• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Control / 11h / pc (epic)

    Super atmosféra, kdyby to mělo ještě trošku něčeho tak se bude řadit mezi nej. hry. 9/10
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Tekken 3 / 0.1 hodin / arcade / #dohrano

    Tohle je jen vtipek - porad dokazu na jednu minci dohrat za Ling Xiaoyu :).
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Jagged Alliance 3 / 90 hodin / PC / #dohrano

    Jsem veliky fanda serie Jagged Alliance a adoruji dvojku, jako nejlepsi hru v tomto zanru. Hral jsem spousty klonu a napodobenin, nektere byly lepsi (Silent Storm), jine slabe (Day Watch / Night Watch, Hammer and Sickle), ale jednoznacne nejhorsi byly ty, ktere se snazily na JA2 navazat nejak oficialneji - s naprostym zdesenim jsem sledoval vyvoj "Jagged Alliance 3" - Jazz: Hired Guns, snad nikdy nedotazene Jagged Alliance 3D a podobne hry - jakoby SirTech / Talon nasadil latku s JA2 tak vysoko, ze ji neslo prekonat. Trochu mi to pripomia situaci s Terminatorem 2, pripadne s Dungeon Master 2...

    No, kdyby Jagged Alliance 3 tak jak vysel letos, vysel rekneme pred patnacti lety, tak bych byl prvni, kdo bude hru kritizovat pro naprosto nedostatecnou invenci, protoze je to _lautr to stejne_ jako Jagged Alliance 2. No, ale dneska? Dneska mi nezbyva, nez se radovat, ze je to _lautr to stejne_ jako Jagged Alliance 2! Skoro je to remake, remaster... jasne, doladenejsi, prece jen trochu propracovanejsi svet a pribeh, ale vlastne jsou ty zmeny spise kosmeticke. Cilem bylo evidentne zachovat to, co funguje a vyhodit to, co nefunguje (napr. vetrelci...). A to se povedlo na vybornou. Pri celem hrani jsem se citil, jako doma! A je to po dlouhe dobe hra, ktera mi doslova nedala spat, uz dlouho jsem u neceho neprosedel doslova celou noc... az tri po sobe.

    Dneska rano jsem dobojoval posledni bitvu, zkouknul titulky a seriozne jsem se zabyval otazkou, jestli bych hru nedohral s jinym rozuzlenim misi a rozhodnuti, ktera jsem ucinil. No, mozna za par let, az na hru trochu zapomenu. Kazdopadne mam save tesne pred koncem, takze se vratim na povrch a jeste si dodelam par vedlejsich ukolu. Za mne super bezva bozi zabava!
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    TAP: dnes bezim domu hrat, po vcerejsi hodince, moc dobre.
    TAP
    TAP --- ---
    Cocoon / 6 hodin / #dohrano

    atmosférická abstraktní puzzlárna od Jeppe Carlsena, designéra Limba a Inside. zhltnuto jedním dechem, audiovizuální lahůdka, smooth kabátek, někdy připomínající třeba i Thumper, tentokrát (asi) komplet bez narativu, interpretuj si co chceš. puzzly někdy zatápí, někdy jsou trochu spíchnutý horkou jehlou, ale centrální mechanika, která se naplno objeví někde v polovině hry, je dost unikátní mindfuck.

    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Lost in play/5 hodin/#dohrano
    Krásná, vtipná hra ideální na hraní s dětma. Bavilo jak děti, tak mě.

