467/TDMR/TDMRSources.zip

    Parsovani pres reflexi je v savables.cs

    Samozrejme pro neco vetsiho / komplexnejsiho potrebujes uz trochu vic, napriklad pro instancovane predmety atd, ale k tomu mam funkcni zdrojaky jen z komercniho projektu a ty ti davat nebudu :)
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Ola, mohl bys ukazat nejakej example pro load save pomoci reflexe? Nejlepe v JS, jestli to jde. :) Nejak nevim, kde zacit. Kazdopadne vim, ze reflexe dokaze usetrit dost casu, kdyz je dobre pouzita. :)
    BYDK
    BYDK --- ---
    Fajn diky. Jdu to procist. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: no pokud znas snadardni reflexi NET, tak vic vedet nepotrebujes.... nejak si neuvedomuju, ze by ji unity nejak vic zneuzivalo, s vyjimkou nejakych attributu pro to ci ono.

    Ja v unity reflexi pouzival ve velkem pro save/load jak stavu hry tak nastaveni a dalsich veci. Je mnohem prijemnejsi napsat si to jednou a pak jen atributem markovat kam a jak se ma ta ktera promenna ulozit....
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    BYDK: Koukni se normalne na reflexi v .NETu. V Unity to je uplne stjeny.
    BYDK
    BYDK --- ---
    BYDK: Btw. nejaky faj source o reflexi v Unity nemate? ;)
    BYDK
    BYDK --- ---
    TENCOKACISTROMY:SHIGORBIRDMAN:
    Sakra, skoda ze Vam kluci moc nerozumim. :) O reflexi vim jen malo.
    A taky se u Unity jeste neumim ani delat Assety, pouzitelne editory nejen inGame. :)
    O tom taky Unity vlastne je. PRidat svuj balicek plny vychytavek odstatnim. :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Jasny, tak to oba myslime na totez :). Jinak by to ani nedavalo moc smysl.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: na tvuj vlastni kod (cili to co by bylo napsany jako internal) v assembly, kterou z toho unity nakonec vyprasi. ale uz nemuzes reflektovat veci, ktere jsou z unity, net, nebo net pluginu. Asopn tak nejak to tam psali.
    Emitovat pochopitelne nemuzes nikdy, pac to by byla prilis velka zabava:)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Co myslis tim "interni" a "vnejsi"?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: pro ios a webplayer pouzivaji specialni verze net.dll. Reflexe je tusim bloknuta na interni assemblies, vnejsi nemuzes.

    R1CH_MOND
    R1CH_MOND --- ---
    KDO CHCETE V UNITY3D KODIT PRIMA HRU A DOKONCE ZA PENÍZE? POTŘEBUJEME VYPOMOCT TAK NA MĚSÍC... / Praha, iOS, volna židle... / richard.horin@flowstudio.cz
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Tak pokud maji spravne naimplementovany CAS, tak reflexe ti funguje/nefunguje na zaklade opravneni k jednotlivym modulum (obycejne je 1 modul v 1 assembly). Neni duvod, proc zakazovat kodu pouzivani reflexe na sebe sama (jde to pripaden oprogramovat jnak(.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: pravdepodobne ano (melo by to blokovat jen filestream a dalsi souborove io). Na unity strankach je nekde seznam co je a neni v sandboxovanem playeru blokovane. Tusim i reflexe je nejak locknuta (byt tu jsem teda pouzival a fungovala)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: minimalne system.io.memorystream, streamreader, streamwriter a pod. by jit ale melo, ne?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: webplugin funguje celkem bez problemu, jen ma nejaka ta omezeni (jako zadny system.io, limitovane sockety). Vlastni server si budes muset napsat vlastni, a pak komunikovat normalne pres sockety. Jsou nejake third parties, ktere nabizi servery a maji pluginy pro unity, photon a smartfox nebo tak nejak, videl jsem to pouzivat konkurenci na jednom GGJ a celkem jim to fungovalo. Ja se nedostal dal nez na jednoduche postovani / getovani pres www z php skriptu :) (a i to jsem jen zkousel, jestil to pujde)
    BYDK
    BYDK --- ---
    RUTHAN: Ja si naposledy pamatuju rok 2007, kdy jste jeli s Erikem fotit na sever Evropy ostrov do hry a taky bylo v planu fibix pouzit. Ale to uz je docela dost dlouho. :) Proto se ptam. Jinac byvali kolegove a kamosi ted ve Fibixu kluci delaji hru a myslim, ze to pekne rozjeli. ;)

    Jinac ma nekdo zkusenosti kdo delal pod Unity hry pres ten jejich webplugin? Rad bych zkusil hru pro vice hracu a s tim, ze to ma i vlastni server de se ukladaji data hracu. :) Zatim s tim nemam zkusenosti. Tak prosim, mohli by nekdo ukazat smer ci sve zkusenosti? Diky
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Ja to nehral, videl jsem to ale nekolikrat hrat a prijde mi to celkem fajn.
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    RUTHAN: mna odradila reportaz v replayi, nedali tomu vela ... :-)
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BTW koukam na Level DVD Minerwars demo, hrat to nekdo?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam