• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    NYX #dohrano 2024
    https://static.freedomconnection.cz/nyx-dohrano/

    Vyfoť a sdílej fotku závěrečných titulků/finalbosse/trofeje ze hry, kterou jsi aktuálně dohrál + přidej popisek o jakou hru se jedná a kolik hodin ti cca trvalo dohrání + #dohrano .
    Př. Half Life/10 hodin/#dohrano

    Všichni v diskuzi budeme rádi, když napíšeš i tvoje dojmy z hraní.


    dceřiná diskuze: [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Loosers není ani na nástěnce (vím, má to být "losers", ale už to nejde změnit)] [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce]
    rozbalit záhlaví
    TAP
    TAP --- ---
    FRIZER: Jo, máš pravdu, jde to jde akorát po jednom. Rebirth to má myslim stejně. Ale málokdy mám plný ATB u všech, že je to takhle akorát
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    TAP: Mozna jsem to delal blbe...ale po kazdym zadani priikazu jsem musel znovu naklikat komu co...nejde zpomalit, zadat vsem prikazy a pak spustit...
    TAP
    TAP --- ---
    FRIZER: R2 na rozdávání pokynů partě jsi nezkoušel? To je pro mě dostatečná náhrada pauzy.
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Final Fantasy Remake/30 hodin/#dohrano

    Na PS1 jsem dohrál FF7 několikrát když mi bylo 13/14, bez toho abych uměl anglicky. Takže hudba pro mě hrála obří roli, jak pěstovat chocoby jsem chodil zjištovat do internetových kaváren a do knihovny vyzobávat tipy z PS magazinu. Nebudu tedy objektivní. Remake je pro mě totální nostalgie a malý splněný sen. Jakmile se kdekoliv rozezní Aerith´s theme tak jdu do kolen. Po hudebni stránce nemá FF7 téměř konkurenci .

    První rozehrání jsem měl na PS4 asi do 3/4 hry....a teď jí , před příštím čtvrtkem, dorazil celou na PS5...takže těch hodin bude celkově tak padesát....což na úvod který původně zabral pár hodin je více než slušné. Graficky, hratelně i příběhově jde o herní skvost....soubojový systém je naprosto skvělý, i když bych ocenil možnost pauzy na rozdání příkázů, nemůžu mít ale vše. Oproto příšernosti v FF16 naprostý opak. Balance mezi Fantasy/ Sci-Fi žánrem je zde doveden k naprosté dokonalosti a celková výprava si zaslouží kolik cen pobere. Design prostředí a jednotlivé nuance jsou geniální. Charaktery také.

    Hra v podstatě vypadá tak jak si jí pamatuju. Přidání a rošíření lokací na několik hodin, oproti pár minutám v originálu je supr krok. Menší změny v příběhu mi nevadí, spíše jsem rád za čerstvý vítr.

    Co může někomu vadit jsou občas natahované pasáže, příběhové změny oproti originálu nebo celkový styl hry. Pro běžného hráče by bylo 8/10 odpovídajících....za mě 9,5/10 s tím že bych nechal jen větší volnost pohybu....ale to přijde již příští týden.

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Control/37 hodin/#dohrano
    Rozehrál jsem to po nějakym roce podruhý a tentokrát mě to opravdu chytlo. Zajímavej příběh, atmosféra, jen ten boj mi úplně nesedl a ke konci jsem to spíš protrpěl. Bohužel mě dost zklamaly dlc. Sice nový nepřátelé, zbran, schopnosti, ale příběh už takovej o ničem, natahovaná vata a to prostředí mě teda taky dvakrát neuchvátilo...
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Pilgrims/1,5 hodin/#dohrano
    Když jsem to viděl poprvý, tak jen wtf?? Ale jednou večer jsem k tomu sednul a dohrál to. Bylo to fajn, jen teda strašně krátký.
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    Ghost of Tsushima PS4 - dohráno včetně platinové trofeje - herní čas určitě 100h+

    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    //tohle auditko jsem měl znát dávno!:)


    Dex

    dohráno za 12 hodin, 2D RPGčko, příběh takovej cyberpunkovej normál, za mě skvělá hratelnost. parádní krátká hra, doporučuju

    + strašně mi sedl stylovej cyberpunkovej vizuál včetně lowcost cutscén atd.
    + explorace je zábavná, spousta zákoutí, šachet, věcí k vylootování, schované vedlejší Q
    + celkově hratelnost, jen co jsem si zvykl na ovládání (moc takový hry nehraju)
    + hackovací hra ve hře je dobrej relax
    + hrou se dá prostřílet i proplížit

    - často je problém rozeznat, na co se dá skočit a co je jen pozadí
    - je vidět, že neměli největší budget - hra mohla bejt zásadně větší (nebo spíš delší, třeba další město v dalším aktu atd.)
    - ke konci je typ nepřátel, co uměj stunlockovat. strašnej voser, kterej ani neni nebezpečnej. je to jen voser.
    - nelze střílet přímo pod/nad sebe, přestože ti to zaměřovač "dovolí"

    tipy do začátku: určitě si co nejdřív otevřete oba levely lockpickingu, místo blokování se mi spíš osvědčil dodge (Q), jako augmenty si určitě co nejdřív dejte respirátor a lepší skákání, abyste si zpřístupnili nové oblasti

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Ratchet & Clank: Rift Apart (2021) / PS5+Portal / 28 hodin / #dohrano

    Letošní pátá dohraná hra. Většinu času hráno na Portalu v domácí síti.

    Před třemi lety jsem dohrál Ratchet & Clank 2016 na PS4 a fakt mi to sedlo. V průběhu roku pak vyšel tenhle další díl a já se na něj od té doby chystal... Nakonec to teda vyšlo až teď. Ale to čekání rozhodně stálo za to, byla to jízda! Začal jsem v pondělí, dneska máme neděli a platina je v kapse :-)

    Všechny tyhle R@C hry (je jich deset plus čtyři off-spiny) jsou už od dob PS2 vlastně pořád stejné. Cestujete mezi planetami, každá je jiná, hopsáte po nich, občas něčím otočíte a váš robůtek řeší puzzle. Když něco rozbijete nebo někoho rozstřílíte, vypadnou z toho šroubky, za které si kupujete zbraně. Čím víc nějakou zbraň používáte, tím víc je silnější a odemykají se jí sloty pro upgrady, takže je musíte používat všechny (budou se hodit). Zbraně jsou zábavně střelené. Kromě šroubků sbíráte ještě něco dalšího (třeba diamanty) a za to si ty upgrady kupujete. Upgradované zbraně používáte na silnější a silnější bossy, až přijde ten nejsilnější a vy zjistíte, že ho nedáte. Tak začnete prolézat mapu a grindovat, nakonec si najdete/složíte/koupíte RYNO (tu nejsilnější zbraň ve hře), no a s ní už toho bosse nějak udoláte. Konec, titulky.

    A celé je to od první až do poslední sekundy parádní zábava! Vždycky byla a vždycky bude, ačkoli těžko říct, jaké má s touhle exkluzivitou Sony vlastně další plány... Nicméně Rift Apart je prostě neskutečně chytlavá akční zábava, u které se nebudete ani chvíli nudit. Na mou obvyklou "normální" prostřední obtížnost (Rebel Agent) není hra nijak přehnaně těžká a i ta platina patří mezi snazší. Když se budete trochu snažit, tak všechno kromě jedné trofeje zvládnete během jednoho průchodu a tu zbávající můžete získat hned na začátku New Game+. Jen tomu budete muset věnovat trochu času navíc, protože jedna z trofejí například vyžaduje vymaxovat a pak specifickým způsobem používat zrovna tu zbraň, u které to jde asi nejpomaleji a nejhůř. Pokud platinu nechcete, zkraťte si herní dobu na polovinu.

    Tahle hra je z mého pohledu prostě prakticky dokonalá. Dostal jsem ohromnou chuť zahrát si znovu první díly série, ale tentokrát už ne na PS2 (kde jsem je nikdy nedohrál), ale na PS3 v rámci remasterované Classics HD kolekce. Něco mi říká, že rozhodně nebudu zklamaný.





    LEGI
    LEGI --- ---
    ZOMBO: já jsem si přesně kvůli tomu koupil z druhý ruky koupil PS3. a po dohrání zase poslal dál (resp. ke kamarádovi jako "záložní" stroj). byla to jediná hra, u který mi žena řekla "a nechceš dneska večer hrát? já bych se dívala".

    naprosto přelomovej zážitek. ale jasně, jsem už roky spíš casual hráč. když dám 3-4 "velký" hry ročně, tak je to tak akorát. Total War sérii nepočítám, to je povinnost :)
    HONZAL
    HONZAL --- ---
    Super Mario Odyssey/150 hodin/#dohrano

    pro úplnost flex i sem. Ano, hodiny sedí, sesbíral jsem všech 999 power moonů. Základní průchod je realitvně jednoduchý na 20h, ale následná post game pak vyjde na 100+ (u mě 150h), ale stojí to za to. Neustálá smršť nápadů, člověk se u toho baví. Chtěl bych tohle hrát jako malej kluk.

    Proč 40 letej chlap investuje tolik času do plošinvoky pro děti? No jako dítě jsem nemohl mít vysněnýho Maria 64 - svého času revoluční hra, ale N64 stálo jak 2 průměrný mzdy (možná i víc) :-) Tak sem si to splnil na Switchi až teď (mezigenerace jsem neměl) a řekl si, že to prostě dohraju celé. Mnohdy jsem toho rozhodnutí litoval, u Long Journey's End, který jsem si nechal na úplný konec, už jsem myslel, že to kvůli poslednímu multimoonu nedám. Zkoušel jsem to 4 dny, než jsem to dal. A říkal si, že žádnýho Maria už nikdy.

    Ale pak závěr vlna euforie že jsem to dal a taky trocha toho dojetí, přece jen Mario = dětství a krize středního věku za dveřma ;-)

    10/10

    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    Iside / Switch / 4? hodiny / #dohrano

    Zase jeden z těch klenotů, od kterých toho moc nečekáte, vlastně se vám do toho nechce, a pak vás to kompletně pohltí a žasnete jak skvělý to po všech stránkách je. Asi jediné mínus bych se odvážil dát je absence hudby. Ale chápu proč, i když nějaký temný ambient by tomu dle mého slušel. Limbo jsem na telefonu nedohrál, ale už se na něj na Switchi chystám!

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    The Last of Us Part I / 18 hodin / #dohrano

    Splněnej herní sen. Jestli existuje jedinej titul, kvůli kterýmu bych si koupil konzoli, tak bez přemýšlení tenhle. Naštěstí stačilo jenom 10 let počkat na PC verzi. Znal jsem hru i seriál a stejně mě to zase dostalo.

    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Persona 5 Royal/165 hodi/Nintendo Switch/#dohrano

    Po dvou měsících to mám za sebou.Škoda, že nešlo vymaxovat víc vztahů. Bylo to dobré, i když náročné udržet pozornost při 2 hodinách dialogů v kuse :D
    TOFI
    TOFI --- ---
    Genesis Noir (xbox gamepass) #dohrano

    KAPITAN_JACK
    KAPITAN_JACK --- ---
    Lies of P #dohrano. Na mne moc lineární a "něco tomu chybí" - NG+ mne nějak neláká, hned napoprvé jsem dostal ten nejlepší ending. Zbraňové kombinace handle+blade jsou celkem inovativní, ale nakonec stejně člověk jede jednu handle + tu čepel, jejíž elementální damage je v aktuální situaci účinnější (a nebo tu Boss Weapon, která nelíp sedí statům, které leveloval).
    Stejně je to ale asi nejlepší aktuální soulslike na trhu, co není od Fromsoftu.
    H3AD3AD
    H3AD3AD --- ---
    H3AD3AD: Ranni konec - 168 hodin Prisoner/Mage/Samurai a i tak jsem pres 100 pokusu nedal malenii - #dohrano a zaroven jsem tu hru poslednich 14 dni fakt nesnasel a zaroven mam neodbytny nutkani si zahrat znova ))) ale nejdriv tak za dva roky.

    H3AD3AD
    H3AD3AD --- ---
    ja jsem dohral elden ring a jediny, co k tomu muzu dodat je, ze toto video je naprosto pravdivy
    Elden Ring from the NPC's Perspective
    https://www.youtube.com/watch?v=c6MW-qdNoYA
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Divinity II / 47 hodin / #dohrano

    Akční RPG, na který se mi v pomyslný knihovně roky prášilo, potom co jsem si po nadšení z Original Sin pořídil antologii Divinity. A byla to teda těžká dokopávačka.

    Příběh mě úplně minul, protože se sám nebere moc vážně a spíš sklouzává k parodii fantasy, což je pro Lariany už příznačný a to mám jejich humor rád.

    Herní dobu uměle prodlužujou dneska už přežitý věci, jako je malej inventář nebo omezenej fast travel v naoko otevřenym světě – obojí částečně zachrání hlavní tahák hry, ale až v její druhý polovině.

    Často dost chaotickej boj mi jen potvrdil, že je dobře, že v dalších dílech zvolili tahovej systém.

    Jediný, co vyniká a nikdy nezklame, je melancholická hudba od Kirilla Pokrovskýho.

    DFOJTIK
    DFOJTIK --- ---
    JUNGLER: ty jo, cca pred dvaceti nebo kolika lety jsem hro koupil s casopise Excalibur a behem cca pul roku jsem ji dohral dvakrat za sebou, nostalgie :)
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Spellcross / od oka tak 90 hodin / #dohrano / Steam deck
    Vyvěste červené lampiony, tehle kousek byl náročnej. Tenkrát se nebáli do hry narvat brutální množství misí narvaných brutální obtížností. Hordy orků, čarodějů, harpií, draků a další magické verbeže mě mnohokrát v průběhu hry tlačily do hlavy myšlenku: "vole vzdej to už sakra, ta hra za ty nervy nestojí" ale nepovedlo se jim to šmejdům, protože ta hra za ty nervy opravdu stojí. Totiž každá ta neřešitelná situace nějaké řešení nakonec měla a postupně, jak se mi moji svěřenci vylepšovali se ke konci moje armáda stala naprosto neporazitelnou a všechny hordy přejela jako parní válec. K obratu došlo někde ve třech čtvrtinách hry, kdy se z brutální náročný strategie stala příjemná relaxační záležitost. Další prastarej rest odepsán :)

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam