HNIZDO: já ti nevím.. kritický chyby byli že tě zabili dveře, schody, skály a že cheateři si mohli dělat co chtěli, protože by design to tak v armě bylo a je.. ten podivnej skok z videa byl z xboxu, kde je bug, kdy z lehu vyskočíš na velmi kolmém kopci - tj. easy to fix.. a je to dost vyjímečný, ze zkušenosti z poslední doby.. prostředí (glitch) mě nezabilo co si pamatuji, vždy to byl hráč, případně moje podcenění situace se zombíkama, když byl zrovna build kdy zombíci fachali jedna radost, ať měli omezený sensory..
po pěti letech tu máš novej engine, který má svoje bugy a věci co se musí odladit, ale v jádru je to architektonicky správně řešenej s ohledem na cíle, které si BI předsevzala (např. easy XBOX portability, serve neveří klienotovy apod.)..
že tě ty bugy serou beru, chápu, ale před pár měsíca jsem zažil ještě víc nasírací bugy, který dev team odbavil během měsíce, prioritou byla stabilita klienta a ten je poslední dva měsíce je rock solid, nemluvě o tom že s FPS teď nikdo nemá trable.. teď je priorita pro core engine team server issuses.. paralelně se spousta gameplay issues řeší jiným týmem na internal branchy.. Ale jestli chápu workflow BI, tak se nejdřív dořeší trable se server issues a pak se začne teprve mergovat interní content branch.. aby se dali snadno odlaďovat problémy s novejma iteracema.. Tj. gameplay issues co máš teď na stress testu, jsou dost možná už vyřešený na interním branchy, který není deploynutý, protože blocker jsou network issues.. ber to celý jako velký IMHO, ale tak bych to řešil já, kdybych to měl nastarosti:-)
že je to z pohledu netrpělivého zákazníka fuck up nijak nezpochybňuji. Ale z pohledu někoho kdo má trochu nadhled a ví jak takový věci vznikaj, je to jen normálné proces na velkým projektu. Opravdu se víc bojím vedení BI, že bude tlačit dev team aby to vydal dřív na úkor kvality.
Z mého pobledu je Enfusion stál imature, mature platforma je teď Arma 3. Imho 1.0 bude mít furt nějaký trable, ale tipuju, že budou spíš minoritní, ve smyslu - nezabije tě prostředí nebo server issues. Taky bych nečekal, že bude zabugovanej inventář nebo zásobník.