super diskuse dnes!
SHARNY: Toto si myslím, že je kvůli herním mechanikám. Naboje položené na stole přes celou místnost sotva uvidíš, bednou můžeš, sice ano – velmi okatě až jakýmsi brandem – značkou – logem propálit ten pocit "uvnitř", ale zase nascriptuješ události cestou za bednou. Navíc si ji v místnostech necháváš, když přistupuješ tak že "vlezu do místnosti = objeví se nepřátelé" a šetřím na horší časy (druhou vlnu). Celé tím chci říct, že to jsou objekty co v serii zestárly, ale tvoří tu jakousi hratelnost. Přitom RE jako značka si zakládala na svém postupu hrou, tím myslím :střílím jen když stojím:.
No a když necháš náboje jako realné naboje vymodelované na stolech a jinde, stane se ti z toho hratelnost kdy bud střílíš, nebo lovíš pixely (hledáš náboje). Osobně mně to taky přijde podlé vytrhávající, ale vždy si říkám, že to vtažení jde udělat originálníma mechanikama u kterých sice víš že hraješ hru, ale jsou tak rafinovaně vymyšlené že činostma pro jejich získání zapomeneš že hraješ hru (neimituješ realitu, vytváříš prostředí s interakcí a dávkováním akce v rámci nějakých scriptů)... hra to bude vždycky...