KAERO: Nemusime tomu tady rikat marketingovej bullshit, jestli to tebe nebo Ivana drazdi. Marketingovej bullshit tomu rikaj vsichni kolem me, kteri elektricka auta maji, a pouzil to v nejakem videu i treba Petr Mara, kterej ma taycana, takze jsem to pochytil i ja. Jsou to proste udaje, ktere nejsou pri realne jizde pravdive. Je jasne, ze je to nejaka obecna metodika,. To tu kazdej vime, ale kdyz jezdis treba s benzinovou limuzinou, tak mas spotrebu na dalnici, ve meste, kombinovanou a vis, co tak plusminus muzes cekat. Kdyz mas na plnou nadrz dojezd 850km, tak se nedostanes na 400km. To bys musel jezdit na okruhu do kolecka. U elektrickejch aut ale nevis ohledne dojezdu co muzes cekat, protoze mas obecnou metodiku, ktery rikam marketingovej bullshit a ktera je merena zpusobem, kterym s autem nikdo nejezdi..Takze pak si muzes koupit Taycana, ktery ma podle wltp dojezd 550km, ale kdyz si v nem zapnes klimosku a pojedes po dalnici 130km/h, tak budes mit dojezd 400..Proto jsem uz v prvnim ci druhem prispevku psal, ze me zajima ten realnej dojezd, ne ten teoretickej, podle wltp mereni/marketingove bullshitovej, nerealnej. Dosad si tam jaky slovo chces...A kterej ma Lucid Air podle recenzi casto pres 600km. Marketingovej, bullshitovej, nerealnej, podle wltp bude urcite treba 800. Pri realnejch 600km diky velkymu battery packu uz je pro me osobne jako pro uzivatele to elektricky auto uz celkem kazdodenne pouzitelny, protoze se blizi dojezdum vetsiny benzinovejch limuzin. Snad ti to trotl vysvetlil tak, abys to i ty jako trotl pochopil. Namaste.