• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    NYX #dohrano 2024
    https://static.freedomconnection.cz/nyx-dohrano/

    Vyfoť a sdílej fotku závěrečných titulků/finalbosse/trofeje ze hry, kterou jsi aktuálně dohrál + přidej popisek o jakou hru se jedná a kolik hodin ti cca trvalo dohrání + #dohrano .
    Př. Half Life/10 hodin/#dohrano

    Všichni v diskuzi budeme rádi, když napíšeš i tvoje dojmy z hraní.


    dceřiná diskuze: [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Loosers není ani na nástěnce (vím, má to být "losers", ale už to nejde změnit)] [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce]
    rozbalit záhlaví
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    GEE: Pro nas neznale, ten FF7Rebirth, to je druhy dil toho FF7 remaku, ktery pokracuje tam, kde ten intergrade nebo jak se to..) skoncil?
    GEE
    GEE --- ---
    Final Fantasy VII Rebirth/PS5/102 hodin/#dohrano
    Hodně toho už řekl kolega TAP. Po dvojím dohrání remaku GEE jsem do Rebirthu naskočil hned v den vydání. Nezapomenutejnej, dlouhatánskej roadtrip s postavama, který nejde nemilovat. Japonci pojali open world poctivě a je krásně vidět, že brali jen to nejlepší - inspirace Horizonem, Yakuzou, Ghost of Tsushima, ale třeba i Inscryption je tu vidět na první dobrou a není se za co stydět. Minimálně třetinu hry jsem strávil v minihrách - chocobové, piano, střílečky, to všechno jsem vytěžil naplno. Soubojovej systém je jednoduchej a neuvěřitelně bohatej zároveň.

    Samozřejmě je ale co vytýkat - performance mód by mohl vypadat líp, prakticky není možný side aktivity vynechat, protože jinak člověk nenaleveluje (ale taky kdo by to dělal?).

    Nepochybuju, že Rebirh uvidíme prakticky ve všech seznamech na letošní GOTY a nemůžu se dočkat za pár let závěrečnýho dílu trilogie.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Bramble: The Mountain King (2023) / XSS / 6 hodin / #dohrano

    Lineární adventurka s překvapivě hutnou atmosférou a místy až fotorealistickým vizuálem. Za atmosféru mohou severské folklorní příběhy, kterými je hra volně inspirovaná, a musím říct, že místy je to opravdu nečekaný masakr (rozhodně na to, že hlavními hrdiny jsou dvě malé děti). Za vizuál může UE4, díky němuž některé lokace vypadají opravdu fantasticky (nicméně některé naopak vypadají tak hnusně, že je snad dělalo nějaké úplně jiné studio pro jiný projekt). Stylem mi to trochu připomnělo Unravel, ovšem je to o několik levelů temnější. Hratelností pak třeba Limbo, tam by i ta temnota seděla a umírat budete v jednom kuse. Plus občas do toho vstoupí jednoduchý rébus a dokonce i několik překvapivě obtížných bossfightů (je to trochu akčnější adventura).

    Za zmínku rozhodně stojí i hudba - tu si klidně kupte, pokud to je váš šálek kávy. Další screenshoty jsou zde [DEEFHA @ GameShots :: screenshoty z her] a závěrem jen upozorňuju, že v pohybu to vypadá mnohem líp.





    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Konecne nejsem na prvni pozici!
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    ANTICLOVEK: Hezký! Nicméně můj skript na scrapování do https://static.freedomconnection.cz/nyx-dohrano/ to zaříznul se statusem PLAYTIME_TOO_HIGH, protože tam mám nastavenej limit na 500 hodin u jedný hry, pak už je to podezřelý :-D Přidal jsem možnost override, takže tam nakonec jsi. Gratulki!
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    KAJJAK: to vůbec, jsou to "malý" atomovky roku 1945 :) "jenom" to vymaže divize na políčku asi na 1% síly a rozjebe to místní stavby/infrastrukturu/zásobování. víceméně to je dost end game záležitost a pravděpodobně pokud si do toho může člověk dovolit investovat, tak už má stejně vyhráno :) imho to je jen taková berlička jak uspíšit už vyhranou hru a nebo se probombit skrz nějaký brutální opevnění v horách. atomovka > nájezd tanků a je to. taky to nemůžeš jen tak házet kdekoliv. musíš mít nad oblastí vysokou air superiority a až pak tam můžeš poslat bombardér, aby to hodil :) samozřejmě vymazání nepřátelského hlavního města má za následek rozjebání celého systému zásobování (protože jen zlomek je v provinciích a většina "teče" vlakama z hlavního města), takže to hodně zabolí, ale jak říkám - než na tohle dojde, tak už stejně vyhraješ
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ANTICLOVEK: jake to ma nasledky? kdo to vyvine prvni muze to rozhazet na vsechny nepratele = insta vyhra?
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    LEFTY: můžeš:)
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    ANTICLOVEK: počítá, ale jenom jestli můžeš shodit na protivníky atomovku.
    ANTICLOVEK
    ANTICLOVEK --- ---
    počítá se i takováhle hra?:)
    Hearts of Iron IV se všema DLC / 1000 hodin (za posledních pět let ehm) / #dohrano (aspoň na nějakou dobu)

    kdo má rád autistický Paradox map games, tak tohle je za mě úplnej vítěz. simulátor druhý světový (1.1. 1936 startovní datum) a/nebo různých alternativních historií, možnost hrát za jakoukoliv zemi na světě, nekonečně mnoho možností...

    + core gameplay je totální heroin, před tím jsem tkahle měl Stellaris a nebo třeba Civku 5
    + balanc boje, politiky, zásobování, výzkumu,
    + prakticky nekonečný obsah. i kdyby se člověku ohrála základní hra, tak tu jsou DLCčka a neskutečně našlapaný módy, který přinesou další stovky hodin zábavy (hlavně Kaiserreich a Road to 56)
    + miliarda možných strategií, buildů a variant, žádná hra mi nepřijde stejná
    + hrát jako demokratický Československo odmítnout Mnichovskej diktát a porazit nácky mi vždycky tak krásně pohladí u srdíčka:)
    + hra se s DLCčky a updaty dost vyvíjí a rozvíjí, takže furt je "co dělat"

    - spousta achievementů jsou totální RNG, který můžou posrat i několikahodinovej run (musí se hrát v Iron man módu)
    - neskutečně časově náročný ("ještě jeden tah/research/obsazení Polska")
    - ne úplně new user friendly - tutorial prakticky chybí, takže doporučuju nakoukat hodiny videí tipů a triků, ale hlavně ať jsou alespoň z posledního roku!:)
    - mulťák umí docela padat, což je po tolika letech fakt neskutečný (ale já hrál téměř výhradně single)
    - hra se s DLCčky a updaty dost vyvíjí a rozvíjí, takže když to člověk zapne po delší době, tak se spoustu věcí musí přeučit

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Industria/4h/#dohrano
    Docela zajímavá indie jednohubka. Je z toho cítit taková ta half-life atmosféra a příběh je taky docela zajímavej. Jen je to strašně krátký a ten svět mi kolikrát přišel tak ukrutně prázdnej, škoda. Jsem zvědavej na pokračování.


    DWAY
    DWAY --- ---
    Hades 2 / Steamdeck / 25 hodin

    Je to teda jen prvni zabiti Chronose :) Ale tak beru to jako milestone. Jinak je to bomba. Je mi az lito, ze je treba cekat rok na 1.0

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Remnant 2 / PS5 / 83 hodin / #dohrano

    Měl jsem rozepsaných šest odstavců o tom, jak je Remnant 2 skvělej a že je to jedna z prvních důstojných, promyšlených a zatraceně chytlavých referencí na soulsovky s fanstastickým designem světů a monster, ale Nyx mi při odesílán postu vygeneroval error a znovu už to psát nebudu, tak snad bude stačit jenom to, že jsem váhal nad maximálním hodnocením.

    Pokud máte rádi souls like žánr, tak Remnanta 2 berte, protože je to audiovizuálně fascinující kousek plný zatraceně zábavných mechanik, který můžete projít jak v coopu, tak kompletně sólo a maximálně si užijete oba styly přístupu. Sice mám komplet kampaň, DLC, prošel jsem si opakovaně všechny světy, které byly díky propracovanému systému procedurálního generování pokaždé trochu jiné, ale i tak budu pokračovat dál už jenom kvůli tomu, abych potkal všechny mrchy, které čekají na konci všech těch bizarních alternativních světů.

    9.5/10

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    NARKOTIX: ...puzzly nejsou kdoví jaké a soubojový system není vůbec zábavný, ale z grafika je úžasná ... Hratelnost - Tam prakticky není... Týjo, to zní jako moje reakce na jedničku :-D Takže je to vlastně to samý jako jednička, jen v U5 místo v U4. Dobrý vědět.
    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    Senua's Saga: Hellblade 2/9hod/PC GamePass/ #dohrano

    Po 6ti letech, jsem dostal přesně to, co jsem očekával..
    Ta "hra" je fakt nádherná!! Dobře, asi to není upně hra, puzzly nejsou kdoví jaké a soubojový system není vůbec zábavný, ale z grafika je úžasná, Audio je boží (ještě dlouho budu slyšet hlasy v hlavě) Hratelnost - Tam prakticky není, ale já osobně mám tyhle příběhový walking simulatory rád!

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    DAVESADE: Dej! Myslím, že budeš nadšený :-)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    DEEFHA: Hral jsem demo a okouzlilo mne to - urcite si to dam cele!
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Chants of Sennaar (2023) / XSS / 13,5 hodiny / # dohrano

    Naprostá pecka pro milovníky logických adventur, složitých rébusů, reverse engineeringu, archeologie a lingvistiky. Vizuální skvost, sázející na vektorový minimalismus a estetiku à la Moebius (Sable npkc?). A v neposlední řadě i pověstná sova, která rozhodně není tím, čím by se mohla zdát být. To všechno je tahle indie hra, o které nechci prozradit víc, než je nezbytně nutné, abych případným dalším hráčům nezkazil zážitek. Btw hra je aktuálně v GamePassu.

    Takže ve zkratce: na začátku se ocitnete někde. Vůbec nevíte kdo jste, kde jste a co tam máte dělat. Někam jdete, někoho potkáte. Ten na vás začne mluvit jazykem, kterému nerozumíte (resp. "mluvení" probíhá formou bublin s textem napsaným znaky, které nedokážete identifikovat). Pokud chcete jazyku porozumět, musíte začít přiřazovat jednotlivým znakům význam, díky kterému se texty postupně stanou srozumitelnými. Musíte začít zkoumat, hledat a zapisovat si (zapisujete si digitálně do svého deníku). A to je všechno, o čem si na začátku myslíte, že hra je.

    Může to probíhat třeba tak, že narazíte na nástěnnou malbu nebo reliéf, u kterého je zároveň něco napsáno. Nápisy pravděpodobně popisují to, co umělecké dílo znázorňuje, to už tak bývá. Když takových indicií najdete dostatek, v deníku se vám objeví stránka, na které máte nakreslené různé činnosti nebo předměty a můžete k nim začít přiřazovat znaky jazyka, na které jste zatím narazili. Když správně přiřadíte všechny znaky, stránka se vám "odemkne", tzn. že se vám u použitých znaků objeví potvrzený význam (samozřejmě v angličtině). Nemůžete to dělat stylem pokus-omyl, stránka se totiž odemkne vždycky až po správném přiřazení opravdu všech znaků, které na ní jsou. Do té doby nevíte, jestli jste znaky umístili správně, a počet kombinací samozřejmě roste spolu s počtem objevených znaků a stránek v deníku.

    Musíte tedy postupovat logicky. Můžete se dívat na to, co lidé dělají, když s vámi o něčem mluví. Jak se u toho tváří, jaké mají zbarvení hlasu (negativní, veselé, křik...) a podle toho odhadovat, co asi tak říkají. Můžete objevit různé přístroje, které mají popsané ovládací prvky a když si přístroj vyzkoušíte, tak zase dokážete zjistit pár dalších slov. Můžete si zahrát několik miniher, můžete se podívat na divadelní představení. Tím vším se seznamujete s prostředím a nakonec se jazyk naučit dokážete. Vaše postava ve hře sama nemluví, ale znalost významu znaků potřebuje. Občas je totiž musí někam zadat nebo něco udělat správným způsobem, aby se něco stalo a děj se posunul dál. A že se je kam posouvat! Poměrně brzy totiž zjistíte, že ten jazyk, který se učíte, pravděpodobně nebude jediný jazyk, se kterým se ve hře setkáte a který budete muset rozlousknout...

    Víc už toho asi nechci prozradit. Podle herní doby si ale asi dokážete představit, že hra je mnohem rozsáhlejší, než by se na první pohled mohlo zdát (a než se zdálo mně samotnému na jejím začátku). Navíc je nečekaně komplexní, protože všechno, co se od jejího začátku naučíte, budete postupně využívat nejen v průběhu, ale hlavně na samotném konci. Tam se všechny sesbírané střípky vědomostí složí dohromady naprosto famózním způsobem, který mě osobně ohromně uspokojil. Takovým tím způsobem, jako když se děsně dlouho snažíte rozlousknout hlavolam a ono se to nakonec podaří. Tak tohle bylo jako N jednotlivých hlavolamů, které dohoromady tvoří jeden velký propojený rébus. Prostě uspokojení na Ntou :-)

    Pokud se chcete podívat, jak hra vypadá, tak jsem naházel screenshoty sem a sem. Asi na nich není vyzrazeno nic extra důležitého, ale pokud si chcete hru zahrát se všemi překvápky, která pro vás má připravená, tak vynechte i ty screenshoty. Ale jeden hint si přece jen neodpustím: nemusí vždycky všechno skončit v okamžiku, kdy je konec... ¯\_(ツ)_/¯ A pokud nevíte, co je to Rosettská deska, tak si to nastudujte. Bude se vám to hodit.





    STARF
    STARF --- ---
    BELIEVER: Nedavno byl dokonceny komunitni mod pro Warcraft 3 Reforged, co umoznuje hrat Warcraft 2 kampan v novem kabate. Zatim teda jen orc kampan, na human kampani se pracuje.
    Reforged sam o sobe je dost marnej, ale na tohle jsou super ohlasy a dela to z toho WC3 remaku neco, co ma i smysl hrat.

    Chronicles of the Second War: Tides of Darkness | HIVE
    https://www.hiveworkshop.com/threads/chronicles-of-the-second-war-tides-of-darkness.327574/

    Warcraft 2 - Original vs Remake (Unofficial)
    https://www.youtube.com/watch?v=68HBxBuCPxM
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Broken Sword 5 / 15 hodin / Nintendo Switch / #dohrano
    Mam serii Broken Sword velmi rad, i kdyz udrzet vysokou kvalitu prvnich dvou dilu je asi prece jenom nemozne. Jako adventura je to slaby odvar klasickych zastupcu zanru, ale jako "proste hra na klidne vecery" to byla prima jednohubka. Ocenuji integrovany system napovedy (zejmena na konci jsem proste nepochopil desifrovaci hadanky a sproste jsem si to nechal cele vyzradit skrz napovedu), libily se mi nekolikere narazky na starsi dily i setkani se starymi znamymi.

    Vedle toho musim rici, ze pribeh samotny ma super nastup (chvilemi to atmosferou pripomina Gabriel Knight), ale vlastne o nic extra nejde a konec hry je vyslovene vlazny (a zaverecna "The End" obrazovka je na muj vkus zbytecne prihlouple americka, az nepatricne). Rovnez osobnosti hlavnich hrdinu neprojdou zadnym zajimavym vyvojem (vlastne zadnym) a celkove tomu chybel nejaky presah, nejaka ta tresnicka na dortu, ktera by z pribehu o zachrane sveta udelala neco zapamatovatelneho.

    I tak jsem si z nostalgickych duvodu hru uzil a za tech par euro ve sleve to stalo. Klasicka adventura, vhodna i pro zacatecniky (cast jsme hrali s detmi a obe to bavilo sledovat a vymyslet, co dal delat), ktere lze vytykat absenci inovace, ale neni vyslovene spatna.
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    Warcraft 2 - kampaň za orky

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam