EVA_: no ja nevim, mi se takove zavadeni umelych konstruktu (zavadeni jinych radu pro skolku a skolu, kdyz to je skoro stejne) nelibi a delat ho nebudu. mezi tvymi detmi je vetsi vekovy rozestup nez mezi mymi, takze je jasne, ze budes rozlisovat vic - jit spat v osm a o pul desate (problem, pokud maji stejny pokoj), ale u nas se snazim, aby jediny rozdil v posuzovani byl, kdyz by to dotycneho nejak poskodilo - devitileteho synatora pustim samotneho k rece, sedmiletou dceru jen s nekym (neumi plavat).
EVA_:
..jde o vědomí si vývojových stádií, jejich přechodů, rovnováhy mezi přibývajícími povinnostmi a benefitů a schopnost jimi děti provést. tak trochu mi naskakujou osypky, ze bych mel tohle delat. asi jsem malo peclive cetl knihy antroposofickych autoru o vychove deti, peceni chleba a hrani divadla s nima. devcata nosici vence z kvetin, chlapci ve lnene kosili, bosi a prostovlasi..
ale jinak narazis na velmi dulezitou oblast - decka nevychovavame moudrama, ktera tu a tam utrousime nebo nejakym radem, ktery jim nutime, ale primarne vlastnim prikladem. kdyz ja budu slaboch a lhar, tezko mohu chtit po svem synovi, aby byl silny a mluvil pravdu.