REDGUY: ona je tam elektronika, která má články chránit před podbitím, ale pokud je špička poklesu napětí tak rychlá, že elektronika nestihne zabrat, tak se ti pak zničí v baterii typicky jeden článek (po jeho zničení je obvod přerušen a ostatní články odpojeny a zachráněny).
samozřejmě se ty články budou opotřebovávat všechny i kontinuálně, ale není to tak, že by měly nějakých 1000 cyklů a dost všechny najednou chcíply - každý se chová trochu jinak, a to, že levným článek bude adresovatelný a diagnostikovatlený chytrým battery management systémem, se samozřejmě bude počítat.
stejně jako u klasického létání se někdo specializoval na nové potahy křídel a jiný na tuning motorů, tak i u elektrického létání bude spousta dílčích specializací, a to že zatím nelítám (např. s modely) vůbec neznamená, že dovednosti které se teď snažím získat nebudou pro produkční elektrické létání (a odpovídající napětí, výkonu, kapacity baterií, apod.) daleko důležitější a žádanější.
prostě se vzdej takového toho "když si od nás nenecháš dobře poradit, tak to rovnou vzdej" - od někoho si možná poradit nechám, ale zatím jsem takového člověka (bohužel) v ČR nenašel.