• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Ghostwire: Tokyo | PS5 | 68 hodin | #dohrano

    Ohledně Ghostwire všechno zásadní napsali o pár týdnů dříve kolegové BIMBAS a GEE, tak nemám co víc bych dodal než to, že to byla skvělá hra, do které dali kluci a holky japonští srdce. Její vrchol přišel v DLC kde jsem se v misích na základce naprosto skvěle bavil a stejně tak při kolektování miliardy popkukturních odkazů a odchytu yokai s Akirou a KK, aby to nakonec cinklo. Mimochodem za dohrání to stojí už jenom pro song, který hraje u závěrečných titulků.

    9/10

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    GEE: Zdraví tě The Unusual DEEFHA :-) [DEEFHA @ Dohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!] Jo, bylo to moc pěkný. Takový zhulený :-D
    GEE
    GEE --- ---
    The Artful Escape/4h/PS5/ #dohrano
    Přiznejme si, že kromě fantastickýho vizuálu a hudby tady té hry moc není - je to spíš takovej pěknej zážitek, kterej by mohl být i trochu kratší.

    CROME
    CROME --- ---
    DEEFHA: Bylo a taky na 3DS!
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    DEEFHA: asi bylo. Existuje ale i rozsireni z dob Switche, ktere jsem jeste nehral.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    WOODMAKER: Nebylo tohle už na WiiU? Nebo něco, co vypadalo hodně podobně.
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    Captain Toad: Treasure Tracker / 15? hodin / #dohrano



    Na mape jako z obrazku posbirej tri diamanty a nakonec hvezdicku.

    Kazda mapa vypada jinak a cely je to intuitivni a perfektne optimalizovany, od zacatku do konce plny napadu. Je to velka zabava.

    Koupil jsem to kvuli hre pro dva hrace, ale tu jsem zatim nevyzkousel.

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Punch Club / 13 hodin / #dohrano
    opět dohráno podruhé, první průchod byl cca 7.5h, ale před aktuální dvojkou to chtělo ještě jednou a v kompletní edici. co říct. vyladěný time-manage simulátor boxera. trénujete sílu, obratnost a odolnost, odemykáte si skilly a specializaci a postupně klikujete v garáži a chodíte na stavbu vydělávat mergle než naspoříte na domácí posilovnu a nebudete tak utrácet za místní verzi bbc fitness. zde přichází první překvapení a to mechanika: každý den "slábnete". tj každý den vám z tří základních vlastností ubude a že sakra bolestivě, zvlášt na vyšších levelech. není tedy reálné být demigodem a vymaxovat si všechny tři. i strom dovedností vás vede k tomu abyste si vybrali jeden hlavní a na ten se soustředili.

    souboje jako takové probíhají automaticky, nasekáte si do listu údery, kopy, kryty, buffy a spustíte kolo. před dalším kolem si můžete seznam přeskládat podle vývoje, kupř vyměnit silné rány které vyčerpávají rychle staminu za víc variant dodge s protiúdery apod.

    probíjíte se žebříčky soupeřů za účelem lovu vraha otce a hledání ztraceného bratra na pozadí příběhu záhadného medailonu rozděleného na dvě části... prostě devadesátková van-damovka jak ze žurnálu, včetně závěrečného zvratu "ty nejsi Vlasta, ty jsi Vlasta!". a zde přichází druhé překvapení a to je členitost a znovuhratelnost příběhu. můžete jím projít jako ten největší mirek dušín s věrným kmetem-trenérem, ale stejně tak můžete vstoupit na dráhu zločinu a spřáhout se se zločinem... ne všechny lokace a možnosti se vám tak při jednom průchodu odemknou, třeba china town který jsem původně pravidelně navštěvoval abych od stoletého číňana obdržel lečbu se mi při tomto průchodu vůbec neobjevila neb jsem úspěšně předešel vážným zraněním.

    pixel artové prostředí je defakto jeden velký easter egg ať už bitva na střeše mrakodrapu kde začíná čirou náhodou níže zmiňovaný první level duke nukema (střecha, plot, tlakové lahve a větrák kterým proskočíte, však víte), pizzerie je ve skutečnosti kavárna z pulp fiction kde v rohu kecá Vincent s Julesem a u nohou jim leží , poslední level je ostrov z filmu Mortal Kombat z 95, i hudebně... a vyvrcholením jsou ve stoce žíjící, pizzu milující krokodýli ninja s mistrem Mývalem:) proti vám budou stát krom lidí v ringu i robocopové, terminátoři, r2d2, bruce lee, ryu nebo hulk hogan. btw na tom druhém screenu je imho Kossak z Body Blow mlátičky, i pohyby má podobné :)

    sumasumárum: pro milovníky tycoonu, devadesátkové kultury a pixel grafiky, oldschoolové hratelnosti a trochy toho grindu, jasná volba.

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    JAMILLOS: a pro gurmany bych rad pripomenul v build enginu pozapomenutou reznicinu z vietnamu: NAM
    NAM on Steam
    https://store.steampowered.com/app/329650/NAM/
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    The Ascent / 20 hodin / #dohrano

    Jelikož brzy opouští Gamepass, řekl jsem si, že dám Ascentu ještě jednu šanci. Pamatuju si, že to nemělo úplně hladký start - spousta bugů, hlavně v coopu, špatná optimalizace a vůbec jsem se nevyznal v mapě. No, jsem rád, že se mi hra takhle znovu ozvala, protože s odstupem času musím říct, že to byla fakt jízda!

    Naprosto úžasný ARPG v přenádherně detailním cyberpunkovým světě. Ačkoliv se domnívám, že tvůrce mapy a tvůrce světa byly naprosto dvě odlišný skupiny, které neměly tucha co ten druhej dělá, ve finále to vlastně působilo přirozeně a podtrhuje to takové to chaotické, špinavé prostředí, ve kterém se moc hezky bloudí, obzvlášť započítáme-li špičkový soundtrack, který mi bude znít v uších ještě hodně dlouho.

    Příběh napůl klišé, napůl hotový nesmysl, ale o tom ta hra naštěstí za tolik není. Oceňuji místy zajímavé, místy vtipné vedlejší questy, které nepůsobí jen jako časová výplň k hlavnímu příběhu.

    Pokud máte do konce měsíce čas, určitě dejte Ascentu šanci, zaslouží si to!

    BTW: Nejsem žádný velký fanda tématu cyberpunku, ale cítím, že mé choutky nebyly zcela naplněny. Asi se už konečně odhodlám na CP2077 :))

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RAGE 2 / 33 hodin / #dohrano

    Jakmile jsem vzal do ruky brokovku a rozjel se soundtrack, tak mi jako fanouškovi novejch doomovek bylo jasný, že tohle mi bude bohatě stačit. Akce a grafika vyvažuje v mejch očích všechny ostatní prvky, který zůstaly na půl cesty. Otevřenýmu světu chybí atmosféra a první ambient, co má vzbuzovat nějaký emoce a chuť prozkoumávat mapu, jsem uslyšel až v datadisku.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Cyberpunk 2077 / PS5/SteamDeck / 106 hodin / #dohrano

    Po roce dohráno podruhé. Loni v dubnu jsem dohrál za Streetkid týpka a z původních 72 hodin jsem v tom nakonec nechal 120. Udělal jsem tehdy asi polovinu trofejí a všechny konce, které jsem mohl. Jeden jsem si ale omylem odstřihnul v průběhu hry a neměl jsem už tak starý save, takže jsem si řekl, že ten chybějící konec dám až při druhém průchodu. No a ten jsem začal právě letos v březnu.

    Tentokrát za holku (opět Streetkid), na nové 4K OLED televizi (předtím jsem to odehrál jen ve FullHD) a střídavě ještě na SteamDecku díky cross save. To je parádní feature: docela jsem si zvykl před spaním v posteli na SteamDecku mechanicky odbavovat gigy, side joby a levelovat, zatímco zásadnější momenty jsem odehrával na PS5 ve 4K, abych si to pořádně užil. Díky tomu se mi podařilo získat i ty chybějící trofeje, ovšem kromě dvou, které jsou na PS5 zjevně zabugované a budu si je muset nechat na třetí průchod. Ten mě čeká na podzim s Phantom Liberty :-)

    Jinak ten chybějící konec byl samozřejmě jakoby nejhorší, nebo aspoň jsem z něj měl takový pocit. Tak ale hlavně, že už jsem viděl úplně všechny kombinace konců, které se dají namíchat. Obecně hrát za holku bylo zvláštní, myslím v porovnání s prvním průchodem. Některé situace byly jiné, některé dialogy samozřejmě taky, vztahy se poskládaly trochu jinak (Panam vs. Judy - těžká volba...), něco přestalo dávat smysl a celkově mi to úplně nesedlo. Těžko říct, jak bych to viděl, kdybych to hrál v opačném pořadí. Jen si prostě myslím, že tahle hra je lepší s chlapem v hlavní roli ¯\_(ツ)_/¯

    Tak a teď už se moc těším, až si po těch několika dalších měsících s Cyberpunkem (sice jsem to prokládal menšími hříčkami, ale stejně) zahraju taky něco jiného :-) Backlog bobtná...





    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    PALADIUS: Medal of Honor: Allied Assault / 5 hodin / #dohrano

    ..a tu češtinu má dokonce i MOHAA, škoda, že bez dlc :)

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    TRAGED: no jo, mas pravdu, ono to bylo vic z pohledu treti osoby. A zaroven to byl rail shooter... Mozna to me tehdy tak zaujalo, tahle strilecka byla jina, surrealisticka a nebrala se vazne...
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    ELHO_CID: FPS? :-]
    GEE
    GEE --- ---
    The Quarry/9h/PS5/#dohrano
    Asi to nejlepsi, co tohle studio zatim vydalo - tradicne plny hloupejch teenageru, nadprirozenejch jevu a za pritomnosti vypravece, ktery prubezne napovida, co by se tak mohlo stat. Sympaticky hororovy becko, ke kterymu si urcite dam casem jeste aspon jeden pruchod. Soucasti predplatnyho PS Plus Extra a vys

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Call of Duty 1 + United Offensive / cca 8 hodin / #dohrano

    Když jsem se dozvěděl, že starý CoDko má češtinu od Fénix ProDabing, neváhal jsem ani vteřinu a hned se do toho pustil.

    Btw: s těma mínuskama u AH jste mě dost pobavili, snad jsem vám nezpůsobil nějakou psychickou újmu, blbouni :))

    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    ELHO_CID: MDK má super soundtrack!

    MDK 1 Soundtrack - Portrait of an insane asylum
    https://youtu.be/vJ4zNRxxB88
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Mě z late 90's FPS nejvíc chytla za srdce https://youtu.be/leXEapd82QQ
    JAMILLOS
    JAMILLOS --- ---
    KULA: Aha, já to mám spojený až s obdobím kolem roku 99. Každopádně si pamatuju nějaký Dark Forces 2 nebo tak nějak a z těch vejšek se mi stahoval zadek, to si pamatuju dodnes. To už ale byla přece jenom trochu jiná grafika.

    Vida, teď koukám, že to je starší.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam