ANNAWA: Ano, finanční stránka taky hraje roli :-/ A logistika též, jsem na dítě v podstatě sama (muž je většinu dne pracovně pryč, někdy více dní v kuse), takže dopravu musím zajišťovat pouze já, a z toho důvodu pro mě připadají v úvahu pouze lokální školy. Má tu snad vzniknout i scio škola, budu to sledovat, ale zatím je to v plenkách.
YMLADRIS: Je mi to sympatické, v podstatě přemýšlím dost podobně a ke klasické škole mám tyto výhrady: nevede dítě k tomu, aby zjišťovalo/mohlo se věnovat tomu, co je jeho hlavním zájmem, dále nízká efektivita (mnoho času stráveného ve škole, jako píše
SANCHA , dalo by se to jistě zvládnout za kratší dobu a čas lépe využít, prostě celkově lepší time management). Pak ještě otázka toho, jak moc je ne-přirozené a vhodné, aby dítě trávilo tolik času v kolektivu stejně starých dětí. A našla bych ještě další výhrady, však jsem tím procesem taky prošla :D
Ale souhlasím, že je to taky hodně o konkrétním učiteli. Nicméně od kamarádky učitelky vím, že ačkoliv ona se hodně snaží, tak ten systém ji dost mele a je to boj.