    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Jagged Alliance 2/82 hodin/#dohrano/Steam deck
    Yes!!! Tohle mi dalo hodně zabrat. Jako puberťák jsem tak ve třetině kvůli vysoký obtížnosti vzdal a v průběhu tohoto playthrough to bylo taky na spadnutí ale vytrval jsem a ta čubka Deidranna konečně zařvala a já si můžu odškrtnout další prastarej restík. Naprosto rozumim proč v JA2 mají lidi tisíce hodin. Ta hra je tak mega obří a obsáhlá, že jsem ani zdaleka neviděl všechno a nemluvil s každým a nesplnil většinu questů. Navíc si dovedu představit, že hrát to uplně znovu s jinými žoldáky hru taky výrazně změní. Jagged Alliance 2 je prostě klenot!
    Jagged Alliance 3 už čeká v knihovně ale dám tomu ještě nějakej delší čas než se do něj pustim abych si nemíchal dojmy.
    BTW na Steamu má Jagged alliance hromadu hejtu protože je tam ta hra v dost dezolátním stavu. Pod Windows vůbec nejde zapnout ale na Steam decku běží v pohodě. Na druhou stranu po instalaci 1.13 modu to fachalo na obou systémech zcela bez problémů a cca 90% hry jsem nakonec stejně odehrál na Decku protože jsem byl línej přesouvat přes onedrive savy (bohužel Stem verze nepodporuje steam cloud).

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    DR_K: :)) trochu jsem za ty roky zmorfoval, nepopírám. Mno koncem roku to FF7 prověřím.
    DR_K
    DR_K --- ---
    NAGASAWA: simte, ty jsi cestny japonec, bude ti to vsechno davat smysl :)
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    NAGASAWA: ses borec, rispekto.
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    NAGASAWA: Kolem a kolem to není zas tak špatný, ale má to svoje masařky.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LOPIK: Chm to mě netěší. Odkládal jsem to dva roky s tím, že si to zahraju před Rebirthem a teď se mi do toho chce ještě míň
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    NAGASAWA: Update k Armored Core 6

    Sfoukl jsem ještě bad ending, true ending a rovnou i platinu. To všechno si vzalo dalších 64 hodin. Sice jsem u toho vnitřně několikrát zemřel a zestárl tak o šest let - speciálně u nutnosti odehrát 59 misí na S-Rank. Tím je to vlastně moje první From Software platina a teď hurey mrknout se za Stringer Bell do Cyberpunku 2077

    Tak tedy oficiálně #dohrano / Armored Core 6 / 119 hodin / PS5

    LOPIK
    LOPIK --- ---
    LOPIK: Jen pro ilustraci popis části finále - to není ani spojler, protože to fakt ani po dvaceti plus hodinách nedává žádnej smysl:
    ... stojím v galaxii na kameni, vybuchne planeta. Střih. Random týpek co vůbec nevím kdo je, jen že má asi stejnej meč co já, se pět minut plazí z nějakýho bojiště, najednou se tam objeví obrovská koule, z ní tryskají nějaký svíticí tečky a já kolem něj průhlednej projdu a významně se na něj podívám.. pak klasický scény se maj ostatní, jen tam lítaj ty tečky.. titulky a the end.
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Final Fantasy 7 - Remake - 1. část / PS4-PS5 / 25? hodin / #dohrano

    Úpřímně nevím - mám rád JRPG a mám rád Final Fantasy, ale z tohodle mám smíšený pocity..

    Hru jsem hrál z pluska - začal jsem s verzí pro PS4, v půlce jsem si všimnul, že dali v plusku i PS5 - saves jdou přenýst, zas až takovej rozdíl jsem nezpozoroval, lepší loading a 60 fps na pětce OK. Grafika je pěkná, celkem mně bavil i ten soubojovej systém, co dost lidí asi nedalo (udělali z toho akční hru, kde rozdáváte pokyny pro kouzla a ability ostatním postavám, když na to mají akční body). To levelování a výbava je takový klasicky zmatená jako u FF vždycky, ale dá se to.

    Jak jsem psal - mám rád FF, líbí se mi ten svět, dokonce i tu původní sedmičku jsem jednou rozehrál, ale u tohodle jsem to fakt moc nedával. Ta hra je neskutečně, ale opravdu neskutečně natáhlej tutorial z původní hry - tzn. opravdu kvanta hodin stráví člověk na to, že kouká, jak postavička někam pomalu jde nebo něco podlejzá, případně řeší nějaký nesouvisející blbosti s ničím, navíc to celý ani nedává smysl. Jsou tam nějaký asi důležitý postavy, který vůbec netuším kdo a proč tam jsou, pořád odkazujou na minulost hlavní postavy, o který ale nevím vůbec nic, do toho Sephiroth, co je asi ultradůležitej - zase - nevím vůbec co to je za typa..

    Příklad - odněkud někam deset minut jdu, najednou začne vibrovat ovladač, všechno pošedne, začne hrát dramatická hudba - objeví se nějakej panák, hodí černým peřím a postavička se probudí, že se asi něco fakt stalo.. Já ale fakt netuším o co jako šlo - a takhle je to celou hru, nikdo se neobtěžuje něco vysvětlit, ani těm dalším třem postavám, co jdou se mnou. To samý finále.. galaktický katastrofy a já jen čumím a nevím co jako - ani nevím jestli to má být halucinace nebo co jako..

    I tak celkem dobrý, ale za peníze by to bylo drahý, na pokračování se celkem těším, ale až to bude zase v Plusku..
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Chernobylite / 15 hodin / #dohrano

    Jako výlet do Pripjati a čekárna na Stalkera 2 dostačující, i když mi začaly série Stalker nebo Metro o to víc chybět. Styl vyprávění, kdy vám postavy vykecaj díru do hlavy, sedí víc na adventuru, ze který se na poslední chvíli stalo akční RPG.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Dead Island: Definitive Edition / SteamDeck / 35 hodin / #dohrano

    Mno... Když jsem nedávno dohrál RDR: Undead Nightmare, tak se mi to kosení zombíků nějak zalíbilo a zkoumal jsem, kde bych se mohl trochu vybít při čekání na Phantom Liberty. Vzpomněl jsem si na docela zajímavý gameplaye nedávno vyšlýho Dead Island 2 a uvědomil si, že jsem vlastně ještě vůbec nehrál jedničku (ano, vím, že to nakonec dodělalo jiný studio). Na Steamu se zrovna dala pořídit Definitive Collection (remasterovaná jednička + Riptide + Retro Revenge) za cenu dvou piv, tak jsem si řekl, že asi není co ztratit. No a nakonec jsem ztratil pětatřicet hodin :-)

    Jako takhle - má to fakt béčkovou produkci, scénář kulhá na obě nohy, questy jsou jeden jako druhý (hlavně ty vedlejší - někam jdi, něco tam seber a vrať se zase zpátky, meh), modely "normálních" NPC jsou často mnohem děsivější než zombies (snad nechtěně, ale kdo ví), auta se řídí strašně dementně a použivání střelných zbraní je spíš za trest... No ale aspoň ten boj na blízko jsem si prvních pár hodin opravdu užíval a bavil se vytvářením různých modovaných drtičů, otrávených řezaček a elektrifikovaných mačet. Jenže pak jsem zjistil, že je to moc dlouhé.

    Mapa prvního aktu (turistický resort) mi přišla opravdu super. V druhém aktu se ale dění přesunulo do města a to mě moc neuchvátilo, hlavně ne šarvátky s přeživšími lidskými hyenami. Těšil jsem se na džungli ve třetím aktu, ale ta mě vyloženě zklamala - ono vytvořit koridory v takovém krásném prostředí, to je vyloženě škoda :-/ Závěrečný akt ve věznici trošku napravil reputaci, ale tou dobou už mi dávno lezl na nervy level scaling protivníků. Ti jsou totiž trvale nějaké 2-3 levely pod vámi, takže můžete mít schopnosti a zbraně jaké chcete, stejně vám to není nic moc platné.

    Docela se divím, že jsem to nezabalil už někde v polovině, ale jak já se do něčeho pustím... No, takže až mě příště zase něco nebude úplně bavit, pojedu jen hlavní questy a nebudu se zdržovat těma vedlejšíma. Když já jsem chtěl jen vědět, jestli jsou opravdu všechny stejné :-)







    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Shadow Warrior 3 / 7 hodin / #dohrano

    Lineární arénovka, co zabaví na dvě odpoledne. Na novýho Wanga a jeho hlášky jsem si zvyknul kupodivu rychle, jen bych se obešel bez neustálejch cutscén, který jsou nasekaný i doprostřed kapitol.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Mám dotaz ohledně nástěnky - kdo a jak ji vlastně aktualizuje? Pokud platí, že data jsou za období 26.11.2020 - 18.8.2022, tak nám chybí celý další rok :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam