KOUDY: pošli mi ID té zásilky. Uvidíme, jestli je to mezinárodně trackovaná zásilka. Jestli ano, tak se ti mrknu na její přepravní historii.
VYHULENY_UFO: Celníci na letišti s tím nemají nic moc společného. ti se tam starají o obsah z pohledu drog/nebezpečných látek atd. Až celní úřad na Plzeňský řeší skutečný obsah.
QUIP: chyba trackingu není na straně ČP, ale na usps, kdy o těchto zásilkách neposílají informace do zahraničí. A cos e týče té reklamace, tak tu skutečně musí podat odesílatel. Protože ty jako příjemce nejsi vlastníkem zásilky, takže nemužeš reklamovat něco, co ještě není tvoje.
QUIP: tak to přece není tvoje chyba, že se to cestou ztratilo. Odesílatel by ti měl zaslat nový. Zvláště, když je to trackovaná zásilka a je tudíž doloženo, že si jí nepřevzal. A máš to číslo?
PRDELOID: pokusil bych se zjistit, zda si celní úřad eviduje platby za zásilky. Jestli ano, tak dohledají že jsi již za tu zásilku jednou clo/dph platil.
BUDDHA: že jsi to ty, tak mi pošli číslo, dnes tu budu do 5ti :-)