• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ZOMBO: Nope. Když si odmyslíš "survival" a zombíky, tak vlastně původní DayZ byl jen obyčejnej arma shooter s AI zombíkama... Proto jsem zmiňoval další mody na A3, který teď prakticky plní roli původního modu...

    Ano, mapa je epická a naprosto super a přidal bych něco čemu můžu říkat možná tak "alternativní koncept boje střelnými zbraněmi", kterej je pro Armu typickej. Ve zkratce prostě poznáš, že to není call of duty, většinou prvním výstřelem ze sniperky...
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    HALCYON: *20 % her na Steamu VYDANEJCH PO DayZ. Kdybych měl jmenovat jednu věc, kterou je všechny poráží a čemu DayZ vděčí velkou měrou za úspěch, tak to je mapa. Ty měsíční krajiny se 3 stromečkama na kilometr se Černarusi jednoduše vyrovnat nemůžou. Výjimkou budiž Miscreated.
    BLACKOUT
    BLACKOUT --- ---
    ZOMBO: tomu im (resp. jemu) trvalo toho bizona dokoncit ... jesus
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ZOMBO: Než se to načetlo, chvilku jsem si myslel, že přidali nový zvíře...
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Ano, DayZ je pro mě asi to, co se mi už ohrálo. Takhle post mortem možná jenom poznámku, že je škoda, že to vlastně za celou tu dobu ani jednou pořádně nefungovalo a neubíralo se to příznivým směrem...
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ZOMBO: Ty vole co to je za sugestivní otázku? Naspawnuješ se, hledáš žrádlo a zbraň a jdeš zabíjet, než narazíš na otravný AI - to není jenom DayZ, ale dalších 20% her na steamu... DayZ teda není hlavně to co se řeší v tomhle auditku, pěstování rajčat a model civilizačních chorob, průjmů, přehřátí a ledvinový koliky, které tě sejmou v DayZ SA, nejsou to 3x předělaný mocapy a 15x předělaný textury a 4 dendrologické okruhy podle klimatického pásma.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    A vůbec, tady je Bizon



    Trello
    https://trello.com/c/Sxvxjp5Z/150-bizon-smg
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    HALCYON: Naspawnuješ se, hledáš žrádlo a zbraň a jdeš zabíjet lidi na pláž nebo na sever a občas narazíš na otravný AI. Co na tom neni DayZ? Atmosféru módu jsem během posledních updatů zažil i v tomhle nedodělku. Jinak to bude prostě remake, koncept zůstává, jen se nám možná ohrál.

    Zamíchat to mohly hordy zombíků, crashky nebo jiný zajímavý dynamický údalosti po mapě – sám marně na něco takovýho čekám, abych mohl říct, že se to někam hnulo co do hratelnosti.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: To máš pravdu, to jsem si naběhl. :) Vlastně kdyby se ty zdrojáky nějak zpřístupnili, s nějvětší pravděpodobností by to vedlo ještě k větší vlně cheatů. :D Takže přesně jak říkáš, moderské nástroje, jazyk, dokumentaci a dobrej návrh aby to k něčemu bylo.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON: hele ke zdrojákům k engine;-) To je imho bullshit. Komunita potřebuje dobrý moderský nástroje, včetně jazyka, doboru dokumetnaci a stabilní engine v kterým se nikdo už nehrabe, případně udržiuje zpětnou kompatibilitu. Kdyby opravdu měli přístup k engine, tak to hru rozjebou, protože vůbec nebudou tušit nic o její architektuře, provázanosti apod;-) Notabe v A2/A3. Ber to tak, že na engine dělaj lidi, který s ním mají roky zkušeností a mají v hlavě různé vyjímky a souvislosti.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: Zní to pravděpodobně a asi máš pravdu, i tak je to ale jenom jedno velké "možná", popravdě bych spíš potřeboval, aby to co bylo potřeba spravit na DayZ v A2 bylo možný spravit na těch modech co se mi líbí v A3 (protože to jsou překvapivě co? stejný issues):D. Ale to se cyklíme, co? :D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    HALCYON: nejlepší možný konec pro tebe je, že až to jednou bude 1.0, komunita z toho udělá znovu mod a ten modu třeba bude lepší, než současný mody.

    Imho tak přemýšlí i Brian.. Oni teď dělaj SA, jak si ho představujou - tj. jdou jinudy než v původní modu. Na komunitě je, aby ořezali mechanismy.

    Ale třeba to tak nedopadne.. Zatím nikdy neví, jak to modování bude fachat.. Kromě sumraka (sumaka) asi.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HALCYON: A jestliže to dokázala komunita dotáhnout dál a je to jak říkáš funkční, jsem si jistý, že kdyby měla komunita přístup ke zdrojákům, dokáže to dotáhnout JEŠTĚ DÁL, ale nemá. A ten kdo ho má prostě neměl ten zájem.

    Já to platil, abych měl to co jsem čekal, že je to evidentně něco jiného, protože jsem byl "nepozorný" a nesdílím "vizi" jako ostatní adorenti DayZ SA zde je uznávám moje chyba, ale skoro mě mohli varovat, že DayZ SA prostě NEBUDE ani trochu DayZ.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ZOMBO: Ad 1: Hraju :D, resp. i ostatní mody, spíš teda už na A3, protože A2 je už fakt outdated a myslím, že jsem tu několikrát hlásil, že oproti tý mrdce, na kterou tu dávám feedback (nebo jak by řekl Ghost, hážu hovna) to funguje a v lecčems to i předčí. Nebo ne?

    Ad 2: Mám z toho smíšené pocity, kouknu na tu hru, chce se mi brečet, čtu tady zprávy o progresu a chce se mi blejt. Nejvíc je mi líto ztraceného času a potenciálu, co z toho bude až to dopatlaj je mi prakticky jedno.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    HALCYON: To se ale stalo – DayZ Mod převzala komunita a stále vydává nový patche pro vanillu. Už funguje, tak proč to nehraješ?

    HALCYON: V čem konkrétně?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DESTROYER: pššš
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    RUDOLF: Ti dorazila platba od BI? ;p
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Sebevětší turnover bude další progres ve vývoji...
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    Tvle to že je SA právě teď nesmyslnej kočkopes prostě musí uznat každej.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HALCYON: A k tomu prvnímu, cheatování je teda fakt jenom jeden argument k novému engine, bylo jich víc, uznávám. Nicméně co bylo špatně z A3/A2 mi zas tolik nevadilo, na animace sere pes, na mocapy taky, modely novejch zbraní mrdam... Jediný co bylo potřeba bylo, aby to aspoň "trochu" fungovalo.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: Ten první odstavec přesně shrnuje můj názor. Až na to, že já nesouhlasím, že cheatování se nedalo zvládnout v rámci A2/A3 technologie. To by to muselo být hodně špatně postavené od základu s takovou představou, že vývojáře ani nenapadlo, že by někdy někdo cheatoval za celou dobu vývoje. Prostě nevěřím, protože si nedokážu ani teoreticky představit takový problém, který by neměl řešení.

    Nehledě na fakt, že spoustu věcí dokázala komunita vyřešit sama i bez možnosti zasahovat do code base enginu.

    Věřím spíš tomu, že začít dělat novej engine je prostě snažší a přišlo jim to výhodnější. Nicméně novej engine to nebyl a nevím jestli teď už je, nikdo mi nevymluví, že spousta featured bugů a rozpoznatelnejch patternů z předchozích A3/A2 enginů tam prostě pořád je, co teda zaručí, že nezopakují stejná špatná architektonická řešení pokud někdo bude chtít dělat něco trochu jiného než Armu.

    ZOMBO: Mě hlavně dráždí že ta hra co to mohla bejt a co jsem chtěl (já, ale nemyslím, že jsem sám :D) to neni a už ani nebude :).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam