• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    rozbalit záhlaví
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    WHITEANGEL: koukam udelat nejakou start strategii nebude snadny :-) Vetsinou jsem mechaniky na zacatku ignoroval, bo stejne nemas build na to je davat efektivne, a sbiral jsem si mise na potom. Ale ted nejsou zadny mise, masteri spawnujou rovnou. A esence ted vypadaji dost hardcore, krome toho, ze uz je nejde farmit na bilych mapach (coz jsem nikdy nedelal takze tleskam eliminaci konkurence), navic budou tezsi a min rewarding, aspon teda jak to chapu:
    The Amplified Energies Atlas Notable Passive now causes Imprisoned Monsters in your maps to have at least 1 Essence at the highest possible tier (previously "Essences found in your Maps are a tier higher"). Ruthless is unaffected by this change.
    The Crystal Resonance Atlas Notable Passive now causes a Map Boss to be granted a random Essence Modifier from any Imprisoned Monsters slain in your Maps, and causes Remnants of Corruption used on Imprisoned Monsters in your Maps to replace all Essences with one of the Essences on the Imprisoned Monster. It no longer has "Monsters Imprisoned by a Shrieking Essence in your Maps will be Duplicated when released" or "Corrupting Imprisoned Monsters in your Maps cannot release them".

Otazka je, co budou davat nove esence scaraby, jestli se moznost deafening/duplikace nevrati tam?
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    EVILMIND: Hod mi sem pak odkaz na new Atlas tree az budes neco vedet pls.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Tak jak to ctu tak to je doslova prehlidka zmen, co zabiji muj tradicni starter... :-)

Plus tohle zabiji vsechny buildy co jsem hral za poslednich nekolik let:
    - The Veiled modifier that provides reduced Mana Cost of Skills during Effect can no longer be unveiled or crafted on Flasks.