SPIPI: Takže ty jsi objevil kolo, líbí se ti na něm jezdit, tak to přikážeš i ostatním? A co když oni stejně koukaj na tebe, to tě nenapadlo? Ne, jitěže ne, ty máš absolutní pravdu, všichni ostatní jsou blbci a ty tady teď budeš rozhodovat, co směj a co nesměj dělat... Hezkej přístup... Já ti kolo nechci brát, ale nechápu, z jakýho titulu budeš ostatním lidem něco přikazovat.
PATISLAV: S těma parkovacíma domama a spol. souhlasím.
Životem ve městě myslím veškerý život ve městě od kancelářskejch krys až po návštěvníky kulturních nebo sportovních akcí. Nejde jedno od druhýho oddělovat, lidi ve městě maj různý potřeby a město na ně musí reagovat. A nejsou to jen životně důležitý potřeby, někdo si přeje do svýho domu vyprojektovat jednu místnost navíc, ve který bude mít vláčky - vůbec ji nepotřebuje, ale proč by si ji nemohl postavit? A město je totéž, akorát ve velkým. Když sem lidi chtěj jezdit autem, ať jezděj. Pokud je to možný splnit, nevidím problém.
S tím kinem - kde to bylo? Většina kin má svoje garáže pro návštěvníky zadarmo. Dneska už platí, že pokud chceš ve městě vybudovat nějaký komerční záměr, musíš zároveň vyřešit dopravu v okolí a parkování a to s rezervou, aby to parkování mohli využívat i další lidi, nejen zákazníci.
Jak bych motivoval lidi, aby jezdili po okruhu? Tys asi po Praze už dlouho nejel, viď? :-) Si to někdy zkus, okruh je vždycky nejrychlejší, nemá světelný křižovatky, jede se po něm 70 / 80, to přes centrum nikdy nedáš. Negativní motivování je jak jsem psal až poslední řešení, až budem mít okruh, kapacitní výpadovky, inteligentní síť ulic bez nesmyslnejch objíždění některejch pěších zón a vyřešený parkování a přesto bude centrum ucpaný, pak jsme v prdeli a musíme zavádět různý způsoby omezení dopravy (mýtný, speciální povolení, etc.), ale do tý doby je to předčasná zbytečná buzerace.