• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    KOUDY: Jo aha, kdyz rikaj, ze si to muzu nastavit jak budu chtit, tak to neznamena, ze by neco zakazovali, nebo protezovali, aha, tak to jo. Myslim, ze anglicky vyraz tebe charakterizujici je: gullible.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    MAKROUSEK: to je mainstream algo na twitteru uz 15 let. Ted ti jen rikaj ze pokud ho tam chtit nebudes, tak si to tak nastavis a bude pro tebe twitter spis jako threads. Vic vanilla a genz bez hadek atp. Nikdo te k tomu ale nutit nebude. Neboj :)
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    KOUDY: ...the goal is to get out of political crusades...
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    MAKROUSEK: To tam nekde ctes jo? Zajimavy.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    KOUDY: Jinymi slovy: Zakazeme kritiku Trumpa.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Konecne bude feed zase vic personalizovanej.

    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Nejlepsi trolling :D..Kdo videl ten film, tak chape :D

    PES
    PES --- ---
    PER2: Krysy! (opouštějí loď)

    #ironie #humor
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    E2E4: Muj komentar byl o tom, ze tam (a primo je to tam uvedene) neresi FSD, takze ohledne dat o jeho bezpecnosti nam to nijak nepomuze. Konkretne jsem jejich metodiku nezkoumal, ale rozhodne jsem pripraveny verit, ze to je uplne odpad ;-)
    PER2
    PER2 --- ---
    another one bites the dust

    In June, Milan Kovac, the head of the Optimus program, left Tesla, just months after being promoted to senior vice-president by Musk.
    Shortly after, we learned that Tesla was delaying production due to an unexpected redesign.
    Now, we learn that another leader of the Optimus program has left Tesla: Ashish Kumar, who led Tesla’s Optimus AI team for the past two years.

    SEJDA
    SEJDA --- ---
    Jinak Boeing vyplacel za nehody 737 Max v prumeru $144 000 za zemreleho clena rodiny. Tesla by mela v podstate vyplacet to same (upravene o inflaci).
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    PER2: Akorát ten lék pořád nezabral?
    PER2
    PER2 --- ---
    W_NOICE78: neni zac, aspon uz to chapes
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    PER2: Jo aha, díky, žes mi to vysvětlil.
    PER2
    PER2 --- ---
    W_NOICE78: protoze pan v reklame rikal, ze uz koncem roku (kazdyho minimalne do konce tohodle tisicileti), te to bude vozit bez jakyhokoliv zasahu a navic ti to bude vydelavat penize, wau! ja panovi moc verim, presvedcil me, prece by nelhal....
    E2E4
    E2E4 --- ---
    DOKIS: tohle je statisticky nesprávný on so many levels..

    nekompletní data a base rate fallacy všude..

    tohle klidně to může znamenat, že Tesla zamezila smrtelným nehodám tak, že z nich není žádná nehoda. tj v Tesle se nerozsekas vůbec a když už tak smrtelne..
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    KOUDY: neviem jak u inych vozidiel, v tesle sa da nastavit obmedzenie maximalnej rychlosti, zamknut akceleracia na chill, pripadne nastavit akceleracia s ohladom na okolie, ale mozno v tej dobe ked to hertz provozoval este vsetky tieto featury nemali
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    DOKIS: Sorry tak to byl Hertz.

    Důvodem k tomuto rozhodnutí měly být podle vyjádření autopůjčovny extrémní výdaje týkající se oprav elektromobilů. Generální ředitel společnosti Stephen Scherr již v minulém roce uvedl, že náklady na jejich opravy byly přibližně dvakrát vyšší v porovnání se srovnatelnými vozy poháněnými spalovacím motorem.

    Na vině by přitom neměly být přímo technické závady na vozidlech, ale fakt, že zákazníci autopůjčovny rádi testovali jejich schopnosti. Mnozí pak přecenili schopnosti vlastní, což vedlo ke kolizím a poškozením vozidel. Hertz se podle vyjádření Scherra dokonce snažil omezit točivý moment a rychlost vozů, případně je nabízet jen zkušeným řidičům.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    DOKIS: Lidi co to maji, si to zapinaji velmi omezene.
    Ve videach lidi, kteri se bavi testovanim FSD, vidime situace, kde FSD rozhodne bezpecne neni a ze objektivne existuji situace, kdy je rozhodne lepsi FSD vypnout.

    Tezko se presvedcime o realite, pokud mame predsudky. Pokud si prejeme aby FSD bylo lepsi nez ridici, odpustime mu spoustu chyb, s argumentem "mnoho ridicu by nezvladlo situaci lepe".

    Zatim je FSD drahe, lidi si to nezapinaji a tak je malo dat, jak jsem psal, jeste si musime 15-18 mesicu pockat.
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    SEJDA: So, while it might be a slight stretch to say FSD is ten times less safe than a human, we can safely assume it is significantly less safe than a human driver.

    Dokud to "significantly" neznamena, ze vzali data ze spolehliveho zdroje, pustili na ne statistiky a vyslo jim to "statistically significant", tak to jsou stale jen kecy. Jako jasne, je tu hromada naznaku, ze FSD tak bezpecne neni, ale porad je to z velke casti dojmologie.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam