TERZ: :D :D
Mně teda přijde, že tímhle stylem by se dalo zpucovat úplně cokoli od Bloodborne po Elden Ring, ale co už.
Mně se subjektivně LotF líbili hodně. I já jsem nachytal pár much:
- bossové trochu zklamali (skvělý spektákl, ale nízká obtížnost)
- co-op - sice je fajn, že nemusím kámoše volat po každém bossovi, ale když už udělali takhle "hladký" co-op zážitek, měli taky zařídit, aby druhý hráč mohl dělat stejný progres
- ceny některých "covenant" itemů jsou idiotské, jako kdyby vývojáři počítali s tím, že to budu grindit snad 1000 hodin
- typů nepřátel by mohlo být víc, to je fakt, ale není to zas taková hrůza
- technický stav - ze startu jsem neměl jediný problém, ale po týdnu vydali patch, po kterém mi to začalo padat, a za další týden se to zase spravilo; tohle chlapci holt podcenili
Ale jinak je ta hra s přehledem nejhezčí soulsovka, včetně od FromSoftu (což ale není zas tak těžké), všechno krásně vypadá, hýbe se, ten propojený svět byl super (netuším, co ti na tom přišlo jako "nesmysl", ale budiž), hromada buildů, zbraní, gearu, kouzla vypadají super a většina je dokonce použitelná.
Lore mě nikdy nezajímá, Umbral mi osobně přišel super,
Jinak ta obtížnost - bossové jsou čučkaři, to je fakt, ale co jsem viděl, tak většina lidí nadávala na obtížnost spíš opačným směrem, jako že to je moc těžké a frustrující, všude je moc mobů a shooterů a každá trefa hrozně bolí atd, takže to pak autoři kvůli tomu brekotu znerfili. Možná proto ti to přišlo moc lehké, já většinu odehrál ještě před tím nerfem.