• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Assassins Creed Mirage/20 hodin/#dohrano

    Taková lehčí odbočka v serii. Grafika, výprava a hudba bez debaty úžasná. Příběh o ničem, konec nesmysl jako vždy.

    UBI zkusil zavést hratelnost předchozích dílů zpět...někdo psal že kdo je zvyklý na nové díly, tomu se to nebude líbit a naopak. Já hrál vše, takže za mě úplně v klidu. Nicméně trochu tím trpí tempo a kecy o větší obtížnosti a potřeby plánování jsou nesmysl. Na normal obtížnost jsem umřel za celou hru jednou a to ještě skokem z moc velké výšky. Co je highlight tohoto dílu je ovšem Bagdád. To je naprostá bomba a člověk se může jen procházet po ulicích a užívat si atmosféru orientu.

    Co mě mrzí, že do takhle úžasně zpracovaného prostředí nedali Discovery tour ale jen čtecí databázi.

    Za mě to za zahrání, pokud jste fanoušky skvělé výpravy a historie stojí, ale ve slevě. Jinak to klidně přeskočte.

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Singularity/9h/#dohrano
    Hledal jsem zase nějakou zajímavou střílečku a zalovil jsem trochu v historii a z toho, co už jsem měl dlouho v knihovně na gogu. Ze začátku trošku šok z grafiky, ale časem jsem si zvyknul. Hlavně v první polovině hry nechybí parádní atmosféra. Mnoho hororovek by se mohlo učit. Jsou tu docela zajímavý mechaniky, povedenej příběh, bavilo mě to. Jediná věc, co mě tu zase štvala byla klasicky dost nevyvážená obtížnost. Nejdřív jsem to rozehrál na střední, ale ta mi přišla uplně trapná, lehčí než jinde easy. Zkusil jsem těžkou, ale ta má úseky, kde to bylo pro mě až na hraně a dostal jsem se bohužel do místa, kde byl těžkej zásek. Chtěl jsem hru dohrál a neodložit, takže hurá zpátky na střední. Některý úseky byly slušný, ale bohužel hlavně v závěrečný části se z hlavního hrdiny na tuto obtížnost stane ubersoldier a dohrál bych to snad i poslepu. Obtížnost se bohužel nedá změnit v rozehraný hře, škoda. Až na tuto kaňku je to parádní hra a dost mě mrzí, že takový podobný střílečky dneska už moc nevznikají..

    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Satisfactory 406 hodin / PC / #dohrano

    Podle autoru je hlavni linka na 150 hodin, ja jsem se s ni dokazal bavit dyl :D

    Prvni gameplay jsem vzal jako seznamovaci, ted rozjedu novej save a uplne to poownim a udelam bozi dopyci tovarny :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    FRIZER: ja by som dodal, že to je aj pre ľudí, čo filmy Guardians of the Galaxy vyslovene neznášajú, ako som ja. Hru som si prekvapivo veľmi užil.
    LEFTY
    LEFTY --- ---
    Deliver Us Mars / 9 hodin / PS5 / #dohrano

    Na místní doporučení jsem dal pokračování Deliver Us The Moon a musím poděkovat, byla to dobrá rada.
    Propracovanější a "těžší" příběh i artwork. Stále málo "zabydlený" prostředí, kde je člověk namlsanej Horizon Zero Dawn nebo Prey trochu zklamán.
    Co mi chybělo byla ta tíživá atmosféra osamělosti Měsíce, ale vyvážil to příběh o ligu lepší, než u předchůdce.

    Screeny s výjimkou titulkovýho jsou ze začátku, abych nekazil pěkný momenty.
    Pro fanoušky žánru (scifi adventura) rozhodně doporučuju.

    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    THESTOUPA: Dtto - na great fairy a kone jsem prisel po dohrani ;)

    FRIZER
    FRIZER --- ---
    Guardians of the Galaxy/15 hodin/#dohrano

    Za mě velká paráda a skvělá jednohubka. Spíše Guardians of the Galaxy 1.5 interaktivní movie, ale to nevadí. Příběh super, produkce také, jednotlivé planety, design a výprava, hlavně dabing jsou top. Skrze hru otvíráte nové a nové schopnosti, takže souboje v poslední části jsou super mayhem. Celý OST je takový jako byste čekali a kydlit šmejd z vesmíru za tonů Blondie nebo Frankie goes to Hollywood je něco...) Scénáristé si museli docela ulítnout, protože hra je napěchovaná hláškami od začátku do konce. Celý ansámbl je supr, ale hlavně Drax nakládá nehorázně. Pokud jste fanoušky téhle bandy nebo vám minimálně nevadí, tak rozhodně doporučuji. Ale určitě to není pro každého ať už hratelností nebo humorem.

    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom/30 hodin/#dohrano

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    ELHO_CID: Jako jo, teoreticky to dává smysl, bohužel reálně to je bloudění mezi pár obrazovkama, kde se nic zvláštního neděje. Často nepoznáš ani kam máš jít - spousta neviditelných zdí. A pátráš po jednom pixelu někde na jedný obrazovce, kde je nějaká zásadní interakce. Po nějaký době to přestane bavit, nějaká hororová atmosféra je v háji a i když se párkrát podívám na videa, jak dál. Nejsem si teda jistej, zda tohle přesně mě štvalo zrovna v Blair Witch nebo jiná mechanika, ale odhaduju, že jo. Něco podobnýho bylo i v Medium, jen ve snesitelnější formě. Tam jsem teda párkrát pomocnýho videa taky využil, když už mě nebavilo běhat z místnosti do místnosti a hledat jak dál.
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    PSY_CHAOTIC: Jo, to bloudeni k tomu patri, carodejnice si zahrava s tvym vnimanim lesa, nebo mozna celym lesem. Ono to bylo i v tom puvodnim filmu, takze jakkoli ta mechanika muze byt otravna, je to proste neco co k Blair Witch patri. Za me to melo atmosferu presne jakou jsem cekal, plus neco navic
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    ELHO_CID: Blair Witch byl ze začátku dobrej, ale pak jsem se seknul, myslim, právě u nějaký otravný mechaniky a myslim, že jsem tam i docela bloudil nebo tak nějak? No pak jsem to vzdal a odinstaloval. Ale mám to zase na disku, tak to možná zase zkusim někdy rozjet.

    Jinak co se týče Bioshock, tak celá série hodně dobrá, ale za mě nejlepší ten poslední díl Infinite ;). První dva díly mě vždycky hodně bavily tak do poloviny a pak to nějak spadlo, tady to pro mě mělo ten drive až do konce.
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Bioshock / 15h / xbox / #dohrano
    Konečně jsem dohrál tuhle moderní klasiku. Ve své době asi špička v oboru příběhové střílečky. A pořád stojí za to, i když i v remastered podobě pro Xbox One generaci vypadá trochu zastarale. Grafiku zachraňuje to, že hra je výtvarně stylizovaná do stylu Art Deco, a vyzařuje nadčasovou krásu.
    Příběh je nepokrytě inspirovaný dílem kontroverzní židovsko-rusko-americké filozofky Ayn Rand a je opravdu silný. Ať si o objektivizmu hráč myslí cokoli, příběh užije tím víc, čím víc o něm ví.
    Hraní samotné mě trochu zklamalo, zpočátku jsem po pár smrtích obtížnost snížil, ale pak jsem se díky plazmidům a novým zbraním stal nepřemožitelným, protože obtížnost nepřátel už moc nestoupne. Zkoušel jsem taky ten výzkum splicerů foťákem, ale přehazovat pořád foťák a zbraň bylo otravný. To šlo vyřešit jinak.
    Na druhou stranu zábavná kombinace zbraní a plazmidů, hezké lokace. Pokud nejedete na ajchy, dá se foťák vlastně ignorovat.
    Ještě mám v backlogu další dva díly, prý jsou stejně dobré.
    PSY_CHAOTIC: Já mám Bloopers Team hry rád, i ten Blair Witch mě bavil. Ale jo, Medium bylo lepší.

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    The Medium/9h/#dohrano
    Když tato hra vyšla, mrknul jsem na nějaký recenze a dostávala docela bídu. Navíc často bvlo všude zmiňováno, že Bloober Team má za sebou zatím spíš podprůměrný nebo ne moc povedený hry. S čímž nemůžu moc souhlasit, už jsem od nich něco hrál a jasně, jsou tam hry, co mě moc nezaujaly či byly problematický (Blair Witch) anebo to byl takovej spíš průměr (Layers of Fear), ale třeba Observer se mi docela líbil. Tam to sráželo jen to technický zpracování a samotná kostrbatá hratelnost. Takže ani tyto recenze mě neodradily a po čase jsem se do toho pustil. Chvíli po dohrání to vidím podobně jako u Observer. Co se týče atmosféry, příběhu, hudby, tak za mě patří mezi ty top horory v poslední době, ale zase drhne celkový zpracování. Nejvíc mě štvala asi kamera, doufal jsem, že něco takovýho už nepotkám, že to skončilo v dávný minulosti, bohužel :/ Taky hru trochu sráží sem tam hluchý nudný úseky nebo části, kdy člověk neví, co tam má zrovna dělat, ale to je asi klasika u podobných hororových her. Venku je remake Silent Hill 2 a prý se docela povedl, tak to časem asi taky zkusím :)


    BOBESH
    BOBESH --- ---
    NAGASAWA: jj. vypada to hezky! koukam, ze zacnou delat dalsi verzi i s analogama. mno uvidime co na to treba jezisek :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BOBESH: To udělátko potřebuješ. Když jsem ho u Tapa tuhle v létě viděl, tak jsem z toho měl radost jako malej. Kdyby se mi ještě někam časově vměstnalo, okamžitě ho beru.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    TAP: to sem prehlid! uz to checkuju! diky! :)
    TAP
    TAP --- ---
    BOBESH: Kolega Jungler už na něm tady v klubu pár majstrštyků dohrál (a ty ostatní určitě dohrává pod lavicí)
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    TAP: me zaujala ta platforma! peknej "gejmboj"! :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    TAP: má to oproti iným metroidvaniám veľa veľa výborných QoL vychytávok, ktoré sa ale odomykajú pekne postupne alebo pre ne musíš niečo urobiť. Ale je to veľmi málo frustrujúca žánrovka, aj keď to neznamená, že nepredstavuje výzvu. Niektoré optional sekvencie sú vyslovene psychopatické (trebárs toto), ale všetky tie fakt hardcore veci sú striktne side content a niektoré z nich nakoniec nie sú také drsné, ako vyzerajú, hlavne ku koncu hry, keď už máš všetky možné upgrady a ability a triky.
    TAP
    TAP --- ---
    CLAVEN: Ubisoft Montpellier, co maj na triku Raymana? To vrhá na zlý zlý Ubisoft v titulcích trochu jiné světlo. Koukám po tom už nějakou dobu, demo bylo fajne. Ty screenshoty na mapě dost řeší mé níže zmíněné trauma z metroidvanií.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam