• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    4 hlasy od 4 respondentů

    rozbalit záhlaví
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    JAACOB: muzu (temer urcite mam) mit opravdu stare informace :) v dobe kdy jsem na to koukal, mel pun spoustu veci kolem ktere potrebujes k multiplayeru, ale samotna implementace byl jen backend - matchmaking, spojovani, ukladani do cloudu atd. Samotny sync v ramci hry bylo treba resit si sam pres standardni unity multiplayer, ktery je takovy hodne vselijaky (lepsi nez byval ten puvodni wrapper pres rakknet, ale...)
    Oproti boltu, kteri resi stavy, synchronizaci, spawning, authoritative server atd, tam nic takoveho nebylo, koneckoncu proto ho taky photon koupil
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    To si nemyslim. Faktem je, ze s boltem zkusenost nemam a sam jsem v PUNu resil jenom basic synchronizaci v jednom prototypu. Nicmene na PUNu aktualne vznika Shadowgun Legends a neni to zadne orezavatko. Krome klienta se da dost komunikace upravovat i na serveru formou pluginu a podobne. Nejsem networkingovy mater, ale fakt to neni sracka...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Ono zalezi na tom CO delas. Pokud chces nejaky "realtime" multiplayer, tak potrebujes bolt.
    standardni foton je vhodny spis tak pro webove onlajnovky
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: No ono tech verzi fotonu je vicero. A uprimne nevim ktery se na co konkretne hodi. Zacal jsem s PUN klasikou, pak stahnul dalsi, ktery ma i rollback. Bolt a ten Thunder jsem zatim nezkousel.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    pokud myslis photon bolt (driv jen bolt), je to docela peklo, ale ono nic moc lepsiho pouzitelneho proste neni
    BYDK
    BYDK --- ---
    No, asi to vypada, ze nakonec koupim balicek a ten nejak pouziji. Preci jen dost mechanik se da koupit. A vetsina veci uz je implementovana.
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim, ma tu nekdo zkusenosti s Photonem? Rad bych nejake rady pripadne podporu. Nejlepe partaka. Mam hru temer kompletni v bette, ale chybi tomu multiplayer a bez toho je to k nicemu. Neco se mi povedlo ale nejsem si jisty, zda jdu tim spravnym smerem.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    TOMAS3333: na ty 2D plachte se naklikaly kolizni polygony a v nich ta postava chodila
    APH
    APH --- ---
    TOMAS3333: tie uplne najstarsie fixne priamky pohybu / waypointy
    TOMAS3333
    TOMAS3333 --- ---
    aka je best practice pre obmedzenie pohybu postavy v 2D? Napriklad stare adventury, obrazovka s levelom, niekde su miesta kam sa postava nemoze hybat.

    Collider na postavu a trigger collider na level a riesit to v OnTriggerExit2D?
    PAN_X
    PAN_X --- ---
    JAACOB: http://ar.pan-iks.com/RockPoint.zip
    je to scena /ar-scene2
    scena /ar-scene2xx je uz funkcni...

    pokud by ses hodne nudil nemohl by ses podivat na ten gyro script? sem z toho uz nejakej zmatenej

    proste jde o to aby se ten objekt dycky otocil tak aby byl vzdycky nahoru bez ohledu na to jestli je target(nebo telefon) horizontalne nebo vertikalne...

    ted to mam tak ze davam negativni hodnotu z gyroskopu... ale funguje to nejak divne...
    PAN_X
    PAN_X --- ---
    JAACOB: jo klidne poslu scenu - jen se to bude uploadovat asi dyl...
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    PAN_X, PAN_X: Tohle jsem asi uplne nepochopil - dokazes ten setup trochu vic popsat (ze zvedavosti)? Jake child meshe se ti nerotujou podle parenta?
    PAN_X
    PAN_X --- ---
    PAN_X: aha tak kdyz je tam dam jako samotny meshe a ne jako prefab tak to funguje...
    PAN_X
    PAN_X --- ---
    Ahoj nevedel by nekdo proc mi child objecty ignorujou transform.Rotate parenta?

    parent se toci tak jak ma - kdyz si do nej dam kostku tak to funguje ale kdyz tam dam nejakej mesh tak mi to nefunguje...(ale kostka porad jo)
    CZERUDLA
    CZERUDLA --- ---
    PAN_X: Ahoj, můžeš si vytáhnout úhel zařízení z gyroskopu (real world) a podle toho upravit úhel rakety. Pokud teda dobře chápu, co potřebuješ :)
    PAN_X
    PAN_X --- ---
    Ahoj prosimvas nevedel by nekdo jak v AR applikaci (vuforia SDK) zjistit jakej uhel ma image target oproti realnymu svetu? poznat jestli to lezi na zemi nebo na zdi.

    mam ve scene startujici raketu... a chtel bych aby dycky startovala nahoru
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    BYDK: jak jsem ti psal do PM. Pokud to ma byt assetbundle per level, nemuselo by to byt az tak komplikovane, kdyz si vyresis pipelinu. Sranda zacina pozdeji u dependencies, shared resources a podobnych radosti. Ale per-level AB by mohl byt relativne simple...
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zjistil jsem vice. Od verze 5.X to vse funguje trochu jinak. Stary system jiz neni ani dostpny na asset storu. Take fixnuli neco s prenositelnosti ligtmap, ktera ve stare verzi pry nefungovali uplne dobre. Netusim co byl za problem. Funguje to tak, ze zabalim asset bundle pomoci jednoducheho API. A pak pres www clasu stahnu balicek a ten nasledne rozbalim, kdyz je vse stazene a dekodovane, mohu naloadovat scenu ci nove objekty. Vlastne je to dost simple. :) Otazka, jak to bude nakonec fungovat, ale nemel by tam byt problem.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    asset bundly nebo SceneManager.LoadSceneAsync nebo jak se to.... melo by to nejak rozumne fungovat i ve webgl, teda v web pluginu to fungovalo (tam to teda jeste nebylo pres scene magar, ale application.LoadSceneAsync
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    BYDK: imho potrebujes rozbehat AssetBundly... GL&HF!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam