• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRANCIMORJÓGA
    VERONIKA22
    VERONIKA22 --- ---
    STQ: děkuju moc. otevřela jsem si zatím všechny www co jsou na nástěnce a už jsem přečetla články na téma: jóga jako možnost změny, hlubší smysl jogy a jsem z toho nadšená :o)
    VERONIKA22
    VERONIKA22 --- ---
    ahojky všem, jsem naprostý začátečník a nikdy jsem se o jógu nezajímala. Ale chodím k psycholožce a hledám sama sebe. No a dnes mě zaujala tato věta: Cestou jógy je možné překonat nepravé ego (ahankára). Toto falešné ego zastírá pohled na pravou podstatu bytí a činí nás nešťastnými, neboť se upínáme na dočasnou hmotnou existenci v podobě našeho hmotného těla a hmotného světa, které jsou zdroji utrpení (duhkha).

    Ráda bych si přečetla mnohem víc.
    Kdyby mi někdo mohl poskytnou nějaký odkaz na www či knihu pro naprostého neznalce kteří se o tomto tématu chtějí dozvědět víc.

    Předem moc děkuji!
    STQ
    STQ --- ---
    SEBASTIANSYSTEM: a co ti na tom prijde skvelyho?
    SEBASTIANSYSTEM
    SEBASTIANSYSTEM --- ---
    tohle mi přijde jako skvělej nápad, neměl by někdo chuť mi to pomoct zrealizovat? dík! http://blackyoga.blogspot.cz/
    TURF
    TURF --- ---
    nemate nekdo zajem jit na godfriho dvoudenni lekci pristi vikend?
    mam zaplacenou zalohu, ale nezvladnu tam jit. rad bych ji na nekoho prevedl, at nepropadne :)

    Sobota - neděle 26. - 27. 10. Godfri Devereux, Praha
    Praxe jógových pozic jako meditace v akci a somatická meditace (10:00 - 17:00)

    V tomto semináři se prakticky naučíme, jak použít přítomnost těla k zaměření, vyjasnění a ztišení mysli bez potřeby nátlaku nebo kontroly. Zjistíme, jak mysl s tělem propojit tak, aby si mohla uvědomit přítomnost vědomí jako svého zdroje a přirozenosti. Vhodné pro všechny stupně pkročilosti, i úplné začátečníky.