XCHAOS:
tzn. už během toho mohou cestující vystupovat a nastupovat - no urcite. Kolik ze pasazeru se do takovyho letadla vejde? A jak dlouho trva nez tam vlezou? 8)))
pokud trváš na tom, že se to nevyplatí ani pro něco tak specifického, jako jsou vyhlídkové lety - no zjevne. Podivej se, to ze je to pitomost jsi ostatne dokazal ty sam, kdyz jsi nejdriv napsal, ze by to skvele fungovalo v Alpach... a o par tydnu pozdejc jsi musel uznat, ze by to fungovalo jen v lete a jaksi ti nedoslo ze si seres do vlastniho hnizda. Neco mi totiz rika, ze zrovna v Alpach ty turisticky lety fungujou i v zime. Prijde si k tomu ze solarni letadlo proste nefunguje ve spatnym pocasi a uz tohle bohate staci na to, aby bylo zjevny, ze tvoje predstava solarniho vyhlidkovyho letadla je proste pitomost, protoze nikdo nebude provozovat "vyhlidkovy letadlo", ktery je schopny fungovat jen zlovek casu, kdy je o nej zajem.
A to prosim vubec nemluvime o takovejch drobnbostech jako "jak by muselo bejt solani vyhlidkovy letadlo pro rozumnej pocet lidi velky", "kolik by takovy obrovsky letadlo zabralo mista" nebo "kolik by proboha stalo ve srovnani s blbou cessnou 172".
Proste ani pro vyhlidkovy lety solarni letadla nefungujou. Bateriovy? Mozna, stejne jako v jinejch aplikacich. Znovu a znovu a znovu, solarni letadla (ve smyslu "letadla schopna primarne letet na elektrinu za letu ziskanou ze slunce") jsou extremne neprakticka a v podstate jakekoliv jine letadlo, at uz se spalovacim nebo bateriovym pohonem, je pro realne vyuziti vyhodnejsi. Ale nedelam si nadeje ze bys to konecne pochopil...