• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDAnthem & Outriders - 3rd person GaaS klub
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    mno, já jsem už vlastně něco jako veterán Warframe, vedu i klan, stavěl jsem DOJO, a koukal jsem že se blížím k tisíci odehraným hodinám (s tím, že steam to počítání za svoji historii párkrát resetoval a já hraju WF od začátku).

    V black desert on-line když člověk chce lodičku, může si i postavit. Sběr surovin, pracovníků, peněz a pak stavba vám zabere klidně rok :D. bez prdele, rok se bude stavět.

    Takže říkáte 500 hodin v onlajnu a dostanu spešl odměnu?

    TRAGED
    TRAGED --- ---
    WRATA: Uz to nekdo spocital, je to od vydani 12h denne :-)
    WRATA
    WRATA --- ---
    Bry nihao..,
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Champion of Tarsis (tech 3x 50k repky) za 530h done:

    I have done it! : AnthemTheGame
    https://www.reddit.com/r/AnthemTheGame/comments/b9gm06/i_have_done_it/
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Super! Po 9ti! EC mam konence jeden dekal! :-)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KID_MCHUTT: Nejak k tomu jeste nebyl duvod a prilezitost. :-)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    TRAGED: se ho zeptej
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KORAL: To vis, vychazi toho moc a redaktoru je malo...


    VIRIK: Ja si porad nejsem jistej, jestli Janchr na NYXu je Janchor z Pruvodce/Okouna
    KORAL
    KORAL --- ---
    Hrej.cz čtu právě jen proto, že se snaží hry recenzovat nestraně a když už vždy jasně v recenzi zminuje, že je to jen jejich dojem a podkládají to i zkušenostmi ze hry, tedy ne z internetu co si někde přečetli.

    Schází mi stare Score i Lelvel, kdy se hry hráli měsíc v kuse a teprva poté se napsala recenze. Pricházel se příběh a recenzent měl jen jednu hru na měsíc, pokud to tedy byla AAA hra a věnoval se jí naplno, aby člínek měl hlavu a patu.

    V době netu tohle jaksi chybí a já sem přestal hrát hry na základě recenzí jak z netu, tak z časopisů(level a score).

    Škoda, ale prostě doba se změnila a já jsem už asi starší člověk co si pamatuje, jak se recenze dělali pořádně a k těm několika málo výkřikům docházelo fakt zřídka.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    tam je toho víc.
    Americký i kanadské zákony jsou v tomto ohledu strašně přísné a pokud někdo dovede zaměstnance k tříměsíční rehabilitaci, už je to pro inspekci ze strany úřadů. V částečně socialistický kanadě na vás vlítne úřadů hned několik.
    Současně je v USA i dobrým zvykem, když nekomunikuje management, vytvářet zaměstnanecký rady nebo i odbory. Ty v praxi slouží pro vlastní organizaci jeslí (tam kde nejsou a jsou potřeba), zubařů nebo i pracovního plánu, pokud toho není nadřízenej schopen. Zaměstnavatel tomuhle nesmí bránit.
    taky nikde není jak to potom ta firma odměňuje, jestli náhodou s tímhle tempem taky zaměstnanci sami neosuhlasí, protože jsou finančě kompenzováni (potom je to ale pomluva).

    V BioWare nepracují dělníci z nižších sociálních tříd, kteří jinde práci neseženou, ale často vysokoškolsky a odborně vzdělaní dospělí lidé. Navíc je tam i fůra zahraničních pracovníků – ergo tedy i úřady jsou přítomny, ti si jistě hlídají daně a aby je cizinci správně odváděli, na to jsou přísní.

    Reakce novinářů jsou různé, hrej.cz to prostě shrnuje bez inektiv, ale games.cz začala mlít sračky a to i na Inkvizici, už je jim jasné proč je špatné DA 2, rozumí problémům s enginem Frostbite (který je tak špatný, že si jej vybrala firma NVIDIA na prezentaci svých technologií), objevila se i ta pohádka o tom že DA Inkvizice je sračka, MMO bez lidí a podobný hejty postavený na neznalosti her a mající původ na informací z internetu. Že je anthem sračka prezentují jako fakt, padali tam i nesmysly od lidí co to nehráli, že videa nedávají smysl, aha tak proto (problém je, že uvedenej příklad ale není ve videu, ale tady vůbec ty argumenty jsou vachrlaté). A samozejmě "my jsme čekali singl player příběhovku, jak je zvykem", tedy nenávist k open worldům, čímž se tato redakce vedená dokonce člověkem co je zde na nyxu sama definuje. Inu, profesionálové, že.
    Vlastní subjektivní názor prezentovaný jako fakt, pravda načetlá z redditu (hru nikdo nehraje).

