RUDOLF: Ten první odstavec přesně shrnuje můj názor. Až na to, že já nesouhlasím, že cheatování se nedalo zvládnout v rámci A2/A3 technologie. To by to muselo být hodně špatně postavené od základu s takovou představou, že vývojáře ani nenapadlo, že by někdy někdo cheatoval za celou dobu vývoje. Prostě nevěřím, protože si nedokážu ani teoreticky představit takový problém, který by neměl řešení.
Nehledě na fakt, že spoustu věcí dokázala komunita vyřešit sama i bez možnosti zasahovat do code base enginu.
Věřím spíš tomu, že začít dělat novej engine je prostě snažší a přišlo jim to výhodnější. Nicméně novej engine to nebyl a nevím jestli teď už je, nikdo mi nevymluví, že spousta featured bugů a rozpoznatelnejch patternů z předchozích A3/A2 enginů tam prostě pořád je, co teda zaručí, že nezopakují stejná špatná architektonická řešení pokud někdo bude chtít dělat něco trochu jiného než Armu.
ZOMBO: Mě hlavně dráždí že ta hra co to mohla bejt a co jsem chtěl (já, ale nemyslím, že jsem sám :D) to neni a už ani nebude :).