• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    NYX #dohrano 2024
    https://static.freedomconnection.cz/nyx-dohrano/

    Vyfoť a sdílej fotku závěrečných titulků/finalbosse/trofeje ze hry, kterou jsi aktuálně dohrál + přidej popisek o jakou hru se jedná a kolik hodin ti cca trvalo dohrání + #dohrano .
    Př. Half Life/10 hodin/#dohrano

    Všichni v diskuzi budeme rádi, když napíšeš i tvoje dojmy z hraní.


    dceřiná diskuze: [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Loosers není ani na nástěnce (vím, má to být "losers", ale už to nejde změnit)] [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce]
    rozbalit záhlaví
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    REFLEX: teď se dívám, že já jich ulovil sedm. ale když bych měl jenom tak zpaměti říct, tak mám pocit, že jich bylo tak padesát minimálně :)

    [PRAASHEK @ Dohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!]
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    PRAASHEK: jo ja nepochopil vubec ten princip :D tak jsem tu jednu lovil asi pul hodiny a to me totalne odradilo :D
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    REFLEX: tys ulovil jednu rybu?! JENOM JEDNU RYBU?!?!!§!! :))
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    L4MA: ja hodne lital vrtnulnikem a kropil jsem z neho ty jejich zakladny :D a pouzival fast travel, ale je mozny ze to zmerilo spatne

    ja ty hry docela prolitavam, nemam moc cas hrat :D

    btw Clutch Nixon mise byly super :D
    L4MA
    L4MA --- ---
    REFLEX: 14 hodin neniz mozny ne? bys mel 2,2 killu za minutu, a to neni spatny ani na hry typu Batelfield, kde se jen spawnujes, zabijis a umiras. :)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Far Cry 5 / 14 hodin / #dohrano

    Docela dobry, zpracovani se mi libilo, ale celkove docela depka :D

    Mel jsem ten Good konec (no nevim :D)

    7/10

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    The Pedestrian / 5 hodin / #dohrano
    Vemlmi povedený a originální puzzle platformer. Tím jak nutí pořád vymýšlet neotřelá řešení možná na úrovni Portalu. Doporučuju, je v Gamepass pro Xbox i PC. Grafika vypadá obstojně a přitom to rozběhl i starší notas s integrovanou grafikou, to musím taky ocenit.

    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Xenoblade Chronicles X/130 hodin/#dohrano
    Neřekla bych úplně dohráno, ještě si zaslouží pár hodin navíc. Side questy jsou boží 🙂 Ale tak titulky viděny. Kdo má WiiU, pořiďte

    KEVIN00
    KEVIN00 --- ---
    Lost In Play
    - cirka 10 hodin
    23-LiP
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Immortality/24 hodin/XSS/#dohrano

    Ufff... Tohle není hra, ale umělecké dílo. Sam Barlow & kol. stvořili něco, co vejde do učebnic videoherní historie (jednou se něco takového vyučovat bude, tím jsem si jistý). Jenže cokoliv bych k tomu teď napsal, to by byl spoiler pro ty, kteří Immortality ještě nehráli. A to by byla strašná škoda, protože tahle hra je jako filmy od Shyamalana: cokoliv víte dopředu, to vám zkazí zážitek. Takže tentokrát ani nedám mou obvyklou nálož screenshotů z finální scény, ale jen to úplně první a úplně poslední, co ze hry uvidíte. Všechno ostatní si musíte prožít sami. Zkuste to!

    Jinak hlavní dějovou linii jsem měl sice hotovou za 12 hodin, ale stejně tolik času mi pak zabraly zbývající achievementy. Prakticky všechny jsou totiž tajné, což mě samozřejmě navnadilo a rozhodně nelituju - díky těm dalším stráveným hodinám oceňuju Immortality ještě víc. Ten dojem, který ve mě nakonec hra zanechala, se dá přirovnat snad jen k tomu, když jsem dočetl To od Kinga. Stejně jako To ani Immortality už nikdy nedostanu z hlavy.

    Čistě technicky všechny achievementy nemám, protože jeden z nich je zabugovaný (oficiálně potvrzeno, čeká se na opravu pro Steam i Xbox verzi). A pokud to někdo budete chtít hrát na Xboxu, tak se obrňte trpělivostí, protože hra hodně často padá - třeba i uprostřed finální scény (opět oficiálně potvrzeno). Ale jakmile budou tyhle dvě věci opravené, tak bych to klidně vytesal do kamene a zachoval pro budoucí generace.

    Btw. kdyby si někdo chtěl před rozehráním rozšířit obzory, tak doporučená hudba: Čtvero ročních období (Antonio Vivaldi, 1725), kniha: Mnich (Matthew Gregory Lewis, 1796) a film: Persona (Ingmar Bergman, 1966). Případně cokoliv od Davida Lynche, tam najdete tak nějak všechno :-)



    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Mafia: Definitive Edition/14 hodin/PC/#dohrano

    Kromě samotnýho konce jsem si příběh původní jedničky nepamatoval, takže většina zápletek byla pro mě prakticky nová. Oceňuju, že se jízdy k misím daj přeskakovat, protože město si vychutnám nejdřív v klidu ve free roamu a potom ve stresu na nejtěžší obtížnost.

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    KLEINZACH: Hades je super, už jsem v tom utopil přes 40 hodin a plánuju si to koupit, abych ho mohl hrát dál (z Gamepass dneska mizí).
    Hodně doporučované jsou taky "The Binding of Isaac", "Dead Cells" a "Slay the Spire". Všechny časově náročné. Z těch kratších mě bavilo "Going Under", ale to má obecně spíš jen lehce nadprůměrné recenze.
    TAP
    TAP --- ---
    KLEINZACH: co jsem v poslední době hrál: Returnal, Hades, Outer Wilds, Loop Hero, Moonlighter, drobnost Minit. každá řeší v tom loopu něco trochu jinýho
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    TAP: a co bys jeste zminil za podobny hry? ted prave hraju Deathloop a docela se mi tadle repetice libi (a urcite dam mooncrashi jeste sanci)
    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    Mass Effect: Legendary Edition/133h/Steam/#dohrano

    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    ELDEN RING/105h/Steam/#dohrano

    Když vidím že se to tu zase rozjelo, tak doplním zpětně pár restů :)

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    NARKOTIX: Díky za připomenutí! Tam jsem se kdysi po nákupu PS5 zasekl v tom posledním bossfightu, budu to muset dojet :-)
    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    Horizon Forbidden West/52h/PS5/#dohrano

    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    ASTRO's Playroom/2h/PS5/#dohrano

    TAP
    TAP --- ---
    KLEINZACH: ano, to je záměr roguelite her. v narativu se osvědčilo odůvodnění herní repetice tímhle tím zásekem v časový smyčce. grinduješ dokola stejnou mapu a postupně si odemykáš nějakej progres, skilly, schopnosti... akorát je tenhle žánr spíš doména indie scény, kde vznikaj povedenější kousky.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam