• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Hellblade 2: Senua's Sacrifice / 8h 50m / #dohrano

    Viac experience ako hra, ale veľmi dobrá, a vizuálne absolútne kulervoucí.

    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky (2008) / nevimJakDlouho / #dohrano

    MIKLO
    MIKLO --- ---
    Deadlight: Director's Cut / PS5 / 2,5 hodiny / #dohrano

    Tuhle hru jsem poprvé rozehrál na XBOX 360, podruhé na XBOX One a teď potřetí na PS5 a konečně dohrál. Něco mě k ní pořád nutilo se vrátit. Za cca 40 Kč v akci naprosto parádní plošinovka, všechny klišé zombie apokalypsy included. Je tam spousta nelogických věcí, ale člověk to té hře tak nějak odpustí. Vizuál se mi moc líbil, hratelnost byla občas trochu kostrbatá, ale nic zásadního. Odehrává se v osmdesátých letech v Seattlu po vypuknutí zombie nákazy. Po poměrně lineárním béčkovém příběhu na konci překvapil celkem pěkný (taky béčkový) twist. Screen ze závěrečné scény jsem si vypůjčil z internetu, protože vlastní jsem nestihl.

    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Cygni - All guns blazing / 3h / #dohrano

    Příjemná top down střílečka s raketkou. Nadchla mne celkem grafika a možnost střídat palbu na zem. Je to poměrně hektické a i když mám tenhle styl rád, nejsem v tommoc dobrý a chci se posouvat. Takže jsem to dohrál na easy obtížnost. Je tam i Co-op, který my myl asi na ničení všeho lepší. Dost jsem nestíhal ani s upgrady sundavat všechno na obrazovce. Vizualem mi to chvilema pripadalo jako kdyz letam nad bojistem nejake strategie ze serie Supreme Commander.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DEATHLOOP / 32 hodin / #dohrano

    Dobrá směsice Dishonored a Prey: Mooncrash, která překvapivě obstojí i jako bohapustá řežba, když se chcete k cílům nejkratší cestou probít. Hodně mě pobavily rozhovory a hlášky nepřátel v podobě poblouzněnejch maniaků, co se na vás při vyrušení sebevražedně vrhnou se slovy „Padla!“ nebo „Nashle zítra“.

    STARF
    STARF --- ---
    Alien: Isolation / Steam (23h, 78%) #dohrano

    Ponorit se do tehle zalezitosti jsem dlouho odkladal, ale pri vyroci 10 let od vydani jsem si rekl, ze je ten spravny moment.
    Nadchnul me predevsim sound design. Docela rychle mi diky jeho kvalite doslo, ze hrat se Sennheiser HD660 S vlastne navysuje obtiznost.
    Vizualne mi to take stale prijde v poradku a rekl bych, ze hra prilis nezestrla.
    Cele me to drzelo od zacatku do konce a vlastne moc nemam, co bych vytkl. Davam 10/10, jelikoz me nanapada jiny takhle intenzivni survival horror. Level uzkosti se jim podarilo vysroubovat opravdu vysoko. :)

    Also... pokud hrajete na PC, doporucuju krome znameho modu Alias Isolation (ktery resi anti-aliasing), jeste Improved Graphics. Pridava primarne FOV slider, planar reflections, 4K shadow mapy a vyssi level of detail.

    Improved Graphics at Alien Isolation Nexus - Mods and Community
    https://www.nexusmods.com/alienisolation/mods/19?tab=description





    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    Kingdom Come Deliverance: Royal Edition/210 hodin/#dohrano

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    SHARINGAN: Doppelgänger npkc? :-)
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    DEEFHA: are you me? zrovna pařim Eternal a dost mě sere... tak jsem taky rozehrál Gris zrovna v sobotu, kvůli Upon the Old World .) je to pecka
    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Loddlenauts/5 hodin/#dohrano

    Kickstarter projekt, který jsem podpořila a nelituji 🙂 strašně roztomilé a jednoduché, inspirace subnauticou. Zkuste alespoň demo na PC. Hráno na steamdecku

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Gris (2018/2022) / XSS+XSX / 5,5 hodiny / #dohrano

    Rozehrál jsem Doom Eternal a sere mě to tak moc, že se potřebuju na střídačku něčím uklidňovat. Po zenovce Journey tedy přišla na řadu španělská artovka Gris. U pár lidí jsem to tady viděl dohrané a příšlo mi to zajímavé, je to aktuálně v GamePassu, IB na to samozřejmě má do konce srpna challenge, takže nebylo moc co řešit. A byla to dobrá volba!

    Autoři jako inspiraci zmiňují právě Journey (a taky Ori and the Blind Forest, ale to jsem ještě nehrál) - a jako ano, určitá podobnost by tu byla. Gris je ale mnohem víc "akční", sice v takovém tom poklidném slova smyslu, ale rozhodně je to spíš 2D puzzle plošinovka než walking simulator. Ovšem podobně jako v případě Journey má velmi výrazný vizuální styl, nádhernou hudbu a emotivní poselství, které se táhne celou hrou a na konci se dočká zaslouženého klimaxu.

    Výtvarno mě na Gris zaujalo asi nejvíc. I když grafika působí minimalisticky (hlavně na začátku), je vlastně naopak velmi složitá a hlavně neuvěřitelně promyšlená. Využívá prakticky všechny možnosti obrazové kompozice včetně různých aplikací zlatého řezu, což při hraní navozuje neuvěřitelně uspokojující pocit oživlé krásy a dokonalosti. Je zbytečné to dál popisovat - buďto si to zahrajte, nebo aspoň mrkněte na zajímavé video, které hru v tomhle směru rozebírá.

    A pro dokreslení atmosféry ještě soundtrack od berlinist :-) Fakt moc pěkný zážitek.





    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    BLOODRAT: Na cores sem používal samostatnej mod, aby se nevybíjely. Fakt mi nedávalo smysl, aby se vybili po pár krocích poté, co stovky let napájeli celý budovy.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    BLOODRAT: Cool, průběh hlavní linie jsme koukám měli stejný. Nemohl jsem se prostě rozhodnout jinak, tam byli svině úplně všichni :⁠-⁠) Jinak jestli můžu doporučit, tak DLC Far Harbor bych rozhodně nevynechával. To mi přišlo hrozně moc dobrý.
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    BLOODRAT: Plus to má výhodu že má člověk mega ceny u obchodníků, takže nemá nouzi o caps a tudíž ani o náboje, ani o cores pro zbroj, ze které ke konci hry prakticky nevylezeš, když jsem končila, ještě jsem měla 11 extra cores.
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    DEEFHA: Naštěstí máme dneska ty Steamy které to měří, takže to bylo nějakých 37 hodin. Jela jsem primárně hlavní linii, jinak mi bylo jasné že to dopadne jako vždycky. Zkamarádila jsem se s Railroad, shodila vzducholoď BoS a vyhodila Institut do vzduchu, příjemné le bum.
    Jediný mod který jsem měla byl weapon overhaul, protože stojím za tím že když někdo schytá kulku, má to bolet (včetně mé maličkosti).

    Jela jsem charisma/luck build, velmi doporučuji, až mne překvapilo jak je to silná kombinace. Sice přijdeš o hračičkování se zbraněmi a zbrojí, ale zase obkecáš naprosto všechno a zabiješ všechno na jednu ránu.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BEREGOND: Prvně doporučuju testnout demo a podle toho se rozhodnout.
    BEREGOND
    BEREGOND --- ---
    NAGASAWA: Tak do toho jdu!
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    BLOODRAT: A máš představu kolik to bylo hodin? Ptám se pro kamaráda :-) Já v tom nechal 115 hodin plus pak ještě pár desítek v DLC. [DEEFHA @ Dohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!]
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    BLOODRAT: Seš hustá. Moje historie s Falloutem 4 spadá do auditka [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce]
    Třikrát sem to rozehrál, ale prostě to nejde.
    BLOODRAT
    BLOODRAT --- ---
    Včera jsem dohrála Fallout 4. Po pouhých devíti letech.

    Nic nechci, jenom se chlubím.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam