• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk respektive jeho firmy SpaceX (Falcon / Heavy / Dragon / Starship), Tesla, Starlink, Neuralink, Boring, xAI
    KAERO
    KAERO --- ---
    XCHAOS: no, ale zase jsou nejake duvody, proc si na strechu dat tasku, treba jako aby neprselo dovnitr :)
    Cimz chci rict ze ucinnost panelu na strese neni jediny pozadavek a neni to jen o estetickych duvodech. Kdyz mas klasicke obdelnikove panely, tak mas hadam 2 moznosti - mit pod tim normalni strechu, takze platis za panely a strechu, anebo ty panely mezi sebou utestnit, coz je asi nerealne aby to casem neprotikalo.
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    KOUDY: ty nebyly jejich ne? Tam to jen "preprodavali" pokud se nepletu...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    KOUDY: no, jsou asi nějaký důvody, proč něco, co vypadá jako taška, nebude mít takovou účinnost, jako něco, co vypadá jako hladká placka....

    estetický důvody asi časem půjdou stranou (v uhelný éře v 19.století ostatně na estetiku taky dost kašlaly a vrazily černě čoudící komíny klidně kamkoliv...)
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Tasek se doufam nevzdali. To byl skvelej napad a doufam ze se to globalne uchyti co nejdriv.
    TADEAS
    TADEAS --- ---
    PER2: co solarni taška, taky nedodelali?
    PER2
    PER2 --- ---
    Booster 7 14 Engine Static Fire | SpaceX Boca Chica
    https://youtu.be/r4XzEmbdtLM
    PER2
    PER2 --- ---
    Tesla cancels solar projects en masse, scales back solar division
    https://electrek.co/2022/11/10/tesla-cancels-solar-projects-scales-back-division/
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    doufejme, že dneska 10+ Raptorů :)

    Potential Static Fire of SpaceX Super Heavy Booster 7
    https://youtu.be/VjEjt1XLs8E
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---
    KAERO: ...jo, pre nakladaky tu uz je standard MCS (prud do 3000A a napeti do 1250V)

    KAERO
    KAERO --- ---
    KAERO: aha, ok, zahada vyresena.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    CRAZY_IVAN: KAERO: "Tesla has successfully operated the North American Charging Standard above
    900A continuously with a non-liquid cooled vehicle inlet."
    KAERO
    KAERO --- ---
    CRAZY_IVAN: to je divne. Primo v tom odkaze vidim 1 MW, ale to jsem cetl zrychlene a rovnou kliknul na odkaz Download, a tam koukal do pdfek specifikaci, kde je jasne psane 500 V DC pri 400 A DC (= 200 kW)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    AVATAR: to je samozřejmě možný, ale asi bych v tomhle případě čekal na další informace
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    CRAZY_IVAN: no, ja dpis verim tomu, ze lidi udelaj pro clickbait cokoli :D
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    AVATAR: nebo maj blbě nastavený časy na kamerách
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Hele to vam nepride divny, ze jsou tam zabery v rozmezi 12 minut? Kdovi jestli to neni sestrihana honicka s cajtama, nebo tak neco...
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    KAERO: a četls něco na tom odkaze?

    "up to 1 MW DC"
    ... a pak v odkaze na specifikace...
    6.1 Voltage Rating The North American Charging Standard exists in both a 500V rated configuration and a 1,000V rated configuration. The 1,000V version is mechanically backwards compatible (i.e. 500V inlets can mate with 1,000V connectors and 500V connectors can mate with 1,000V inlets). (2022-11-03 update)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam