Lara Croft GO / 14 hodin / SteamDeck / #dohranoAktuálně se prokousávám dvěma tisícovkama stran komiksových Tomb Raider Archivů (je to boží!) a dostal jsem chuť si k tomu s Larou zahrát něco menšího. Z rozehraný trilogie
Legend /
Anniversary / Underworld mi zbývá už jen ten poslední díl, ale do něj se mi úplně nechtělo. Co takhle něco mobilního? Prastarý Relic Run je kopírka Temple Run a tenhle styl mě nikdy moc nebavil, "novinka" Tomb Raider Reloaded je pro změnu kopírka Archero s otravnými mikrotransakcemi na každém kroku... No a pak je tu ještě tahové puzzle Lara Croft GO a to bylo přesně to, co jsem potřeboval :-)
Na mobilu jsem tuhle graficky nádherně stylizovanou a místy pekelně těžkou logickou Laru sice dotáhnul do konce už před pár lety, ale opakování u těchhle her úplně nevadí. Dal jsem si ji znovu a tentokrát na Steam Decku, protože proč ne. Navíc jsem zjistil, že ve Steam verzi je kromě rozšíření
The Shard of Life, které bylo zdarma všude, navíc i
Mirror of Spirits od KO_OP (mají na svědomí skvělé 3D puzzle
GNOG), které bylo původně jen na PS Vita. Takže jsem tu padesátikačku obětoval moc rád a následujících skoro patnáct hodin trápení mozkovny si moc užil.
A proč mi to trvalo dvakrát tak dlouho, než by podle
How Long to Beat mělo? No... Říkal jsem už, že někdy jsou ty puzzly opravdu těžké? :-) Zjevně nejsem zase taková bedna, protože jsem někdy opravdu desítky minut marně zkoušel, kudy se dostat ven a umíral a zasekával se a nadával a vypínal to a šel radši přelouskat zase pár stránek komiksové Lary. Nakonec se ale podařilo a padly i všechny achievementy. Pěkné to bylo, děkujeme!