    Traged si pamatuje, že jsem patřil mezi velice kritické jedince k tenkrát uvedené hře Anthem. TO jsem pořád, ale hejtit je za to nehodlám a kopak do hry taky ne.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    TRAGED: tak musí se snažit vydělat na chleba, ne? :) ...a případného zubaře a tak...
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KID_MCHUTT: Ja to cetl na 3x. Do pulky se tomu da jeste relativne verit, tam jeste cerpa z v podstate verejnych zdroju, od pulky se ovsem rozjzdi ta spravna dojmologie naplno, se sikovne zasanemymi a samozrejme nedatovanymi former emplyee said. Ma oblibena je "Tyden jsem nemohl nic delat, protoze nejeli servery!" ale kdy to bylo? V ktere casti vyvoje? To uz se neuvadi.

    A o panu novinari nejvice vypovida fakt, jak ted na svem Twitteru prezvykuje reakci od BW. Co cekal? Ze mu poklepou na rameno a reknou, "Jo, presne takhle to bylo, so skveli investigativec!", nebo "To bylo uplne jinak, ve skutecnosti takhle...", ale mozna nejvic doufal ve vyhruzky ze strany EA, aby clanek stahnul. A oni m u chudakovi napisou "No commnet, tuhle hru s tebou hrat nebudem", takze se kontroverzi zase musi zaslouzit sam. Tezka to drina.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    BTW: v EA by někdo zasloužil pár facek. Ráno přišel mail s release notes... po týdnu...
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    TRAGED: já ho dočetl tak do půlky, je to příliš dlouhé, ale tak dá se předpokládat, že assety jako je mapa vytvářeli postupně, ty se měnily relativně málo, ale věci jako příběh, obleky a detaily vytvářeli až v té fázi, kdy už jeli v módu "nespím, makám". A že je špatně vedený projekt, to je taky běžné...

    Na druhou stranu, ta hra má potenciál, makají na ní a je to sakra vidět. Sice imo měli ještě dva měsíce počkat s full releasem, ale co už...
    PIETA
    PIETA --- ---
    Co ale tomu novináři opravdu věřím, je tohle ze včerejška: "I've gotten a number of messages from developers who work or worked at beloved AAA studios saying, "Replace BioWare with [my studio] and it's the same story." Which is heartbreaking. But I can't imagine anything changing unless we keep reporting and talking about these stories."
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KID_MCHUTT: Akorat ze uz v tom demu jen pro EA management jsou videt lokace, ktere jsou i ve hre. Takze tipuju ze minimalne mapu meli hotovou uz dlouho.

    To co celej ten clanek srazi, jsou vsichni ti Former employee zdroje.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    VIRIK: nepodceňoval bych je
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    v tom případě musej bejt geniální, protože třeba u toho lítání je vidět, jak bravurně je pro to designovaná mapa, včetně chytře rozmístněných vodopádů a vody, aby se daly dobře chladit trysky javelinu a do hromady míst doletět bez nutnosti přistávat na zem.
    KORAL
    KORAL --- ---
    Virik, Kozlikk Já věřím 3 věcem.
    1. měli na vývoj rok a půl.
    2. s Frosbitem to měli těžké
    3. dělali v šíleném tempu

    Vše výše popsané mi sedí k tomu v jakém stavu hra byla a jaký obsah nabízela.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    jinak ještě poznámka k tomu engine, co používají u Anthem a prej jim sebrali techniky na FIFU....

    BioWare na něm dělalo už před mnoha lety Inkvizici a pak Andromedu. To mám jako věřit tomu, že za ty dlouhý roky (mimochodem déle než existuje engine Unreal verze 4) nenaučil, neviděl tooly, nevytvářel scénu?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam