• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    APH
    APH --- ---
    no to je dobra otazka
    jak to teraz vidim, tak mozno (!) napriklad prvy f release po f1 - obsahuje vsetky patche a ma full qa testing ( nech to uz znamena cokolvek )

    aspon tak to prezentuju, ale tie tvrdenia stoja priblizne za staru backoru - podla nedavneho pripadu, ked na os x nefungoval (vobec) Input alebo editor startoval pol hodiny ( lebo bola pripojena nejaka nestandartna mys, nastastie ju mala v office aurore, tak to fixli rychlo (!) ), nemaju na editor ani nejake zakladne integracne finalne testy
    (our team of highly specialized manual testers ensures that each final release... bla bla bla)

    btw issue ktoru fixli a bola zrejme pricinou aj mojho problemu testoval nebohy beta tester ( read: normalny uzivatel ) podla public issue trackera na styroch ci piatich roznych major point releasoch ak som to dobre pozeral

    - proste cirkus

    tato polootvorena uzavretost smerom k verejnosti je tak trochu bizardna, uz nech to drbnu cele na github nech moze clovek po dvoch dnoch zakomentovat jeden riadok a aspon to funguje eh lol
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    jenze ktery se vyplati? :) ja fakt nevim co tam kluci delaji, ale cela petka mi prijde naprosto prokleta...

    BTW pobavilo, ze ted po deseti(?) letech najednou opravili boxing bug s coroutinami, aby kazda instance negenerovala kazdy tick 17 bajtu garbage
    APH
    APH --- ---
    APH: credit where credit is due - dnesny 5.3.5p2 fixed chybajuci skript, yay
    staci to niekam napisat
    stale zostava smutne, ze f1 releasy sa ani neoplati stahovat
    APH
    APH --- ---
    plus ten pricing je celkom shitstorm zatim, aj ked asi dost individualne
    mozno upravia nejaku kravovinu typu splash alebo skin
    APH
    APH --- ---
    jako neviem ci je to komplet disrupcny trend ( chcel by som zatial este verit, ze nie ), ale tak nieco co je posrate teraz zo serializaciou som zatial nevidel (5.3.5)
    - projekt sejvnuty tak ze uz nic nemozem, repo clean
    ked to naklonujem na inom pc ( alebo fresh na tom istom ) v scene proste chyba na jednom GO skript
    go figure

    poslednu vec som robil v cinderi kvoli videu ( dalo by sa pochopit ), ale jak takychto xujovin bude pribudat nevim nevim
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    (naprosto nejhorsi vec, kterou mi unity udelalo, je obnoveni chuti vytahnout ted uz prastare zdrojaky sveho vlastniho c# enginu, a obcasne experimentalni hratky provadet a nem :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Od verze 5.3 crashuje editor naprosto spolehlive pri kazde vhodne prilezitosti, nebo aspon blije gui related exceptiony do konzole a obcas odmita aktualizovat inspektory (coz je vetsinou predzvest toho, ze brzo crashne).
    o uzasne zabave s konzolovyma buildama a nedejboze unity (primo od unity!) pluginama pro ne nemluve.

    asi o nejvetsi prdel se mi zatim postaral fakt, ze il2cpp na xboxone se rozhodlo, ze float.IsNan(f) (ktere mono velmi pravdepodobne vnitrne preklada na f!=f) bude optimalizovat a vyhazovat.

    je to po letech chvaleni a braneni Unity of Love and Hate asi trapny, ale uz se normalne tesim se na prechod na unreal (pred rokem a pred 5.x bych se posraval hruzou)
    APH
    APH --- ---
    APH: lol na offline publishnutom videu na YT to vystrihli
    out of sight, out of mind || nevim nevim unity
    APH
    APH --- ---
    mna hlavne zaujal crash editora na keynote
    QA veducemu, ktory nasledoval potom som vobec, ale vobec nezavidel ;}
    mozno to trochu s tym dorazom na mobilne cloud services suvisi
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    heh, to je revu ohledne zmeny cen a licencovani unity :)

    (nejvic by mne zajimalo, kdo bude ochotny platit si 35 USD mesicne za tu takzvanou plus verzi...)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    hm, tak 5.3.5 (z patku) zda se konecne spravila zkurvene particly... aspon to tak vypada
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: ale resil jsem par problemu z dread efekta a potencialnich v nadchazejicim projektu, odpovedi znely vicemene dle ocekavani, udelejte bug report, kouknete se na roadmapu, nevime / nerekneme, ale bude to brzo a bude to super...
    jsem rikal, ze to tak dopadne a ze je zbytecne to posilat :)
    v pondeli budu jeste chvilku experimentovat s aktualni 5.4 betou, ale nevypada to, ze by zatim ty nejkritictejsi prusery jakkoli resila (coz je predevsim vykon, vykon a pak jeste jednou vykon. je fakt cool, ze kluci unitacti predelali kusy rendereru na multithreadovy, ale to by to muselo nejak rozumne fungovat i na necem jinem nez i7)


    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: ktory rant ?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    JAACOB: njn, zabitim unity webplayeru pro mne unity v podstate skoncilo jako webova platforma :/ protoze ac webplayer mel sva omezeni, tak na nem jinak jelo prakticky vsechno. s webgl uz se daji delat jen jednodussi hricky (a k rychlosti buildu radeji ani... nekomentovat :)

    ja uz jsem na unity tak nasrany, ze vicemene podporuju myslenku, ze prejdeme na unreal :/ "odpoved" od unity na muj rant na tema co funguje a nefunguje a co s tim budou delat me v tom dost utvrdila
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    Ok, je to pulrok, ale je to porad relevantni info k aktualni verzi unity, webgl a GI. Probehl jsem schvalne i patch notes, kde jsou kolem WebGL az po 5.3.4p6 jen drobne fixy, zadna nova ficura jako napr. podpora multithreadingu a ani si teda nemyslim, ze by takovy update vydali v ramci patche. Nehlede na to, ze k multithreadingu potrebujou Shared array buffers, ktere AFAIK aktualne funguji jen v experimentalni fazi ve Firefoxu a probehly zatim jen interni Unitacke benchmarky.
    Chrome hlasi in development, v ramci IE se o tom spis zatim jenom povida...
    Takze jo, je to sice starsi info, ale myslim, ze stale aktualni.

    WebGL je furt hrozne rozmrdany. Kluci v praci tady na tom zkousej trochu vysivat, rozchazet asset bundly a podobne, ale u Dead triggeru 2 nam buildy zatim furt padji na pameti - rekord byl par odehranych misi pred crashem. Na vetsi a narocnejsi projekty je to zatim furt hroznej pruser...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    relativne cerstvy, vic jak pul roku stary :) netusim, jak je na tom webgl, ale s ohledem na to jak v prdeli je unity 5.2, 5.3 a bohuzel to vypada ze i 5.4 takova zustane... Zitra si dam par panaku na odvahu a pujdu zkusit posledni 5.4 betu, ale imo to nicemu nepomuze.

    JAACOB
    JAACOB --- ---
    IWAN: Zajimalo me to taky a tady (dole) je relativne cerstvy souhrn aktualniho stavu: http://blogs.unity3d.com/2015/12/07/unity-5-3-webgl-updates/
    IWAN
    IWAN --- ---
    a sakra, ja to tusil. diky za info
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Afaik to nejde. A i kdyby to slo, jelo by to v browseru pres javascript akorat klukum z NSA
    IWAN
    IWAN --- ---
    ahoj, nevite jestli se da v Unity5 nejakym zpusobem dostat GI do webGL? samozrejme vim o moznosti to bakenout do textur, ale to dost zvysuje velikost releasu. diky a zdravim
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam