• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením




    Demon's Souls wiki | Dark Souls wiki | Dark Souls II wiki | Bloodborne wiki | Dark Souls 3 wiki | Sekiro wiki | Elden Ring wiki

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Nioh wiki | Ashen wiki | Remnant wiki

    rozbalit záhlaví
    RIVEEK
    RIVEEK --- ---
    PHOW_SAATCH SITH: Radagon má celkem dobře čitelný útoky, stejně tak se dá dobře rozlišit, kdy dělá obyčejný fyzický útok a kdy ten "holy," podle toho, jak se mu rozsvěcí kladivo. Potom vychytat typy útoků v jeho první a druhé fázi (AOE, výseč s následným výbuchem, výseč s třema liniema 3x za sebou, grabattack, AOE z výskoku, kopí, šipky, kruhy s teleportem, kopí s následným AOE...). Celkem dobře se mi kryl se štítem a Mimik ho slušně tankoval. Plesiosaurus taky není zas tak těžký, nejhorší jsou jeho útoky svatýma kruhama a série čtyř střel na dálku. Před oblakem mlhoviny snadno utečete, stejně tak ta jeho baráž střel, údery mečem se dají vykrýt, grabattack má hnusnej a většinou dá instakill, útok svatým ohněm je hnusnej, vždycky mi při něm začla kravit kamera. I s tím neohrabaným těžkým kolosál mečem šel snadno, jen se naučit, kdy co od nich čekat.
    Když to dalo takový jelito jako já dvakrát, tak to musí dát každej :-)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    SITH: taky potřebuju pomoct s Radagonem, resp. toho ještě jskžtakž dàm, leč to co přijde po něm už ne (ale zkoušel jsem to jen párkrát)
    SITH
    SITH --- ---
    Hm tak s Radagonem budu fakt potřebovat pomoct. Ozvu se pánům na steamu, které mám v kontaktech :-)
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    SITH: jak kdy, nekdy jo. Nebo driv urcite. Ten limit je imho tak tri vteriny
    CELESTIUS
    CELESTIUS --- ---
    PHOW_SAATCH: tak zase DMC5 ma uplne vyjimecne spatny levely :) Respektive to snad ani nelze nazvat levelem, proste chodba a rozmisteni nepřátel. Jsou jiny koridorovy hry, kde mi ne-openworld vubec nechybel, ale u DMC5 chybi skoro i ten koridor :)) (jinak me to bavilo, samozrejme)
    USHUI
    USHUI --- ---
    SITH
    SITH --- ---
    Když summon ash zabije bosse vteřinu poté, co boss zabije vás, tak se to nepočítá. Vyzkoušeno za vás
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LOVE_DALI: toho uz pouzili v Mortal Shell :)

    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    Lol, představte si, že by udělali bosse na bázi současnýho Zemana :D
    RUDY_CZ
    RUDY_CZ --- ---
    NAGASAWA: Haha, přesně, když jsem byl ve Vídni v tom muzeu tak mi bylo úplně jasný kde si From Software dělali art research pro Demons souls a dále :)
    SITH
    SITH --- ---
    moc se mi líbí že naprostá většina nepřátel a oblastí se dá proběhnout. Takže procházím Farum Azulu :D
    večer dám Black Bladeho, kterého jsem dal téměř skoro na poprvé, ale pak špatně uskočil do té propasti a nechal mu 1cm života:)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Tohle byl vtipnej projekt

    ‘Let me solo her’ defeats 1,000th Malenia in heroic fashion - The Verge
    https://www.theverge.com/2022/5/11/23066977/elden-ring-let-me-solo-her-defeats-1000th-malenia?

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Master Miura (ELDEN RING)
    https://youtu.be/fmYwHZ_ccgY
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    TERZ
    TERZ --- ---
    Možná to tu včera nekdo psal ale v záplavě tapet plných emocí a požitků to zapadlo.
    Vyšlo Salt nad Sacrifice! Pro fanoušky čísel prej 8/10.
    BEREGOND
    BEREGOND --- ---
    NAGASAWA: Ted mi doslo jak strasne dobrej postreh to je. Kdyz pak clovek prejde z Naturhistorisches muzea do Kunsthistorische, muze si ve Schwarzenberskych sbirkach navic prohlidnout Bosche, Petra Bruegela, kteri se daji v Elden ringu taky objevit.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    super diskuse dnes!

    SHARNY: Toto si myslím, že je kvůli herním mechanikám. Naboje položené na stole přes celou místnost sotva uvidíš, bednou můžeš, sice ano – velmi okatě až jakýmsi brandem – značkou – logem propálit ten pocit "uvnitř", ale zase nascriptuješ události cestou za bednou. Navíc si ji v místnostech necháváš, když přistupuješ tak že "vlezu do místnosti = objeví se nepřátelé" a šetřím na horší časy (druhou vlnu). Celé tím chci říct, že to jsou objekty co v serii zestárly, ale tvoří tu jakousi hratelnost. Přitom RE jako značka si zakládala na svém postupu hrou, tím myslím :střílím jen když stojím:.

    No a když necháš náboje jako realné naboje vymodelované na stolech a jinde, stane se ti z toho hratelnost kdy bud střílíš, nebo lovíš pixely (hledáš náboje). Osobně mně to taky přijde podlé vytrhávající, ale vždy si říkám, že to vtažení jde udělat originálníma mechanikama u kterých sice víš že hraješ hru, ale jsou tak rafinovaně vymyšlené že činostma pro jejich získání zapomeneš že hraješ hru (neimituješ realitu, vytváříš prostředí s interakcí a dávkováním akce v rámci nějakých scriptů)... hra to bude vždycky...
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    PHOW_SAATCH:
    KOCOUR: Já myslim, že maj všichni pravdu, kromě mě, takže zapomeňte, že jsem něco řek`.
    RIMMER: No, domnívám se, že všichni zapomínáme na jádro našeho problému a to je: Jak si budeme říkat? Eh, podle mě si můžeme vybrat buď: „Liga proti slintajícím monstrům“, či můj oblíbený návrh: „Komise pro Legalizaci Integrace Teroristických Organismů a jejich RehabilitacI ve Společnosti“. Eh, má to jednu nevýhodu - zkratka je „K.L.I.T.O.R.I.S.“.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Všichni máte dnes jedničku s hvězdičkou a VIRIK se do Vánoc probojuje do Anor Londo :)
    BEREGOND
    BEREGOND --- ---
    NAGASAWA: jj, tohle je vlastne jeden z hlavnich duvodu proc me tyhle hry bavi, pohled na nas od jinud. Kdyz jsem hral DS3 tak jsem se prochazel po Olsanskych hrbitovech a pri pohledu na tu hrbitovni architekturu si rikal "I see what you did there...".
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LOVE_DALI: No tak to si počkej na pozdější fáze ER. Tam z tebe udělají rovnou Maria
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    NAGASAWA: Sen's Fortess, moje první reakce byla: "Nesnáším, když se ze hry stane Tomb Raider"
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam