• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: plus uz si dnes poridit nemuzes. defakto personal by mela mit od aktualni verze to co plus (cili vyssi limit a moznost zmenit splash screen)
    SLASH
    SLASH --- ---
    no ja sam neviem ako to je s tou licenciou tbh..

    v tom prvom prispevku hovorili ze plus chcu zrusit a prejst na Pro.

    Po tom ako sa komunita zburila proti runtime licenciam, tak neviem ci aj toto zmenily ci nie...
    Zatial to Plus-ko este funguje, ale dokedy a co bude dalej...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: Companies using Unity Pro/Enterprise with more than 10 employees
    require a Business license. Takze pro unity plus zjevne ne. Navic, plus uz ted neexistuje, ne?
    SLASH
    SLASH --- ---
    Dik za tipy, teraz testujem ten hot reload (https://hotreload.net/) zatial sa mi to zda dost dobre, neviem ci mate s tym skusenosti.
    konkretne by ma zaujimalo ci by som mohol zplatit tu Indie licence (£34) a pouzit ju aj ked mam Unity Plus?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: nejnovejsi jsem nezkousel, jsem pro sve experimenty na unity 21, ktera se po vypnuti toho domain reloadu blizi pouzitelnosti (predchozi verze mely chybu v rekompilaci a bylo to o dost horsi).
    Nicmene s ohledem na nedavne oficialni prohlaseni unity "jsme si vedomi, ze si spousta uzivatelu stezuje na regresi v rychlosti, ale my blah blah blah vypnete si domain reload" o tom tak trochu pochybuju.
    Existuji pluginy pro hot reload:
    Free:
    Fast Script Reload | Utilities Tools | Unity Asset Store
    https://assetstore.unity.com/packages/tools/utilities/fast-script-reload-239351
    Placeny:https://hotreload.net/
    Furt se chystam k tomu, ze to otestuju, ale nebyl cas (ja toho za posledni rok moc nenaprogramoval)
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Dík za radu, a čo najnovšie LTS verzie, je to tam rýchlejšie? Rozmýšľam o update na poslednú verziu, aj kvôli novej runtime payment policy....
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: vypni v nastaveni domain reload (pokud pouzivas staticke promenne, vyzaduje to jejich specialni inicializaci), vyhod prebytecne unity pluginy pokud je nepouzivas (jako treba visual scripting).
    pak je to trochu lepsi, ale oproti staremu unity je to furt spatne
    SLASH
    SLASH --- ---
    zdravim, mam Unity 2021.3.14 LTS a dost mi vadi to nekonecne dlhe a stale reloadovanie assemblies po sebemensej zmene v kode.
    kedysi davno som tu postrehol ze niekto daval nejake riesenie / plugin / ci asset na toto?

    WILL
    WILL --- ---
    Unity CEO Riccitiello steps down, effective immediately | PC Gamer
    https://www.pcgamer.com/unity-ceo-steps-down-effective-immediately/
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    (asi hodinu jsem projebal na obvykle temne magii unity, v 2021 nebo kterou to mam verzi, je nejak podivne zkurveny mouse input... a ve webbuildu uplne jinak nez v editoru / win buildu - chodi tam naprosto divna cisla obcas... plynuly pohyb mysi generuje nic nic nic velky cislo nic nic velky cislo, coz jsem dost nepochopil, ale psat nejakou interpolaci se mi nechtelo / nebyl cas
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    PATRIKSIMA: je to compo = vsechno from scratch z principu (akorat "kokpit" jsem pouzil zaklad toho, co jsem delal kdysi).
    Ono tam toho zas tak moc neni, proste unity teren, hrstka primitivnich textur, nahodne nalezeny font, ktery se muze, zvuky nagenerovane s sfxr, ambientni hudba udelana tak za 20 minut v beepboxu, a hromadka zmatenych skriptu aby to delalo aspon neco, od zacatku jsem pocital s tim, ze neco poradneho uz proste nestihnu, protoze proste nedokazu jet jako za mlada celych tech 48 hodin...
    Treba letajici nepratele jsem pridaval "za pet minut dvanact" :)
    Nema asi smysl v tom dal pokracovat (to by melo spis smysl zacit to cele znovu), ale puvodne jsem predpokladal, ze spalim hodinku dve nejakym "level" designem, aby to nebyl jen copypaste, par dalsich druhu nepratel vcetne obrovske lodi, a hrstku dalsich hernich mechanik, ale dle ocekavani to skoncilo tim nejjednodussim co se dalo stihnout bleskove.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    PATRIKSIMA: time tracker rika, ze to bylo presne 16 hodin (plus par hodin premysleni v sobotu, co vlastne budu delat). ani se mi do toho moc nechtelo, ale byl by to letos po mnoha letech prvni rok bez jedine gamejam hry, tak jsem zmastil aspon neco
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    LD54 : Matrioshka Containment by Shigor
    https://shigor.itch.io/ld54-matrioshka-containment
    Tak uvidime, jestli tohle bude moje posledni jamova hra v unity, nebo u ni prece jen zustanu...
    Ale jsem lenivy ucit se Godota, pripadne neco jineho, a sice me chytaji chute jit zase delat neco low level, max na monogame, ale...
    VONY
    VONY --- ---
    PATRIKSIMA: Držim palec!
    Tady kdyžtak inspirace https://charlesgames.itch.io/beecarbonize
    Stahnul jsem synovi na tablet a hraje se to pěkně.
    BYDK
    BYDK --- ---
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj, nemam na to odkaz, tak posilam takto. MAzec. :D

    BYDK
    BYDK --- ---
    Tohle nezni spatne. Teda jestli tomu rozumim dobre.

    Runtime Fee is forward-looking. For Unity Pro & Enterprise, the Runtime Fee does not apply to any games created with any currently supported Unity versions. It only applies to games created with or upgraded to the LTS version releasing in 2024 (currently referred to as the 2023 LTS) or later.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    pro me osobne sice pekny, ze vyhodu zruseneho unity plus (no splash screen) budu mit zdarma, ale...
    DJFRACTAL
    DJFRACTAL --- ---
    Unity announces its revamped pricing model - The Verge
    https://www.theverge.com/2023/9/22/23882768/unity-new-pricing-model-update
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Napodobne. :(
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam