• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EZEEDark Souls & Demon's Souls | PREPARE TO DIE! | Bloodborne | Sekiro | Elden Ring | atd | ...aneb umíráme s nadšením
    ENDER
    ENDER --- ---
    STARF: za me pak ds1. Ds2 ma trosku jinou animaci postavy a nejsem schopnej se s tim vyrovnat, sekiro me nechytlo vubec..
    STARF
    STARF --- ---
    Tak jsem si po dohrani ER dal mesic pauzu a nasledne se pustil do DS3 - pred chvilkou dohrano vcetne obou DLC... save rika 81h.
    Po ER, kde jsem se tocil kolem DEX,FTH a ARC buildu, jsem tentokrat vybral do zacatku jako classu knighta a jel primarne STR walkthrough (k cemuz jsem postupne leveloval i DEX). Zbrani jsem vyzkousel vic, ale nejak jsem se ve finale vzdy vratil ke Claymoru, ktery jsem v druhy pulce hry stridal s Sellsword Twinblades. Trochu jsem se obaval, jak mi to pujde bez existence spirit ashes, ale ve finale dobry, aspon jsem potrenoval uskoky. :) Tusim, ze skoro pulku bossu jsem dal first try, vetsinu kolem 5 pokusu. Nejvetsi opruz byli Twin Prices (30+) a Slave Knight Gael (±20), v zavesu pak hned Darkeater Midir (10+). Paradoxne nekam mezi tyhle 3 bossy patri i prvni kontakt s generickym Black Knightem - sejmul me snad 15x, nez se mi ho podarilo umlatit.
    Musim uznat, ze po DS3 vidim velky mnozstvi recyklovanych napadu v ER. Kazdopadne ta souls formula me asi dokaze chytnout natolik, ze mi nevadi hrat "podobnej" titul vickrat.
    A ted nevim, jestli pokracovat DS1/DS2 nebo Sekirem. 🤔
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    SITH: taky potřebuju pomoct s Radagonem, resp. toho ještě jskžtakž dàm, leč to co přijde po něm už ne (ale zkoušel jsem to jen párkrát)
    SITH
    SITH --- ---
    Hm tak s Radagonem budu fakt potřebovat pomoct. Ozvu se pánům na steamu, které mám v kontaktech :-)
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    SITH: jak kdy, nekdy jo. Nebo driv urcite. Ten limit je imho tak tri vteriny
    CELESTIUS
    CELESTIUS --- ---
    PHOW_SAATCH: tak zase DMC5 ma uplne vyjimecne spatny levely :) Respektive to snad ani nelze nazvat levelem, proste chodba a rozmisteni nepřátel. Jsou jiny koridorovy hry, kde mi ne-openworld vubec nechybel, ale u DMC5 chybi skoro i ten koridor :)) (jinak me to bavilo, samozrejme)
    USHUI
    USHUI --- ---
    SITH
    SITH --- ---
    Když summon ash zabije bosse vteřinu poté, co boss zabije vás, tak se to nepočítá. Vyzkoušeno za vás
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LOVE_DALI: toho uz pouzili v Mortal Shell :)

    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    Lol, představte si, že by udělali bosse na bázi současnýho Zemana :D
    RUDY_CZ
    RUDY_CZ --- ---
    NAGASAWA: Haha, přesně, když jsem byl ve Vídni v tom muzeu tak mi bylo úplně jasný kde si From Software dělali art research pro Demons souls a dále :)
    SITH
    SITH --- ---
    moc se mi líbí že naprostá většina nepřátel a oblastí se dá proběhnout. Takže procházím Farum Azulu :D
    večer dám Black Bladeho, kterého jsem dal téměř skoro na poprvé, ale pak špatně uskočil do té propasti a nechal mu 1cm života:)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Tohle byl vtipnej projekt

    ‘Let me solo her’ defeats 1,000th Malenia in heroic fashion - The Verge
    https://www.theverge.com/2022/5/11/23066977/elden-ring-let-me-solo-her-defeats-1000th-malenia?

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Master Miura (ELDEN RING)
    https://youtu.be/fmYwHZ_ccgY
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    TERZ
    TERZ --- ---
    Možná to tu včera nekdo psal ale v záplavě tapet plných emocí a požitků to zapadlo.
    Vyšlo Salt nad Sacrifice! Pro fanoušky čísel prej 8/10.
    BEREGOND
    BEREGOND --- ---
    NAGASAWA: Ted mi doslo jak strasne dobrej postreh to je. Kdyz pak clovek prejde z Naturhistorisches muzea do Kunsthistorische, muze si ve Schwarzenberskych sbirkach navic prohlidnout Bosche, Petra Bruegela, kteri se daji v Elden ringu taky objevit.
    _KOFILA_
    _KOFILA_ --- ---
    super diskuse dnes!

    SHARNY: Toto si myslím, že je kvůli herním mechanikám. Naboje položené na stole přes celou místnost sotva uvidíš, bednou můžeš, sice ano – velmi okatě až jakýmsi brandem – značkou – logem propálit ten pocit "uvnitř", ale zase nascriptuješ události cestou za bednou. Navíc si ji v místnostech necháváš, když přistupuješ tak že "vlezu do místnosti = objeví se nepřátelé" a šetřím na horší časy (druhou vlnu). Celé tím chci říct, že to jsou objekty co v serii zestárly, ale tvoří tu jakousi hratelnost. Přitom RE jako značka si zakládala na svém postupu hrou, tím myslím :střílím jen když stojím:.

    No a když necháš náboje jako realné naboje vymodelované na stolech a jinde, stane se ti z toho hratelnost kdy bud střílíš, nebo lovíš pixely (hledáš náboje). Osobně mně to taky přijde podlé vytrhávající, ale vždy si říkám, že to vtažení jde udělat originálníma mechanikama u kterých sice víš že hraješ hru, ale jsou tak rafinovaně vymyšlené že činostma pro jejich získání zapomeneš že hraješ hru (neimituješ realitu, vytváříš prostředí s interakcí a dávkováním akce v rámci nějakých scriptů)... hra to bude vždycky...
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    PHOW_SAATCH:
    KOCOUR: Já myslim, že maj všichni pravdu, kromě mě, takže zapomeňte, že jsem něco řek`.
    RIMMER: No, domnívám se, že všichni zapomínáme na jádro našeho problému a to je: Jak si budeme říkat? Eh, podle mě si můžeme vybrat buď: „Liga proti slintajícím monstrům“, či můj oblíbený návrh: „Komise pro Legalizaci Integrace Teroristických Organismů a jejich RehabilitacI ve Společnosti“. Eh, má to jednu nevýhodu - zkratka je „K.L.I.T.O.R.I.S.“.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Všichni máte dnes jedničku s hvězdičkou a VIRIK se do Vánoc probojuje do Anor Londo :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam