• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    SWAMP_ASS
    SWAMP_ASS --- ---
    HADES/ PC/ 20 hodin/ #dohráno

    Teda dohráno, sejmul jsem final bosse no a každej kdo hrál ví...celej run jsem stihnul za 34 minut, šlo o 39 průchod.
    Osvěžující hra se svižným tempem, už jsem psal vedle, že mne ohromně bavila křivka obtížnosti spolu s neustálým přísunem nových dovedností a mechanik, které vás nutí se něco stále učit.
    Budu se do hry později vracet, teď se půjdu zpět pinožit do DS3.

    _
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    LEFTY: Imho pokud necekas, ze te tim nalakaji stare FF, tak to bych rekl, ze ne. Ale dobrej reimagination remake to je, ne ze ne!
    Ale stejne bych ti doporucil FF12 Zodiac, ten je zdaleka nejlepsi FF vubec dle meho nazoru.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    LEFTY: Jj, kvalita se z meho pohledu dost ruzni, ale jinak nezalezi na tom, kde clovek zacne. Ty dily jsou zcela zcela separe a krom autoru je nic moc nespojuje
    GEE
    GEE --- ---
    LEFTY: Dokonce bych si troufl říct, že je to aktuálně ten nejlepší možnej start
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Ha, tak asi dobrý:

    Final Fantasy is mostly an anthology series with primary installments being stand-alone role-playing games, each with different settings, plots and main characters, but the franchise is linked by several recurring elements, including game mechanics and recurring character names
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    a pro nás ještě míň neznalé, FF7 Remake je dobrý start jako kontakt s FF? Nebudu úplně ztracenej?
    GEE
    GEE --- ---
    Paranormasight: The Seven Mysteries of Honjo/Steamdeck/12 hodin/ #dohrano
    Sympatická vizuální novela, trochu horor, trochu detektivka. Pět hlavních postav se v noci setkává v Tokyu. Ke každému z nich se záhadně dostává kámen, který umožní za určitých podmínek zabíjet a nasbírat tak duše. Kdo jich nasbírá dost, ten může zahájit rituál a vrátit z říše mrtvých koho si přeje. Příbehy jednotlivých postav se samozřejmě propletou a...dál už nebudu nic prozrazovat :-)

    Dobrovolně přiznávám, že jsem párkrát při záseku sáhnul pro návod.

    GEE
    GEE --- ---
    OMNISLASH: Přesně tak. Navazuješ přesně tam, kde Intergrade končí. Dokážu si představit, že člověk začne hrát i jen čistě po Remaku, bez Intergrade, ale pár věcí okolo Yuffie pak nebude dávat takovej smysl.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    GEE: Pro nas neznale, ten FF7Rebirth, to je druhy dil toho FF7 remaku, ktery pokracuje tam, kde ten intergrade nebo jak se to..) skoncil?
    GEE
    GEE --- ---
    Final Fantasy VII Rebirth/PS5/102 hodin/#dohrano
    Hodně toho už řekl kolega TAP. Po dvojím dohrání remaku GEE jsem do Rebirthu naskočil hned v den vydání. Nezapomenutejnej, dlouhatánskej roadtrip s postavama, který nejde nemilovat. Japonci pojali open world poctivě a je krásně vidět, že brali jen to nejlepší - inspirace Horizonem, Yakuzou, Ghost of Tsushima, ale třeba i Inscryption je tu vidět na první dobrou a není se za co stydět. Minimálně třetinu hry jsem strávil v minihrách - chocobové, piano, střílečky, to všechno jsem vytěžil naplno. Soubojovej systém je jednoduchej a neuvěřitelně bohatej zároveň.

    Samozřejmě je ale co vytýkat - performance mód by mohl vypadat líp, prakticky není možný side aktivity vynechat, protože jinak člověk nenaleveluje (ale taky kdo by to dělal?).

    Nepochybuju, že Rebirh uvidíme prakticky ve všech seznamech na letošní GOTY a nemůžu se dočkat za pár let závěrečnýho dílu trilogie.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Bramble: The Mountain King (2023) / XSS / 6 hodin / #dohrano

    Lineární adventurka s překvapivě hutnou atmosférou a místy až fotorealistickým vizuálem. Za atmosféru mohou severské folklorní příběhy, kterými je hra volně inspirovaná, a musím říct, že místy je to opravdu nečekaný masakr (rozhodně na to, že hlavními hrdiny jsou dvě malé děti). Za vizuál může UE4, díky němuž některé lokace vypadají opravdu fantasticky (nicméně některé naopak vypadají tak hnusně, že je snad dělalo nějaké úplně jiné studio pro jiný projekt). Stylem mi to trochu připomnělo Unravel, ovšem je to o několik levelů temnější. Hratelností pak třeba Limbo, tam by i ta temnota seděla a umírat budete v jednom kuse. Plus občas do toho vstoupí jednoduchý rébus a dokonce i několik překvapivě obtížných bossfightů (je to trochu akčnější adventura).

    Za zmínku rozhodně stojí i hudba - tu si klidně kupte, pokud to je váš šálek kávy. Další screenshoty jsou zde [DEEFHA @ GameShots :: screenshoty z her] a závěrem jen upozorňuju, že v pohybu to vypadá mnohem líp.





    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Konecne nejsem na prvni pozici!
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    ANTICLOVEK: Hezký! Nicméně můj skript na scrapování do https://static.freedomconnection.cz/nyx-dohrano/ to zaříznul se statusem PLAYTIME_TOO_HIGH, protože tam mám nastavenej limit na 500 hodin u jedný hry, pak už je to podezřelý :-D Přidal jsem možnost override, takže tam nakonec jsi. Gratulki!
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    KAJJAK: to vůbec, jsou to "malý" atomovky roku 1945 :) "jenom" to vymaže divize na políčku asi na 1% síly a rozjebe to místní stavby/infrastrukturu/zásobování. víceméně to je dost end game záležitost a pravděpodobně pokud si do toho může člověk dovolit investovat, tak už má stejně vyhráno :) imho to je jen taková berlička jak uspíšit už vyhranou hru a nebo se probombit skrz nějaký brutální opevnění v horách. atomovka > nájezd tanků a je to. taky to nemůžeš jen tak házet kdekoliv. musíš mít nad oblastí vysokou air superiority a až pak tam můžeš poslat bombardér, aby to hodil :) samozřejmě vymazání nepřátelského hlavního města má za následek rozjebání celého systému zásobování (protože jen zlomek je v provinciích a většina "teče" vlakama z hlavního města), takže to hodně zabolí, ale jak říkám - než na tohle dojde, tak už stejně vyhraješ
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ANTICLOVEK: jake to ma nasledky? kdo to vyvine prvni muze to rozhazet na vsechny nepratele = insta vyhra?
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    LEFTY: můžeš:)
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    ANTICLOVEK: počítá, ale jenom jestli můžeš shodit na protivníky atomovku.
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    počítá se i takováhle hra?:)
    Hearts of Iron IV se všema DLC / 1000 hodin (za posledních pět let ehm) / #dohrano (aspoň na nějakou dobu)

    kdo má rád autistický Paradox map games, tak tohle je za mě úplnej vítěz. simulátor druhý světový (1.1. 1936 startovní datum) a/nebo různých alternativních historií, možnost hrát za jakoukoliv zemi na světě, nekonečně mnoho možností...

    + core gameplay je totální heroin, před tím jsem tkahle měl Stellaris a nebo třeba Civku 5
    + balanc boje, politiky, zásobování, výzkumu,
    + prakticky nekonečný obsah. i kdyby se člověku ohrála základní hra, tak tu jsou DLCčka a neskutečně našlapaný módy, který přinesou další stovky hodin zábavy (hlavně Kaiserreich a Road to 56)
    + miliarda možných strategií, buildů a variant, žádná hra mi nepřijde stejná
    + hrát jako demokratický Československo odmítnout Mnichovskej diktát a porazit nácky mi vždycky tak krásně pohladí u srdíčka:)
    + hra se s DLCčky a updaty dost vyvíjí a rozvíjí, takže furt je "co dělat"

    - spousta achievementů jsou totální RNG, který můžou posrat i několikahodinovej run (musí se hrát v Iron man módu)
    - neskutečně časově náročný ("ještě jeden tah/research/obsazení Polska")
    - ne úplně new user friendly - tutorial prakticky chybí, takže doporučuju nakoukat hodiny videí tipů a triků, ale hlavně ať jsou alespoň z posledního roku!:)
    - mulťák umí docela padat, což je po tolika letech fakt neskutečný (ale já hrál téměř výhradně single)
    - hra se s DLCčky a updaty dost vyvíjí a rozvíjí, takže když to člověk zapne po delší době, tak se spoustu věcí musí přeučit

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Industria/4h/#dohrano
    Docela zajímavá indie jednohubka. Je z toho cítit taková ta half-life atmosféra a příběh je taky docela zajímavej. Jen je to strašně krátký a ten svět mi kolikrát přišel tak ukrutně prázdnej, škoda. Jsem zvědavej na pokračování.


    DWAY
    DWAY --- ---
    Hades 2 / Steamdeck / 25 hodin

    Je to teda jen prvni zabiti Chronose :) Ale tak beru to jako milestone. Jinak je to bomba. Je mi az lito, ze je treba cekat rok na 1.0

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam