• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    TAP
    TAP --- ---
    FRIZER: Jo, máš pravdu, jde to jde akorát po jednom. Rebirth to má myslim stejně. Ale málokdy mám plný ATB u všech, že je to takhle akorát
    TOFI
    TOFI --- ---
    Pilgrims / 3h /#dohrano
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    TAP: Mozna jsem to delal blbe...ale po kazdym zadani priikazu jsem musel znovu naklikat komu co...nejde zpomalit, zadat vsem prikazy a pak spustit...
    TAP
    TAP --- ---
    FRIZER: R2 na rozdávání pokynů partě jsi nezkoušel? To je pro mě dostatečná náhrada pauzy.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Final Fantasy Remake/30 hodin/#dohrano

    Na PS1 jsem dohrál FF7 několikrát když mi bylo 13/14, bez toho abych uměl anglicky. Takže hudba pro mě hrála obří roli, jak pěstovat chocoby jsem chodil zjištovat do internetových kaváren a do knihovny vyzobávat tipy z PS magazinu. Nebudu tedy objektivní. Remake je pro mě totální nostalgie a malý splněný sen. Jakmile se kdekoliv rozezní Aerith´s theme tak jdu do kolen. Po hudebni stránce nemá FF7 téměř konkurenci .

    První rozehrání jsem měl na PS4 asi do 3/4 hry....a teď jí , před příštím čtvrtkem, dorazil celou na PS5...takže těch hodin bude celkově tak padesát....což na úvod který původně zabral pár hodin je více než slušné. Graficky, hratelně i příběhově jde o herní skvost....soubojový systém je naprosto skvělý, i když bych ocenil možnost pauzy na rozdání příkázů, nemůžu mít ale vše. Oproto příšernosti v FF16 naprostý opak. Balance mezi Fantasy/ Sci-Fi žánrem je zde doveden k naprosté dokonalosti a celková výprava si zaslouží kolik cen pobere. Design prostředí a jednotlivé nuance jsou geniální. Charaktery také.

    Hra v podstatě vypadá tak jak si jí pamatuju. Přidání a rošíření lokací na několik hodin, oproti pár minutám v originálu je supr krok. Menší změny v příběhu mi nevadí, spíše jsem rád za čerstvý vítr.

    Co může někomu vadit jsou občas natahované pasáže, příběhové změny oproti originálu nebo celkový styl hry. Pro běžného hráče by bylo 8/10 odpovídajících....za mě 9,5/10 s tím že bych nechal jen větší volnost pohybu....ale to přijde již příští týden.

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Control/37 hodin/#dohrano
    Rozehrál jsem to po nějakym roce podruhý a tentokrát mě to opravdu chytlo. Zajímavej příběh, atmosféra, jen ten boj mi úplně nesedl a ke konci jsem to spíš protrpěl. Bohužel mě dost zklamaly dlc. Sice nový nepřátelé, zbran, schopnosti, ale příběh už takovej o ničem, natahovaná vata a to prostředí mě teda taky dvakrát neuchvátilo...
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Pilgrims/1,5 hodin/#dohrano
    Když jsem to viděl poprvý, tak jen wtf?? Ale jednou večer jsem k tomu sednul a dohrál to. Bylo to fajn, jen teda strašně krátký.
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    Ghost of Tsushima PS4 - dohráno včetně platinové trofeje - herní čas určitě 100h+

    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    //tohle auditko jsem měl znát dávno!:)


    Dex

    dohráno za 12 hodin, 2D RPGčko, příběh takovej cyberpunkovej normál, za mě skvělá hratelnost. parádní krátká hra, doporučuju

    + strašně mi sedl stylovej cyberpunkovej vizuál včetně lowcost cutscén atd.
    + explorace je zábavná, spousta zákoutí, šachet, věcí k vylootování, schované vedlejší Q
    + celkově hratelnost, jen co jsem si zvykl na ovládání (moc takový hry nehraju)
    + hackovací hra ve hře je dobrej relax
    + hrou se dá prostřílet i proplížit

    - často je problém rozeznat, na co se dá skočit a co je jen pozadí
    - je vidět, že neměli největší budget - hra mohla bejt zásadně větší (nebo spíš delší, třeba další město v dalším aktu atd.)
    - ke konci je typ nepřátel, co uměj stunlockovat. strašnej voser, kterej ani neni nebezpečnej. je to jen voser.
    - nelze střílet přímo pod/nad sebe, přestože ti to zaměřovač "dovolí"

    tipy do začátku: určitě si co nejdřív otevřete oba levely lockpickingu, místo blokování se mi spíš osvědčil dodge (Q), jako augmenty si určitě co nejdřív dejte respirátor a lepší skákání, abyste si zpřístupnili nové oblasti

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Ratchet & Clank: Rift Apart (2021) / PS5+Portal / 28 hodin / #dohrano

    Letošní pátá dohraná hra. Většinu času hráno na Portalu v domácí síti.

    Před třemi lety jsem dohrál Ratchet & Clank 2016 na PS4 a fakt mi to sedlo. V průběhu roku pak vyšel tenhle další díl a já se na něj od té doby chystal... Nakonec to teda vyšlo až teď. Ale to čekání rozhodně stálo za to, byla to jízda! Začal jsem v pondělí, dneska máme neděli a platina je v kapse :-)

    Všechny tyhle R@C hry (je jich deset plus čtyři off-spiny) jsou už od dob PS2 vlastně pořád stejné. Cestujete mezi planetami, každá je jiná, hopsáte po nich, občas něčím otočíte a váš robůtek řeší puzzle. Když něco rozbijete nebo někoho rozstřílíte, vypadnou z toho šroubky, za které si kupujete zbraně. Čím víc nějakou zbraň používáte, tím víc je silnější a odemykají se jí sloty pro upgrady, takže je musíte používat všechny (budou se hodit). Zbraně jsou zábavně střelené. Kromě šroubků sbíráte ještě něco dalšího (třeba diamanty) a za to si ty upgrady kupujete. Upgradované zbraně používáte na silnější a silnější bossy, až přijde ten nejsilnější a vy zjistíte, že ho nedáte. Tak začnete prolézat mapu a grindovat, nakonec si najdete/složíte/koupíte RYNO (tu nejsilnější zbraň ve hře), no a s ní už toho bosse nějak udoláte. Konec, titulky.

    A celé je to od první až do poslední sekundy parádní zábava! Vždycky byla a vždycky bude, ačkoli těžko říct, jaké má s touhle exkluzivitou Sony vlastně další plány... Nicméně Rift Apart je prostě neskutečně chytlavá akční zábava, u které se nebudete ani chvíli nudit. Na mou obvyklou "normální" prostřední obtížnost (Rebel Agent) není hra nijak přehnaně těžká a i ta platina patří mezi snazší. Když se budete trochu snažit, tak všechno kromě jedné trofeje zvládnete během jednoho průchodu a tu zbávající můžete získat hned na začátku New Game+. Jen tomu budete muset věnovat trochu času navíc, protože jedna z trofejí například vyžaduje vymaxovat a pak specifickým způsobem používat zrovna tu zbraň, u které to jde asi nejpomaleji a nejhůř. Pokud platinu nechcete, zkraťte si herní dobu na polovinu.

    Tahle hra je z mého pohledu prostě prakticky dokonalá. Dostal jsem ohromnou chuť zahrát si znovu první díly série, ale tentokrát už ne na PS2 (kde jsem je nikdy nedohrál), ale na PS3 v rámci remasterované Classics HD kolekce. Něco mi říká, že rozhodně nebudu zklamaný.





    LEGI
    LEGI --- ---
    ZOMBO: já jsem si přesně kvůli tomu koupil z druhý ruky koupil PS3. a po dohrání zase poslal dál (resp. ke kamarádovi jako "záložní" stroj). byla to jediná hra, u který mi žena řekla "a nechceš dneska večer hrát? já bych se dívala".

    naprosto přelomovej zážitek. ale jasně, jsem už roky spíš casual hráč. když dám 3-4 "velký" hry ročně, tak je to tak akorát. Total War sérii nepočítám, to je povinnost :)
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    Super Mario Odyssey/150 hodin/#dohrano

    pro úplnost flex i sem. Ano, hodiny sedí, sesbíral jsem všech 999 power moonů. Základní průchod je realitvně jednoduchý na 20h, ale následná post game pak vyjde na 100+ (u mě 150h), ale stojí to za to. Neustálá smršť nápadů, člověk se u toho baví. Chtěl bych tohle hrát jako malej kluk.

    Proč 40 letej chlap investuje tolik času do plošinvoky pro děti? No jako dítě jsem nemohl mít vysněnýho Maria 64 - svého času revoluční hra, ale N64 stálo jak 2 průměrný mzdy (možná i víc) :-) Tak sem si to splnil na Switchi až teď (mezigenerace jsem neměl) a řekl si, že to prostě dohraju celé. Mnohdy jsem toho rozhodnutí litoval, u Long Journey's End, který jsem si nechal na úplný konec, už jsem myslel, že to kvůli poslednímu multimoonu nedám. Zkoušel jsem to 4 dny, než jsem to dal. A říkal si, že žádnýho Maria už nikdy.

    Ale pak závěr vlna euforie že jsem to dal a taky trocha toho dojetí, přece jen Mario = dětství a krize středního věku za dveřma ;-)

    10/10

    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    Iside / Switch / 4? hodiny / #dohrano

    Zase jeden z těch klenotů, od kterých toho moc nečekáte, vlastně se vám do toho nechce, a pak vás to kompletně pohltí a žasnete jak skvělý to po všech stránkách je. Asi jediné mínus bych se odvážil dát je absence hudby. Ale chápu proč, i když nějaký temný ambient by tomu dle mého slušel. Limbo jsem na telefonu nedohrál, ale už se na něj na Switchi chystám!

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    The Last of Us Part I / 18 hodin / #dohrano

    Splněnej herní sen. Jestli existuje jedinej titul, kvůli kterýmu bych si koupil konzoli, tak bez přemýšlení tenhle. Naštěstí stačilo jenom 10 let počkat na PC verzi. Znal jsem hru i seriál a stejně mě to zase dostalo.

    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Persona 5 Royal/165 hodi/Nintendo Switch/#dohrano

    Po dvou měsících to mám za sebou.Škoda, že nešlo vymaxovat víc vztahů. Bylo to dobré, i když náročné udržet pozornost při 2 hodinách dialogů v kuse :D
    TOFI
    TOFI --- ---
    Genesis Noir (xbox gamepass) #dohrano

    KAPITAN_JACK
    KAPITAN_JACK --- ---
    Lies of P #dohrano. Na mne moc lineární a "něco tomu chybí" - NG+ mne nějak neláká, hned napoprvé jsem dostal ten nejlepší ending. Zbraňové kombinace handle+blade jsou celkem inovativní, ale nakonec stejně člověk jede jednu handle + tu čepel, jejíž elementální damage je v aktuální situaci účinnější (a nebo tu Boss Weapon, která nelíp sedí statům, které leveloval).
    Stejně je to ale asi nejlepší aktuální soulslike na trhu, co není od Fromsoftu.
    H3AD3AD
    H3AD3AD --- ---
    H3AD3AD: Ranni konec - 168 hodin Prisoner/Mage/Samurai a i tak jsem pres 100 pokusu nedal malenii - #dohrano a zaroven jsem tu hru poslednich 14 dni fakt nesnasel a zaroven mam neodbytny nutkani si zahrat znova ))) ale nejdriv tak za dva roky.

    H3AD3AD
    H3AD3AD --- ---
    ja jsem dohral elden ring a jediny, co k tomu muzu dodat je, ze toto video je naprosto pravdivy
    Elden Ring from the NPC's Perspective
    https://www.youtube.com/watch?v=c6MW-qdNoYA
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Divinity II / 47 hodin / #dohrano

    Akční RPG, na který se mi v pomyslný knihovně roky prášilo, potom co jsem si po nadšení z Original Sin pořídil antologii Divinity. A byla to teda těžká dokopávačka.

    Příběh mě úplně minul, protože se sám nebere moc vážně a spíš sklouzává k parodii fantasy, což je pro Lariany už příznačný a to mám jejich humor rád.

    Herní dobu uměle prodlužujou dneska už přežitý věci, jako je malej inventář nebo omezenej fast travel v naoko otevřenym světě – obojí částečně zachrání hlavní tahák hry, ale až v její druhý polovině.

    Často dost chaotickej boj mi jen potvrdil, že je dobře, že v dalších dílech zvolili tahovej systém.

    Jediný, co vyniká a nikdy nezklame, je melancholická hudba od Kirilla Pokrovskýho.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam