• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ILLUZERádi jíme...
    KOCHANSKA_CH
    KOCHANSKA_CH --- ---
    DOCKINEZ: Náhodou to máš hezký.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Dneska máme my řeckopapeženci první den velikonočního půstu a zároveň přísnej půst, takže jen jedno jídlo do sytosti a vše zcela bez živočišnejch přísad.

    Tak jsem vsadil na zeleninový ragů z cibule, mrkve, hub, rajčat a česneku, vegan imitaci strouhanýho sejra (koupeno s 80% slevou v Makru a od té doby v mražáku pro případ jako dneska) a těstoviny. Panpolrajch sice ve svým pořadu říkal, že barevný těstoviny jsou vždy horší než normální nebarvený, ale tím se nenechám vůbec odradit.

    Na fotce to vypadá skoro bez toho ragů, holt jsem udělal uprostřed těstovin důlek a vše vrznul tam. Holt nejsem a nebudu fotograf :)

    No celkově vzato jsem si docela pošmáknul.

    BARA_ONLY_ONE
    BARA_ONLY_ONE --- ---
    Pečená zelenina - batáty, mrkev, petržel, celer, řepa, cibule, česnek a bylinkový tvaroh.

    ACIDQA
    ACIDQA --- ---
    Mango, mrkev, redkev, okurka, krevety, nudle… salat :)

    BERUSKA_CA
    BERUSKA_CA --- ---
    MAR_TINA: Potrebuju cpavou palivou zrudu!
    KOCHANSKA_CH
    KOCHANSKA_CH --- ---
    Brokolicová.

    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    Krevetové rizoto, využila jsem zbytek bílého, cherry rajčátek i parmazan

    KOCHANSKA_CH
    KOCHANSKA_CH --- ---
    MAR_TINA: Vysadila jsem křen, ale rozhodl se u nás nebydlet.
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    KOCHANSKA_CH: od dětství. A ještě jsme ten náš vykopávali snad 10 let, než zmizel ze zahrady a přestal nás terorizovat :D
    KOCHANSKA_CH
    KOCHANSKA_CH --- ---
    MAR_TINA: Fakt? Mě ohromil, že je fakt čpavá pálivá zrůda! :-D
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    KOCHANSKA_CH: nádhera, ale půlhvězdičky dolů máš za mělnický křen. Jak já tu čpavou pálivou zrůdu nesnáším. :D
    KOCHANSKA_CH
    KOCHANSKA_CH --- ---