CYBERWOLF: no jo, ale elektronika se vyznačuje miniaturizací, takže toho toxického je minimum. Fotovoltaika je spíš silová elektrika, je potřeba počítat, že toho bude hodně.
Pokud mám vizi enviromentálně šetrnější dopravy, tak asi není dobré začínat tím, že na jednu přepravenou osobu bude potřeba cca 20m^2 plochy toxického materiálu, i když se nebude uvolňovat do prostředí. To mi už spíš zaujaly ty tandemové články křemík-perovskit.
Podstatný je, jestli se podaří najít u solárních letadel nějakou míru úspor z rozsahu nebo aspoň lineární škálovatelnost, kdy by se dal postavit stroj s kapacitou aspoň jako autobus a současně by se vešel do nějakých přiměřených rozměrů. Ideální letová hladina pro solární letadlo je tak 20 km, ale stroj optimalizovaný pro tuhle výšku bude mít v husté atmosféře u země co dělat, aby se vůbec nerozpadl