ICARUS: co se týče technologií..
4K ti vyrenderuje solidněji až 980 GTX Ti karta za 20k, nové NVIDIA Pascal čipy 4K primárně řešit nebudou, nečetl jsme žádnej text o tom, že nový čipy zvládnou zásadně efektivněji renderovat ve 4K. 4K je ještě daleko, vem už si jen to, že v 4K se dělá digitální produkce do kin, který to stejně v drtivé většině promítají ve 2K - distrubuční kánaly jedou ve 2K. Digitalizovaný filmový pás (35mm) je myslím na úrovni 8K. Nevím co předvede ATI.
Btw.. 4K vyrenderuješ i na A2:-) Stačí mít 4K monitor, nebo si nastavit 200% rozlišení, je to defakto 4*tvoje rozližení, nebo DSR 4. Příblížíš se tomu, co musí tvoje grafárna udělat, aby vyrenderovat pro 4K obrazovku. Výhoda že pak nepotřebuješ AA - díky downsamplingu. Ale 4K prostě bude vypadat líp, protože podá v obraze víc informací. Downsample z 8K na 4K, aby jsi víc srovnal čáry asi ještě luxusnější obraz, nebo možná bude stačit nějaký AA - ale to už asi nevyrenderuje v reálném čase v současnosti asi nic. Renderovat do větších rozlišení je věc optimalizace jak renderingu, tak vývoj HW. Ale samo o sobě 8K není problém, jen na to není HW.
Druhá věc, zbytečně se zaměřuješ na to jak to vypadá v DX11. Nejvíc práce nebylo s implementací renderingu v DX11, ale odělení renderingu od game engine. Tj. iterace do DX12/13 bude mnohem snažší a managovatelnější, než z A3. Třetí věc, že jsou to všechno textury/modely z první chernarusy, teď je trochu překopávaj pro DX11, ale imho až je budou příště dělat s ohledem na novej rendering, budou vypadat mnohem lépe. Čtvrtá věc DX11 rendering měl být 1:1 vizuálně proti starému. V příštích dvou/třech letech všechno může vypadat jak současný AA tituly.
A ostatní hry nejsou moc pro SA/A3 konkurencí, protože pracujou s mnohem menším počtem objektů a menšíma mapama. Po enfusion nemusí nikdo skákat, je to in-house technologie bohemky. Je to jádro jejich znalostí a budoucnost jejich firmy - který s každou iterací armu posouvá dál.