ucpaný záchod, rozbité kachličky, stříkající voda, lži, arogance, vztek...Reklamace WC
Dobrý večer,
od dubna loňského roku (2015) řeším reklamaci WC a do dnešního dne tato společnost není schopná problém odstranit a já slyším jen hloupé výmluvy.... Jinak se to už snad nedá ani nazvat. Abych vám tedy přiblížil trošku situaci. Vždy po velké se záchod po spláchnutí ucpal a byl nutný výjezd technika RPG, který mísu " prošťouchl " a zase to nějaký den fungovalo. Po x výjezdech a řešeních se zjistilo, že se jedná o vadný odlitek mísy, takže byla mísa vyměněna za novou a zde začíná celý problém. Po spláchnutí voda stříkala neuvěřitelně z mísy takovým tlakem, že to byla funkce 2v1 :-) i umyte nohy :-). Protože u samotné opravy jsem nebyl přítomen, tak ihned po zjištění jsem požadoval opravu. Výrobce uváděl, že splachovač musí být maximálně ve výšce 150cm nad zemí, původně se jednalo o výšku téměř 220cm. Technik z RPG služeb snižil splachovač do výšky 157cm vzhledem k tomu, že kdyby se splachovač umístil níž, tak budu sedět na míse předkloněný. Voda opět po spláchnutí vystřikovala a tak byla závada předána výrobci. Ten zde přijel s novou mísou, aby vyloučil vadný kus, ale výsledek byl stejný. Pak se jednalo o následně seřízení hladiny a problém stále přetrvával, nehledě na to, že na zdi po původním místě splachovače zůstaly rozbité kachličky. Technik RPG služeb mi slíbil, že přijede zedník a toto dořeší... nic se nedělo a tak jsem se tedy opět upomněl u p. vedoucí daného technika a ta mi řekla, že ji to popřel a začlo dohadování... nakonec byly chybějící a rozbité kachličky doplněny. Ovšem problém s vystřikováním vody po spláchnutí z mísy přetrváva. Závada se projevuje tak, když utru sedací plochu, poklop a následně jej zavřu a 2 - 5x spláchnu, tak poklop je mokrý a voda stéká na sedací plochu. Je opravdu nepříjemné pořád běhat s hadříkem nebo toaletním papírem a tyto místa otírat hlavně v případěch, kdy zde máte návštěvu. Reklamaci jsem znova požadoval dořešit s tím, že mi byla 2x zamítnuta s odkazem, že si mám zajistit instalatéra na své náklady, který mi hladinu seřídí. To jsem razantně odmítl s tím, že problém nastal po zásahu pronajímatele a do dnešního dne nebyl vyřešen. Už mě unavuje dohadování s p. vedoucí K., která se tady od 17.10.2015, kdy jsem reklamaci napsal objevila 2x a vždy si udělala pár fotek a spláchnutí se slovy, že to budeme řešit. Ve čtvrtek 18.12.2015 zde přijel technik této firmy, který provedl seřízení splachovače a výsledek? Nulový... podle p. vedoucí, které jsem ihned obratem volal, že už toho začínám mít dost, tak mi odpověděla, že výrobce při samotném spláchnutí 10l vody uvádí 3 kapky a při 6l kapek 0. Jestli po jejich seřízení na 6l jsou tyto kapky nulové jak mi tato paní tvrdí, tak mám asi vidiny, že nějaká voda stéká na sedací plochu ... Odpověděla mi, že to dořeší s techničkou a ozve se mi s tím, že dnes ( čtvrtek 17.12.2015) to už asi nebude, takže zítra. Světe div se, pátek 18.12 po 14:00 hodině a nikdo nevolá, tak se tedy ozvu já. Po představení příjmení a připomenutí problému snad ironická reakce? " Jooo, zroooovna jsem vám chtěla volat. " No my jsme tu reklamaci uzavřeli, tak se ptám jak je to možné, že o ničem nevím ?!! Jen připomínám, že ve čtvrtek při seřízení váš technik chtěl podepsat prázdný protokol o odstranění závady!! Podepsal jsem, ale do řádku pod jsem svým písmem dopsal, že " Splachovač byl seřízený, ale pokud bude problém přetrvávat, tak požaduji opravu! "p. K. se opět odvolává na výrobce, ale mě jako koncového zákazníka nezajímá co uvádí výrobce. Tato závada se projevila po jejich zásahu a do dnešního dne není odstraněna a tím požaduji opravu! Po zhruba 10 minutovém rozhovoru s vedoucí, kdy už jsem byl nepříčetně vytočený jsem ji upozornil, že nebyla splněna ze zákona 30 denní lhůta na vyřízení reklamace a tudiž mám nárok na výměnu za nový kus ( což je bezpředmětné, protože to za vás provedl dodavatel, když testoval tu stejnou mísu zda není problém v ní) nebo výměnu za jiný kus. Paní se snažila ze mě udělat snad hlupáka o jaké to lhůtě mluvím. I přesto, že jsem ji upozornil, že veškeré hovory si nahrávám. Po skončení hovoru mi došlo, že se zmiňovala o tom, že původní mísa byla poslána přes výrobce k otestování do zkušebny a nebyla shledána žádná závada. A tak mi to nedalo, volám zpět a ptám se tedy jaká mísa byla poslána k otestování? Po strohé odpovědi " eeeee " mám to v emailu, pohledám to a zavolám vám zpět. Za cca 45 minut mi paní volá zpět se slovy " no mísa byla zaslána k otestování do zkušebny přes dodavatele " myslel jsem, že si snad už ze mě dělá srandu a tak se tedy znova ptám " KTERÁ MÍSA BYLA ZASLÁNA K OTESTOVÁNÍ DO ZKUŠEBNY PŘES DODAVATELE ? " Po určitých kličkách jak se vyvléct z této otázky jsem ji odpověděl sám. První ( původní mísa), kterou vaše společnost vyměnila za značku JYKA skončila před bytovým domem u popelnic a můj soused se upomněl, že to tady nemám nechávat a odvézt ji do kontejnera, a to jsem osobně učinil. Za cca měsíc, kdy přijel dodavatel se stejnou mísou firmy LAUREN a sundal vaší stávající mísu JYKU, kterou nešikovně pohodil na přední lodžii tak, že se keramika rozbila a odlomila se 1/3 mísy. Ta také skončila před domem a osobně jsem ji odvážel do kontejnera. Poté se opět znova p. K. ptám, kterou mísu teda zasílala ona nebo jejich společnost k otestování přes dodavatele do zkušebny? Na to rychle reaguje " To je pro mě nová informace, o tom já nic nevím .. " a tak ji nechám topit v tom, co si nadrobila jak mi lže, pak reaguji znova a její odpověď? To mi chcete říct, že nám dodavatel lže a posudek si vymyslel ? Teď už jsem si opravdu myslel, že tato paní si ze mě dělá promiňte mi ten výraz ***! Na začátku hovoru mi tvrdila, že mísa byla přes ně odeslána na otestování k dodavateli do zkušebny a na konci rozhovoru mi tvrdí, že jí dodavatel lže? Jak ji může lhát, když vlastně žádnou mísu nedostal? Milá p. K. dělá ze mě úplného hlupáka a lže mi neskutečný způsobem. Tento aspekt jsem pozoroval při dořešování obkladu na WC. Paní K. mi tvrdila, že technik, který tuto zakázku prováděl, tak se o žádném dodělání kachliček nezmínil. Po dohadování se to dořešilo a údajně opravu platilo RPG. Když zde ve čtvrtek na seřízení splachovače byl ten stejný technik, tak jsem mu jen sdělil, že když mi něco příště slíbí, tak ať dodrží slovo jako chlap a nepopře to. Samozřejmě se bránil s tím, že on požadavek zadal a pravděpodobně byl někde založen a všechna vina padla na něj a náklady spojené s touto opravou hradil z vlastní kapsy ( dolepení obkladu ). Už teď jsem tušil, že p. K. nebude mluvit až tak pravdu, jak jsem ji věřil. Následně ve výše popsaném se mi to potvrdilo. Na konci samotného rozhovoru jsem ji upozornil, že reklamaci chci mít vyřešenou do konce letošního roku, tzn. 31.12.2015. Pokud se tak nestane, podniknu právní kroky a tuto reklamaci dávám do televize, aby byla zveřejněna kvalita jejich služeb, protože se obávám, že nic jiného už nepomůže! Evidentně by celý problém vyřešilo WC s provedením COMBI, které po investicích, proježděného benzínu a času jejich zaměstnanců bylo zaplaceno minimálně 2x. Zároveň jsem požádal několik televizních pořadů o natočení reportáže, podal na p. K. stížnost k vedení. Do dnešní dne jsem nedostal odpověd. Když jsem na začátku ledna 2016 volal p. K. jak moje reklamace vypadá, tak reagovala tak, že ještě něco u výrobce zkouší :-)... poprosil jsem ji, aby mi písemně zaslala kopii protokolu o odstranění závady, který jsem podepisoval a dopisoval vlastnoručně výše uvedený text a zároveň vyjádření od výrobce o ukončení reklamace. Prý to standardně nedávají, tak jsem ji upozornil, že z jejich strany mi nebyl předán protokol a to požaduji. Pořeší to s technikem a bude mi volat. Dávám ji ještě pár dní a budu muset opět přitlačit na pilu, protože týden uběhl a zatím bez reakce ...
Požadované řešení
Výměna za combi WC mísu